کفاشیان: برای پول نکونام به رییس جمهور نامه نوشتیم/ 30  درصد درآمد باشگاه‌ها صرف پرداخت بدهی‌ها می‌شود

ایسنا نوشت:

رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره جلسه باشگاه‌های بدهکار، برنامه‌های تیم ملی و زمان بازگشت کارلوس کروش به ایران حرف زد.
علی کفاشیان پس از خروج از جلسه باشگاه‌های بدهکار درباره این جلسه گفت: بحثی بود که مدت‌ها درباره جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های بدهکار در کمیته انضباطی مطرح بود که امروز مشخص شد برخی از این باشگاه‌ها بدهی خود را پرداخت کرده‌اند ولی اطلاع نداده‌اند و قرار شد که سایرین هم هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: قرار بر این شد که بدهکاران به دو بخش تقسیم شوند. برخی باشگاه‌ها مورد شکایت بازیکنان و مربیان قرار گرفته بودند و برخی دیگر هیچ شکایتی نداشتند. قرار شد که با تقسیم این دو گروه کاری شود که آن‌هایی که شکایت نکرده‌اند متضرر نشوند. در نتیجه قرار شد 30 درصد از درآمد باشگاه‌ها صرف پرداخت بدهی‌هایشان شود.
کفاشیان ادامه داد: به این ترتیب مشخص می‌شود که طلب طلبکاران از محلی پرداخت می‌شود و طلبکاران می‌دانند که می‌توانند به پول‌شان برسند.
کفاشیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا طلبکاران هم با این طرح موافق هستند یا خیر گفت: بسیاری از این طلبکاران مدت‌هاست که پول‌شان را نگرفته‌اند و مطمئنا راضی خواهند بود که بدانند پول‌شان پرداخت می‌شود.
در ادامه خبرنگاری از کفاشیان درباره بدهی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها پرسید. رییس فدراسیون فوتبال پاسخ داد: سازمان لیگ به باشگاه‌ها بدهی دارد که هر وقت بتواند پولش را از بدهکاران پس بگیرد، به باشگاه‌ها پرداخت می‌کند. به عنوان مثال سازمان لیگ می‌تواند از صداوسیما شکایت کند چون این سازمان یکی از بدهکاران عمده سازمان لیگ است.
کفاشیان در ادامه درباره روند اجرای برنامه‌های کارلوس کروش هم گفت: منتظریم که او به ایران بازگردد تا برنامه‌ها را بسنجیم و با مسائل مالی‌مان تراز کنیم. این مسائل باید دست به دست هم بدهد تا برنامه‌ها اجرا شوند. از همه مهم‌تر اینکه باید خود کروش هم حضور داشته باشد.
وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا کروش در بازگشت به ایران تاخیر می‌کند به شوخی گفت: شاید به او خوش می‌گذرد! البته او گفته که هفته آینده به ایران می‌آید.
پیش از جلسه امروز باشگاه‌های بدهکار علی کفاشیان جلسه‌ی کوتاهی با جواد نکونام داشت. رییس فدراسیون فوتبال درباره این جلسه نیز گفت: ما جلوی رفتن نکونام را به لیگ امارات گرفته‌ایم و به همین دلیل نیاز است که به گونه‌ای این مسئله را جبران کنیم. او و 8 - 9 بازیکن دیگر در حالی که می‌توانند مبالغ بیشتری از تیم‌های اماراتی بگیرند، اجازه کار در لیگ کشور را ندارند. نکونام هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده و ما منتظریم که ببینیم قرارداد او با تیم آینده‌اش چقدر خواهد بود که مبلغی هم ما به او پرداخت کنیم.
کفاشیان درباره مسئله محمدرضا خلعتبری هم گفت: موضوع او با نکونام فرق می‌کند چون او پیش از این مسائل قرارداد خود را بسته بود و اکنون ممکن است با جریمه باشگاهش روبه‌رو شود.
رییس فدراسیون فوتبال درباره نامه‌ای که قصد دارد به رییس جمهور بنویسد گفت: این نامه نیز با هدف تعیین بودجه‌ای برای پرداخت به بازیکنانی نظیر نکونام است.
