۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴

-

1- فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، قیمت جدید بلیت‌ها را اعلام کردند. بر اساس قیمت‌های جدید بلیت جایگاه 15 هزار تومان، طبقه اول 8 هزار تومان و طبقه دوم 5 هزار تومان عرضه خواهد شد. فدراسیون فوتبال قطعا به افزایش هزینه‌ها فکر کرده که قیمت‌ها را بالا برده؛ اما این را هم در نظر بگیرد که بخشی از جامعه به ورزشگاه می‌روند که از امکانات و تسهیلات، بی‌بهره‌اند. بخشی از جامعه را در ورزشگاه می‌بینیم که بین نان شب و دیدن بازی در ورزشگاه، دومی را انتخاب می‌کند. این نه افسانه است و نه خیالپردازی. البته در میان تماشاگران، هستند افرادی که توانایی مالی خوبی هم دارند؛ اما این عده در اکثریت نیستند. بی‌تردید باید حواسمان به قشری باشد که فوتبال ما به واسطه حضور و حرارت آنها گرم می‌شود.

2- مهدی مهدوی‌کیا به دنبال اسپانسری است تا بتواند اردوهای تیم ملی جوانان را برگزار کند. این در نوع خود بی نظیر است که یک بازیکن باسابقه و محبوب ملی، تنها به دلیل دین استاد و شاگردی، برای تیم استاد محترم و دوست‌داشتنی خودش به دنبال اسپانسر بگردد. در این میان وظیفه فدراسیون چیست؟ فدراسیون فقط باید بنشیند و نظاره کند؟ چرا باید اجازه دهیم مهدی از ابروی خودش برای یکی از تیم‌های ملی کشورمان خرج کند؟ فوتبال ما این گونه به ریشه‌اش توجه می‌کند؟ آینده فوتبالی که فدراسیون به دنبالش نیست و آدمها خودشان را برایش خرج می‌کنند، چه خواهد شد؟

3- تیم ملی 98 در مسابقه‌ای که کاش برگزار نمی‌شد، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. در این مسابقه یک تیم پابه سن گذاشته را مقابل یک تیم جوان قرار دادند تا کیسه بوکس شود. منظور فدراسیون از تجلیل، هرچه بود، شکستن حرمت بازیکنان نسل طلایی ما در تیم ملی 98 نبود. مراسم شنبه‌شب آنقدر شلوغ و بی‌برنامه بود که جواد خیابانی بارها از مدرم عذرخواهی کرد. می‌شد تجلیل را آبرومندانه‌تر هم برگزار کرد. با برنامه و به صورتی که همه بازیکنان شاخص و محبوب حضور داشته باشند. بدون اغیار و بی حضور افرادی خارج از حوزه ورزش و فوتبال. به گونه‌ای که بازیکنان سرشناس و اسطوره‌ها دلشان بیاید در آن مراسم حضور پیدا کنند. همه می‌دانیم که چرا بازیکنان محبوب فوتبال ایران در بازی شنبه‌شب حضور پیدا نکردند. کاش تجلیل‌های ما هم بوی ورزشی داشته باشد نه سیاسی.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    22 19
    1- همه جای دنیا برای تماشای بازی ها بلیط ارائه می شود. مگر بازی های ملی. فوتبال از هر نظر یک صنعت است. موسسه خیریه نیست. 2- لطفا بفرمایید، قهرمان ملی اگر برای تیم ملی آبرو نگذارد و تلاش نکند، پس کجا باید تلاش کند؟؟؟ قهرمان از تیم ملی به قهرمانی رسیده. (البته این اقدام آقای مهدوی کیا واقعا ستودنی است) 3- کدام کار فدراسیون با برنامه و عزت برگزار می شود که بازی دوستانه تیم ملی 98 برگزار شود؟!!!
    • امير IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      12 9
      ماكه نفهميديم كدام طرفي بودي يكي به ميخ زدي يكي به نعل بااينحال بهت منفي دادم
    • کوروش A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      7 0
      ای کاش کامنتت رو دو قسمت میکردی که بتونیم بهش رای بدیم ولی با این وجود به قسمت 2 منفی و به 1 و 3 مثبت میدم
  • بی نام US ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    23 2
    ای ول به مرام مهدی مهدوی کیا. تا باشه از این کار‌های خود جوش
  • کیاوش92 A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    2 0
    مهدی مرام خودشو نشون داد دیگران هم یاد بگیرن