ایسنا نوشت:

 محمود احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از طرح جامع اطلاعات مالیاتی و معرفی دستاوردهای نوین وزارت امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: باور من یعنی ایمان متکی بر آگاهی من این است که ظرفیت‌های ملت ایران بی‌پایان است و ملت ما این شایستگی را دارد که در بالاترین نقطه بنشیند و پیشگام، الگو، مرجع و پرچمدار باشد.

وی با بیان اینکه با چنین ملتی می‌شود کارهای بسیار بزرگ انجام داد، اظهار کرد: کارهایی می‌توان انجام داد که خارج از توان و تصور آدم‌های کوچک و حتی آدم‌هایی که خیال می‌کنند خیلی بزرگ هستند، است. باید عظمت ملت را باور کنیم و متناسب با این عظمت افق‌ها را ترسیم و همت‌ها را تجمیع کنیم و برای حرکت آماده باشیم.

رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد معیار اندازه‌گیری ملت و مبنای تنظیم برنامه‌هایش را توان محدود خود بداند، در درون ملت ایران استعدادهای کم‌نظیر و بی‌نظیری وجود دارد و هرکس که بخواهد این استعدادها را مسدود کند یا اینکه ببندد و سقف پرواز را پایین بگیرد و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کند که استعدادها فرصت پرواز پیدا نکند، در واقع هم به ملت و هم به خودش جفا کرده است. هرکس هرچقدر هم که بالا باشد، سقف پرواز ملت نیست چراکه سقف پرواز ملت یک افق بی‌نهایت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: صدها کار بزرگ می‌شود در سخت‌ترین شرایط و با وجود سنگین‌ترین فشارها انجام داد. ما می‌توانیم. بالاخره سن که بالا می‌رود ممکن است جسم فرسوده شود و این فرسودگی جسم بر همت انسان اثر بگذارد ولی من با اعتقاد می‌گویم با باور من توانمندی‌های ملت ایران ده‌ها برابر است.

احمدی‌نژاد با اشاره به تقدیر از وی در این مراسم که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی انجام شد، گفت: من اطلاع نداشتم که می‌خواستید از من تشکر کنید، من کاری نکرده‌ام. اتفاقا در ذهن من این بود که این برنامه را برای تشکر صمیمانه از همکارانمان در وزارت اقتصاد امور و دارایی بهانه کنیم. من قدر کارهای شما را می‌شناسم و از همه شما تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: باید اینقدر پافشاری کنیم که این اندیشه‌های شما تبدیل به فرهنگ عمومی شود و هرکس نتواند برای آن مانعی ایجاد و یا اینکه سرعتش را کم کند. شاید بتوان گفت منسجم‌ترین مدیریت کشور در طول تاریخ کشور، تیم وزارت اقتصاد بوده است.

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود اظهار کرد: کسی تصور نکند که کار تمام شده، چراکه کار آغاز شده است. 

مسئولیت‌ها و وظایف با تغییر عناوین کم نمی‌شود/ بدهکار انقلاب هستیم

تسنیم هم نوشت:

رئیس جمهور با اشاره به مراسم تجلیل و قدردانی از وی که از سوی وزیرکشور، استانداران ، معاونین و مدیران وزارت کشور برگزار شد، گفت: با تغییر عناوین، مسئولیت‌ها و وظایف کم نمی‌شود.