کفاشیان در ادامه درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: زمانی که کروش بازگردد درباره برنامه‌های تیم ملی در مرداد و شهریور صحبت می‌کنیم. اکنون چند تیم تقاضای بازی دوستانه با ما را داشتند که در حال بررسی هستیم. سعی می‌کنیم برنامه‌های تیم ملی را طبق خواسته‌های کروش انجام دهیم اما ما تیم‌های دیگری نیز داریم که باید به آن‌ها فکر کنیم.
وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه تیم‌هایی به ایران درخواست بازی دوستانه داده‌اند به شوخی گفت: یکی از آن‌ها گابن است!

صحبت‌های کفاشیان با خبرنگاران خالی از حاشیه نبود. در حالی که خبرنگاران در طبقه همکف فدراسیون فوتبال منتظر آمدن کفاشیان بودند، او را دیدند که سوار بر خودرو قصد خروج از پارکینگ فدراسیون را دارد. به همین دلیل از او خواستند که پیاده شود و با آن‌ها صحبت کند.
کفاشیان که ناچار شده بود پاسخگوی خبرنگاران باشد، کنار خیابان در جمع آن‌ها حاضر شد در حالی که خبرنگاران گرم سوال پرسیدن از رییس فدراسیون فوتبال بودند، دو تن از همسایگان فدراسیون به ناگهان به جمع خبرنگاران آمدند و با صدای بلند از کفاشیان خواستند که به آن‌ها جواب بدهد. اعتراض آن‌ها به کفاشیان درباره این بود که برنامه‌های فدراسیون باعث می‌شود همیشه جلوی پارکینگ‌های آن‌ها پر از خودروهای مراجعه کنندگان باشد که این مسئله برایشان مزاحمت‌هایی ایجاد کرده است. در نهایت هم یکی از همسایه‌ها از کفاشیان پرسید که آیا فدراسیون قرار است تغییر مکان دهد؟ که رییس فدراسیون پاسخ داد اگر بتوان پولی جمع کرد و ساختمان خوبی تهیه کرد، چرا که نه؟
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 46
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرشام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    باور کنید تعجب نمیذاره حرفی بزنه آدم..ندیده بودیم به این واضحی از تیمی حمایت بشه که دیگه پول بازیکنشو از رئیس جمهور بگیره..جالب اینکه چندین سال (8سال) دارن به هر طریقی کمک میکنن تازه فصل پیش با ترکی و قهرمانی و بازیکنای حریف با اختلاف 1امتیاز قهرمان شده و رفته تو 8تا...ما هیچی نمی خواهیم فقط بگذارید مهندس عابدینی کنار سردار به پرسپولیس کمک کنه...یه نکته دیگه اینکه هدایتی رو بعد یه فصل از پرسپولیس برداشتن ولی انصاری رو چند سال تو استقلال نگه داشتن
    • رضا IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      27 42
      انصاری اسپانسر استقلاله عزیزم .. سمتی نداره .. سطح سوادت مشخصه و نیازی به جواب نیست .. ضمنا به شما بارها برای ماندن در لیگ چه کمکها که نشده است
    • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      34 92
      مثل اینکه یادتون رفته طلب باشگاه قطری از پرسپولیس ودایی رو که اقای خاتمی به امیر قطر رو انداخت تا باشگاه قطری طلبش رو بخشید شماها خیلی فرموشکارید.
    • اس اسي A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      تا.............. هر آنكه نتواند ديد
    • آرشام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      313 0
      کاش آقا رضای باسواد یه تعریف از اسپانسر میداد و بعد شاید از حرفی که زد پشیمون میشد...ضمنا این شما بودید که سیزدهم شدید و رفتید دسته 3 نه ما اگر هم کمکی بوده به شما شده اون سال که سیزدهم شدید..در مورد اسپانسر هم اطلاعاتت رو کامل کن هدایتی و انصاری همزمان یکی برای پرسپولیس و یکی برای استقلال وارد هیئت مدیره شدند اما خیلی زود هدایتی رو که برای پرسپولیس از جیبش خوبم خرج میکرد گذاشتند کنار
  • مجتبي پرسپوليسي IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    تيم فوتبال استقلال تهران از اين پ با نام جدىد فدراسيون فوتبال ايران با اسپانسر كميته داوران در مسابقات ليگ شركت خواهد كرد.خبر آنلاين اگه اس اسي هستي چاپ نكن
    • بی نام A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      رفیق شیش رئس جمهور سرگروهبان شماست .............. بعد به استقلال کمک میکنن ،،،،،،،. نصف پول باشگاه شما رو ماداشته باشیم قهرمان باشگاه های جهان خواهیم شد ......... لیگ ایران مال خودتون ......
    • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      آی دمت گرم .آی گفتی ها. ته دلی بود.
    • بی نام A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
      149 1
      قهرمان باشگاه های جهان ؟! این جوکه ساله آیا ؟!!!
  • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    اگه پول ندارید بذارید برند. چرا از پول بیت المال به این بازیکن ها پول های میلیاردی می دید. خسته شدیم از این فوتبال خدایا
    • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      44 18
      قبل از انقلاب هم برای این تیم نازپرورده نامه میزدند حالا هم همینطور تا براش بازیکن 6 میلیاردی بگیرن و قرعه کشی رو براش برگردونن و ترکی و قهرمانی و مظفری زاده رو آبی کنن و بازیکنای حریف رو هوایی کنن - بیچاره پرسپولیس
    • بی نام GB ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      313 7
      آقای کفاشیان غیرت خریدنی نیست، ذاتی هست
    • مهران A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      132 1
      سال 98 کجا سال 2013 کجا ؟ دولت احمدی نژاد داره از تیم 98 تقدیر میکنه.. بابا برید دیگه.. خستمون کردید. همش ژس و خود نمایی.تو اخبار نشون میداد کشتی گیر تیم ملی نوجوانان که قهرمان جهان شده.. فرمانداری شهرشون یه پراید بهش هدیه داده . الان یه سال که نمیتونه ماشین رو نمره کنه. سایپا میگه باید پولش بدی.. فرمانداری میگ پول نداریم.. پراید تو پارکینک خوابیده... ویترن خود نمایی تیم ملی فوتبال است و دیگر هیچ.
    • بی نام A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      24 3
      کار اشتباهی کردین آقای کفاشیان. اینکار باج دادن به بی غیرتی یک بازیکن هست. واقعا متاسفم برای نکونام.
  • امیر IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    114 5
    اخه این کارا یعنی چی، یعنی این اقا به عنوان کاپیتان تیم ملی یه کم احساس مسئولیت نمی کنه که خودش نره امارت چرا تاوان پول پرستی آقایون باید از بیت المال داده باشه، من که راضی نیستم قشنگش این بود که از اولش غیرت می کرد و می گفت نمی رم نه این که از این مسئله این جوری سواستفاده کنه
  • حمید IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    117 5
    پول مفته دیگه.
  • پارسا IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    57 21
    خدايا اون بيانيه نويس بيسوادي كه جباري رو از استقلال دور كرد رو به عجل بسپار! حالا نوبت نكونامه كه از دستش بديم. تيموريان هم كه رو هواست! امسال استقلال و پرسپوليس دارن سپاهان و تراكتور رو تغذيه مي‌كنن! كارا برعكس شده اونم با لج و لج بازي بچه‌گانه بزرگترهاي تيم
    • رضا IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      34 38
      حیف استقلال که هواداری مثل تو داره ، حیف حاجی که واسه یکی مثل تو داره زحمت میکشه ...( اگه واقعا استقلالی هستی .. ) این همه سال زحمت کشید و بهترین تیما رو تحویل سرمربی داد حالا بخاطر یه بازیکن پولکی حاشیه ساز اینا رو میگید؟
    • پارسا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      36 0
      آقا رضا حيف جباري كه براي آدماي قدر نشناسي مثل شما 9 سال عرق ريخت! در ضمن اين وسط شما پاي فتح الله زاده رو چه جوري كشيدي وسط؟! من گفتم بيانيه نويس. عزيزم عينك بزن!
