۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹

ایرنا نوشت:

یک پایگاه خبری صهیونیستی خبر داد که ارتش مصر، هشداری شدید به آمریکا در خصوص دخالت نیروهای نظامی این کشور در امور داخلی مصر داده است.
به گزارش ایرنا، پایگاه خبری دیبکا متعلق به رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه در گزارش اعلام کرد: در پی سقوط محمد مرسی رییس جمهوری مصر، چند جنگنده مصری بر فراز ناوگان آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه به پرواز در آمده و به قدرت نمایی در برابر آنها پرداخته اند. 
دیبکا نوشت: این جنگنده های مصری، ساخت روسیه و قدیمی بوده، اما ارتش مصر اقدام به بهسازی آنها کرده و به آمریکا هشدار داده که در صورت دخالت در امور داخلی مصر، نیروهای این کشور را هدف قرار خواهد داد.
این پایگاه صهیونیستی نوشت: جنگنده های مصری با پرواز بر فراز ناوگان دریایی آمریکا در مدیترانه، کشتی های جنگی این ناوگان را در تیررس خود قرار دادند و این به معنای قدرت ارتش مصر در رویارویی با آمریکایی ها و دفاع از تمامیت سرزمینی خود است.
دیبکا ادامه داد: این اقدام قدرتمندانه مصر، در پی اعلام خبر حرکت کشتی های جنگی آمریکا به سوی سواحل مصر در دریای سرخ، انجام گرفته است .
به نوشته این پایگاه، این ناوگان را ۲۶۰۰ نیروی مارینز (کماندو) آمریکایی همراهی می کنند تا در صورت لزوم در شرایط کنونی مصر که محمد مرسی از قدرت خلع شده، در این کشور دخالت لازم را انجام دهند. 
دیبکا با تاکید بر افزایش قدرت نیروهای ویژه ارتش مصر، از خودکفایی نیروی زمینی و چترباز این ارتش خبر داد و تاکید کرد که این نیروها آمادگی بالایی برای انجام عملیات، بویژه در صحرای سینا دارند.

 4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    46 4
    مصر فکر کرده بچه بازیه . آمریکا قصد نداره به کشوری حمله کن . اونهم مصر .
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    16 0
    ".... کشتی های جنگی این ناوگان را در تیررس خود قرار دادند و این به معنای قدرت ارتش مصر در رویارویی با آمریکایی ها و دفاع از تمامیت سرزمینی خود است" خنديديم. بيشتر شبيه جوك بود. مقابله ارتش مصر با امريكا؟!!! همون 2600 تا كماندو كافيه كه دخل مصر رو بيارند
  • سامان A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    11 0
    آخر ما نفهمیدیم توی این انعکاس خبر گذاری ها ی داخل ، این کودتای مصر کار آمریکا بود یا نبود !!! جالبه رسانه ها گیج شدن و خبرها رو ضد نقیض پوشش میدن ، مصر هم بگو رو بذار باد بیاد ، واسه کشوری که 27 هزار هواپیمای آماده پرواز داره ، 100 تا اف 18 واسه کل خاکت کافیه ... مردشی یه موشک ... گردن کلفتی که هنر نیست هنر اینه بتونی پاش وایسی ... اینها هم به نظرم برای انحراف افکار هست ، چون هم خودشون بهتر می دونن عدد این کار نیستن هم ارتش مصر به تسهیلات آمریکایی خیلی وابسته است این کارو کردن ارتشی های مصر تا وجه مردمی تری پیدا کنن
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    7 4
    آمریکا به نوچه خودش که حمله نمیکنه
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    6 10
    ارتش باید مستقل و در جهت منافع ملت و نه دولت کار کنه. آفرین به ارتش مصر
    • علی A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
      1 0
      ارتش مصر اگه مردمی بود و اهل جنگ کردن ، جلوی اسراییل اون شکست های مفتضحانه رو نمی خورد و پیمان کمپ دیوید رو امضا نمی کرد.
  • باربارا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    "قدرت نمایی ارتش مصر برای آمریکا"! تیتر بامزه ای بود! مرسی!
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    جهت یادآوری:: قدرت نیروی نظامی آمریکا از هر لحاظ از مجموع نیروهای اتحادیه اروپا بیشتر است . آدم یاد نهنگ کوسه می افته که قبل از خوردن فک چقدر باهاش بازی میکنه .
  • بی نام A1 ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 1
    چقدر به اقایون برخورده! واه واه به مهد ازادی و حقوق بشر و صلح و صفا و اینها توهین شده! عزیزان، امریکا هرچقدر هم قدرتمند باشه با یک ناوگان دریایی و 2600 تا کماندو نمیتونه حریف ارتش مصر (که خود امریکا تا دندان مسلح کرده) بشه. ارتش مصر اونقدرها که شما فکر میکنید ضعیف نیست.
  • دانیال A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    1 0
    حالم بهم خورد ارتش مصردرمقابل دشمنان خدا ذلیل امادربرابر اسلام شکست ناپذیر