محمود احمدی‌نژاد در مراسم تجلیل و قدردانی وزیر کشور، استانداران، معاونین و مدیران وزارت کشور به پاس 8 سال خدمات وی در دولت نهم و دهم که در مجتمع فرهنگی وزارت کشور برگزار شد با تاکید بر اینکه مراسم تقدیر و تشکر برای کسی برگزار می‌کنند که کاری کرده باشد، گفت: اگر ما کاری انجام دادیم پس شهدا، جانبازان و آنهایی که در دوران دفاع مقدس روی مین رفتند، چه کار کردند؟ آن خانواده‌هایی که 5 فرزند خود را تقدیم نظام کرده و یا آن جانبازی که بر روی ویلچر نشسته چه کار کرده است؟تقدیر و تشکر از کسی انجام می‌دهند که خدماتی را انجام داده باشد، ما کاری انجام ندادیم.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه از کسی تقدیر می‌کنند که می‌خواهد خداحافظی کند، خطاب به استانداران سراسر کشور گفت: مگر قرار است که شماها بروید؟ با تغییر عناوین، وظایف، آرمانها و مسئولیت‌ها عوض نخواهد شد و همچنین مسئولیت‌ها و وظایف کم نمی‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم از سوی وزیر کشور و استانداران گفت: بر اساس رسم و رسومات، شما بزرگواری کردید و این مراسم را برپا داشتید، اما من معتقدم که اصل تقدیر و تشکر باید از خداوند، ائمه اطهار(ع)، امام راحل، شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود از استانداران و مسئولین وزارت کشور خواست تا تمام تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف همچون مسکن مهر، سهام عدالت و اصل 44 قانون اساسی، قانون هدفمندی یارانه‌ها و .... را مکتوب کرده و از طریق وزیر کشور برای وی ارسال کنند. همه کار کشور، استانداری، فرمانداری و ... نیست. کار انقلاب فقط خدمت در این مناصب نیست، ما پای انقلاب هستیم و بدهکاریم و باید بدهی‌های خود را بدهیم.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سورنا A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    84 6
    معلومه خوب...مالیاتها 3 برابر شده ....اینه که آغاز شده قدرت مردم در خریدیک پنجم شده...آغاز شده همه چی 3 برابر شده آغاز شده... خداوند بین ما و شما قضاوت خواهد کرد.....
  • مهدی A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    24 1
    اره واقعا با این تورم بی سابقه بهتر ین عملکرد را داشتن!!!!! مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید .
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    3 37
    زنده باشید آقای احمدی نژاد. هر جا باشید دلمان برایتان تنگ می شود...
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    15 1
    انسجامش هم از رو نرخ دلار مشخص ميشه!
  • رضا A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    93 5
    البته منسجم ترین فشار های اقتصادی هم مال همین مدیریت منسجم اقتصاد بوده است!
  • ساسان IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    82 7
    حتما از انسجام زیاده که توی یک سال ، همه چی 4 برابر شده.(البته مرکز آمارتون گفته 32 درصد تورم داریم!!!!حتما خودشون واسه خرید نمیرن بیرون و از گرونی خبر ندارن احتمالا!!!) خواهشا یه خورده از انسجامش کم کنید تا اقتصادتون چشم نخوره.
    • امیرحسین A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      22 1
      تلویزیون که این همه می گه فلان کشور تورم زیاد شده و مردم بحران اقتصادی دارن ، تورم زیر 4 درصده ، اونوقت تو کشور ما 33 درصد رو راحت اعلام می کنن ، تازه نرخ تورم این نیس ، 60 درصده
  • فرزاد IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    77 7
    از بس انسجام داشت ملت له شدن زیر این فشار اقتصادی
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    110 7
    تو می فهمی دلار 4 هزارتومنی چه مصبی از مردم درآورد !!!؟
  • محمد A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    57 6
    ابتدا با طرح تثبیت قیمتها شروع شد وبا هدفمندی ادامه یافت وبعد با افزایش قیمت ناگهانی دلار و طلا و در نتیجه افزایش افسار گسیخته قیمت ها ادامه یافت .
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    70 7
    بله به خاطر همین وضعمون این قدر خوب شده !
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    52 4
    وقتی ایشان صحبت می کنند انگار از کشوری یا دنیای دیگری صحبت می کنند که تمام مسائلش با آنچه ما در کشورمان حس می کنیم کاملا متفاوت است
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    48 4
    اگر انسجام به اینه که ارزش پول ملی 300درصد کاهش پیدا کند و یک اختلاس 3000میلیارد تومانی اتفاق بیفتد وای به حال نا منسجم ها.
  • بی نام EU ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    41 4
    فقط میتونم بگم : ای خدااااااااااااااااا
  • یکی از این مردم IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    25 4
    آقای احمدی نژاد 8 ساله از این ملت تعریف میکنی اما واقعا چه کار مثبتی برا زندگی بهتر معنوی و مادی این مردم کردی؟تمان نمیکنم که کارهایی کردین اما در این چند سال آخر واقعا آنطور که در شعارهایتان بود واقعا برای مردم کاری نکردین هر جا لازم بوده و هست از کلمه مردم!استفاده میکنید اما اگر واقعا خود این مردم برای شمایان !مهم بودند این وضعیت معیشت مردم نبود آن حد هم در مسایل احاطه نیست متاسفانه که بدانند این مشکلات در سیستم کل کشور اثرات منفی گذاشته و خواهد گذاشت!
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    31 2
    وزارت اقتصادمنسجم‌ترین مدیریت تاریخ کشورراداشت؟؟؟!!! نمیدونم واقعا چی بگم!!! کم آوردم!!!!!!!!!
  • احمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    1 9
    زود قضاوت نکنیید بذارید ببینیم حالا مخالفان احمدی نژاد پس از به قدرت رسیدن چه تاج گلی به سر ملت میذارند شاید اقتصاد سروسامان دادند و نه اقتصاد ایران بلکه اقتصاد جهانی را از بحران در آورند اگر ایکار را کردند انموقع شما به توهین و تخریب احمدی نژاد ادامه بدید و بگویید مدیریتش خوب نبوده فعلا تا کسی بهتر از احمدی نژاد کار نکرده نمی توانید قضاوت کنیید
  • سعید IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    1 0
    مامردم ایران چه ازدولت قدیم چه از دولت جدید فقط وفقط اسایش امنیت ورفاه وسربلندی کشورعزیزمان ایران رامیخواهیم نه حیف ومیلهای پوچ وسفرهای چندصدنفره ی اقایون راازجیب بیت المال