    • نادر IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      26 0
      در استقلالي بودن پارسا شكي نيست ولي رضا جان انگار شما به جاي استقلال طرفدار حاج فتلي
  • غـــزل IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    114 4
    واقعاچه معنی میده ..چرا بایدبه کاپیتان تیم ملیمون برانرفتن به امارات پول بدیم...یعنی خود ایشون یذره غیرت وتعصب به کشورش نداره...خجالت داره والا﴿خبرلطفابچاپ دیگه﴾
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    71 3
    ببخشید اما این یعنی باج دادن! وطن دوستی و غیرتی که با پول خریداری بشه مفت نمی ارزه. ما قهرمانان رده اول جهان داریم که یک صدم این فوتبالیستها هم پول نمی گیرن اما حاضر نشدن برن برای کشورهای دیگه مسابقه بدن، حالا این فوتبالیستها که قراردادهای میلیاردی دارن و واسه پول اضافه تر حاضر هرجایی برن باید تشویق هم بشن بهشون باج سبیل داد؟! واقعا که.
  • اشکان A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    227 3
    آقا من می خوام کلمو بکوبم به دیوار به خاطر این مسئولایی که داریم! من نمی دونم این چه کاریه از این به بعد هر کی بگه من می خوام برم بعد همه بسیج بشن بگن آقا ما پولتو می دیم نرو! حالا بگین خلعتبری قبلش این کارو کرده یه چیزی اما کار نکونام عین وطن فروشیه!
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    73 95
    یعنی پول بی غیرتیشونو ما از جیب بیت المال بدیم ؟ امثال همت و باکری و خرازی و ... جون دادن برای اسلام و ایران اونوقت این بی غیرتا میگن پول بدید نریم اونجا ؟ هرکی این نامه رو امضا کرده از تیم ملی محروم کنن . میلیاردی میگیرید برای بازی بی کیفیتتون پول حرص و طمع شما رو با گارگری با زبون روزه از بیت المال بدیم ؟ یعنی تهدید میکنید ؟ شما که غیرت ندارید چرا تو تیم ملی بازی میکنید ؟
  • رضا IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    28 13
    تو ایران مردم عادت کردند هر کاره خلافی رو انجام بدن بعد حاشا کنند این شامله همه میشه من شما و... جریان پورشه وبنز ... واستفاده از رانت ریاست ستاد سوخت باعث آشفتگی دوستان در پرسپولیس گردیده است برکسی پنهان نیست که فتح الله زاده راست میگوید ولی همین آدم نیز به وقتش از رانتهای مختلفی از قبیل کاغذ وبرادر خانم معروفش استفاده نموده است پس چه دلیلی دارد بر این ماجرا اصرار میورزد خدا داند ماجرای این رانت ها را.
  • ناصر IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    27 0
    "این نامه نیز با هدف تعیین بودجه‌ای برای پرداخت به بازیکنانی نظیر نکونام است." نکونام که هنوز قرارداد نبسته! خوب نگذارید ببنده . اصلا یعنی نکونام با این شرایط میخواد بره ! خلعتبری یه چیزی .
  • محمود IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    خوبه دوپینگ لابی تبانی داوری کمبود دلالها هم به کمکشون امدند
  • حميدرضا A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    48 2
    يعني چي واقعا!!!؟؟؟؟ يعني همون پول بستش نيست؟؟؟!! با اين پول ما مردمه..... حالا بجاي پورشه ، بنز سوار بشه.....
  • حميدرضا A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    62 9
    ايران با اين كاپيتان كوچيك شده. كريمي كجايي كه يادت بخير
  • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    73 1
    جای تاسف داره واقعا!!! کاش یک نفر بود برای پرداخت حقوق چند ماه عقب افتاده ما هم که در برابر پولهای میلیاردی اینها پول توجیبی محسوب می شود به رییس جمهور عدالت طلب نامه بنویسد!!!!!! معنی عدالت هم فهمیدیم!!
