این روزها دور و بر «خانه‌ی متوفای سینما» خیلی شلوغ است.آن مرحوم مغفور هم که دست‌اش از دنیا کوتاه است باید حواس‌اش هم به «مرحوم‌کنندگان»‌اش باشد هم وراث‌اش که باور بفرمایید برای آن خدابیامرز کار بسیار مشکلی‌ست بنابراین هی به خواب این و آن می‌آید !

این که هی تجمع داریم دور و بر  این خانه و وزارت ارشاد و برنامه تلویزیونی هفت، مال همین است. همه دنبال یک یوسف پیامبر هستند که این خواب‌ها را تعبیر کند اما متأسفانه چون دیگر کسی حرف‌های برادر فرج‌الله سلحشور را [به گردن خبرآنلاین که نقل قول کرده از خودشان] قبول نمی‌کند ارتباط ما با یوسف نبی فعلاً تا اطلاع ثانوی در دسترس نمی‌باشد.

خب برادر من! خواب پریشان دیده‌ای که هشت گاو  پروار هشت گاو لاغر را می‌‌‌‌‌‌‌‌خورند چرا به دولت آینده تهمت می‌زنی؟ تو یوزارسیف نداری گناه ماست؟ اگر مجموعه یوسف پیامبر به گفته خوِد ِحاج آقا سلحشور  باعث بیداری مصری شده [البته قبل از این که مشخص بشود توسط صدا و سیما و برادر ضرغامی، که مُرسی و اخوان‌المسلمین منتخب امریکا هستند] و حالا برای شما باعث بدخوابی ایرانی شده، تقصیر آقای روحانی-رییس جمهور منتخب- است؟

آقای حسین فرح‌بخش که تهیه‌کننده صاحب نام و کارگردان گمنامی‌ست در صحبت‌هایی که در تجمع مقابل وزارت ارشاد بوده، فرموده‌اند که دوستان درخانه سینما فکر می‌کنند که در دولت بعد بوی کباب می‌آید، در حالی که نمی‌دانند آنجا خر داغ می‌کنند!

برادر فرح‌بخش! که به نقل قول از خودتان در برنامه هفت همه‌مان می‌دانیم که سرمایه‌ی شما از کجا آمده،با آقای اسعدیان دعوا داری چرا از دولت آقای روحانی مایه می‌گذاری؟

برادر ارزشی آقای فرح‌بخش که تلألوی مسلمانی شما در برنامه هفت چشم ما را کور کرده، این صحبت شما یعنی در دولت قبلی واقعاً برای شما بوی کباب می‌آمده و الان دارید ابراز تأسف می‌کنید که دیگر از آن همه کباب دوران آقای شمقدری خبری نیست؟

برادرجان!برادرجان![به قول آقای اقبالی] ما هم می‌دانیم که شما از دولت آینده دل خوشی ندارید از کلیدها دل خوشی ندارید از کباب برای تمام ملت - نه فقط برای شما - دل خوشی ندارید از حقوقدان‌ها دل خوشی ندارید از آقای روحانی دل خوشی ندارید اما برادر عزیز، شما که نه حقوقدان هستید نه سرهنگ،کباب ارثیه پدری را که دارید دیگر به کباب هفتم و چهلم و سال این مرحوم مغفور سینما چه کار دارید؟ بروید فیلم‌تان را تهیه کنید؛ کارنامه بدی هم که ندارید[البته در تهیه فیلم نه صحبت کردن در خصوص اهالی فیلم]،بگذارید ما هم دل‌مان با همین بوی کباب خوش باشد!ما دیگر دندان کباب خوردن نداریم شما دارید!

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن فاضلی منتقد سینما A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    دوست و همکار گرامی.اقای گبرلو شناخت کاملی از ادبیات آقای فرحبخش دارد. پس هیچ جرح و حرجی بر ایشان وارد نیست. اما شما فکر میکنید واقعا در این سینما وسکانداران خانه سینما سابقه ویا کسانیکه توانستند بابت ساختن فیلمهای درخشانشان مبالغ کلان به جیب بزنند.باید انها را حلوا حلوا کرد. نه من نوعی ونه شما مدیون کسی ویا مسولی نیستیم. بنده دو سالی است بیکار وخانه نشین وبیمار وگرفتار.اما برای شما بگویم تمامی کسانیکه هردو مشناسیم وپست وسمتی دارند واز دوستان هم هستند هیچ اعتنایی نکردند. اما همین اقایان هوای دوستانشان را دارند. حالا که بنده به سفارش دوستان دست به این اقایان نکردم وخانه نشین شدم ببینید در دولت اینده برای ما چکار خواهندکرد.