    • با نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      31 1
      خداییش درکت میکنم چی میگی
  • نازنین IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    29 0
    "پیش از جلسه امروز باشگاه‌های بدهکار علی کفاشیان جلسه‌ی کوتاهی با جواد نکونام داشت. رییس فدراسیون فوتبال درباره این جلسه نیز گفت: ما جلوی رفتن نکونام را به لیگ امارات گرفته‌ایم و به همین دلیل نیاز است که به گونه‌ای این مسئله را جبران کنیم." حتما این کار رو بکنید جناب کفاشیان ایشون واقعا به این پول محتاج هستند در حالی که حال همه ی ما مردم ایران خوب است و ماندن نکونام در ایران اساسی ترین مشکل مملکت ماست که باید با تمام توان و امکانات جلوی رفتنش را گرفت
  • سجاد IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    43 1
    با این بازیکن های بی غیرت خدا به داد فوتبال برسه تو جام جهانی همین اقایون واسه فیلم بازی کردن میرن با بچه های سرطانی فوتبال بازی می کنند
  • مرتضی A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    42 1
    میشه بگید اون 8،9 نفری که پیشنهاد دارن چه کسانی هستن؟؟ اینجورری که هر کس از راه برسه میگه من پیشنهاد دارم و از فدراسیون باج میخواد!!!
  • بهاره A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    59 2
    آخه یکی نیست بگه این فوتبال کجاش حرفه ای هست که به بازیکن حرفه ای پول میدن!!!
  • محسن DE ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    51 1
    آقا مگه مملکت قانون نداره؟؟؟؟!؟!؟! از این به بعد دیگه هر کی برسه میگه من دارم میرم امارت با 6 میلیارد دولت هم بگه عزیزم این 7 میلیارد نرو ! رفتن به درک! محرومشون کنید ! پول مفته مگه ؟
  • مجید IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    78 1
    کسی نیست برای حقوق معوق کارگران ، کارمندان و... برای رئیس جمهور نامه بنویسد فقط فوتبالیستها کلا افرادی که مشهور می شوند آدم هستند بقیه دیگه برای مملکتشون زحمت نمی کشند آقا اگه فوتبالیستها و کلا افرادی که تو مشاغلی که بیشتر تو چشمند کار می کنند حق حیات دارند پس تمام اداره جات و کارخانه ها و شرکتها رو تعطیل کنید پولش رو تو فوتبال و امثال فوتبال هزینه کنید بالاخره سایر مردم هم از بی قانونی و خوردن حق همدیگر می توانند پولی دربیارند پس فرصت و غنیمت بشمارید...
  • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    25 2
    واقعا که!!!! به جای اینکه به این آقا پولداره پول بدین به فکر بدبخت، بیچاره های مملکت باشین!!!! ملت باید تو بدبختی باشن اون وقت این آقا پول مفت بگیره!!!
  • بی نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    35 2
    این اوج بی عدالتیه!!!!!!! آخه چه بلایی دارین سر این مملکت میارین؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا رحم کنین!!!!
  • کارلوس میرزا IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    80 5
    آقا یک تیم اماراتی هم منو میخواد سریع فدراسیون 2 میلیارد به من بده بعدشم بفرسته به تیم استقلال که حاجی بی پوله اونا هم 3 میلیون بهم بده. سریعتر لدفن! میبندما. خخخخخخخخخخ
    • کارلوس میرزا IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      57 2
      3منظور از 3 میلیون همون 3 میلیارده!
    • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      65 2
      آخ گل گفتی رفیق!!!! این موضوع دیگه میشه نقطه ضعف فدراسیون
  • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    148 1
    به جای اینکه جلوی رفتن نکو رو بگیرید، به وضع دانشجوهایی برسید که هر ساله 100 تا 100 میرن آمریکا و کشورهای خارجی واسه تحصیل!!!! تو رو خدا یک کم دانشگاه‌ها رو سر و سامون بدین!!!!!!
  • عليرضا A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    111 4
    عادل فردوسي پور كجاييي، كجايي كه بد جور نيازمند خودتوو، عدالتت هستيم جناب نكونام هنوز قرارداد نبسته، اينا دارن با پول، واسش غيرت ميخرن. عادل تروخدا بيا، زودتر بيا
  • بی نام A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    باید هر کی میهن خودشو میفروشه و میخواد بره امارات و از هر تیمی باشه و هر جایگاهی داشته باشه از بازی تو خاک ایران و به نام ایران محروم بشه
  • ناشناس IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    81 0
    اين ديگه چه مسخره بازي شده؟وقتي ليگ امارت تحريمه بايد بدون پول تحريم بشه...به آقايون پول اضافه بدن كه به امارات نرن.....همه چي مضحك شده.....