هدیه تهرانی می‌گوید بازی خسرو شکیبایی در سریال «روزی روزگاری» یکی از انگیزه‌های او برای ورود به سینما بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هدیه تهرانی در یادداشتش در کتاب خسرو شکیبایی از خاطرات خود در فیلم «کاغذ بی‌خط»  و همبازی شدن با خسرو شکیبایی و تشییع پیکر او نوشته است. بخش‌هایی از این یادداشت را به نقل از خبرگزاری ایسنا در ادامه می‌خوانید:

- «زمانی که 18، 19 ساله بودم آقای ناصر تقوایی که همسر ایشان از اقوام ما بودند درباره‌ طرح «چای تلخ» با من صحبت کردند و قرار بود کاری را با هم انجام دهیم و این اولین وسوسه‌هایی بود که نسبت به سینما داشتم. البته با تفکر و نگاه خاص خودم ولی هیچ‌گاه به صورت جدی به این موضوع نگاه نمی‌کردم تا زمانی که سریال «روزی روزگاری» پخش شد و بازی خسرو شکیبایی یکی از انگیزه‌های من برای ورود به حوزه‌ بازیگری شد.»

 - «به خاطر می‌آورم اولین فیلمی را که بازی کردم، گویی منتظر اتفاقی بودم که با خسرو شکیبایی، جمشید مشایخی و ناصر تقوایی کار کنم و این اتفاق در «کاغذ بی‌خط» افتاد که یکی از بهترین تجربه‌های من است. تا آن لحظه احساس می‌کردم تا به حال در سینما کار نکردم، اما از آن به بعد نظرم در مورد سینما فرق کرد.»

 - «از نظر من سینما یعنی سینمای تقوایی، سینمای مهرجویی، سینمای کیارستمی به شکل خاص خودش و تازه متوجه شدم که المان و استاندارد واقعی شناخت سینما و جهان‌بینی که در پشت آن است یعنی «کاغذ بی‌خط».»

 - «هنوز نمی‌توانم باور کنم که خسرو شکیبایی نیست. به علت اینکه نحوه‌ تشییع هنرمندان در ایران همواره با مصیبت همراه است نمی‌توانم هیچ‌گاه در مراسم تشییع شرکت کنم. تنها کسی که برای تشییع او رفتم آقای شکیبایی بود.»

 - «زمانی که پیکر ایشان را آوردند به شکل حیرت‌آوری راهی باز شد و توانستم به مزارشان برسم، جمعیت بسیاری در آنجا بود که نتوانسته بودند آن را سازماندهی کنند و برای انسانی که تا این اندازه در فرهنگ، هنر و ادبیات تاریخ معاصر کشورش تأثیرگذار بوده باید تدبیری بیاندیشند تا حداقل خانواده‌ی ایشان بتوانند سر مزارش حاضر شوند.»

 - «از آرزوهایم بود که ای کاش سریال «روزی روزگاری» زمانی ساخته می‌شد که من می‌توانستم در کنار خانم علو، آقای شکیبایی و دیگر بازیگرانی که در آن سریال بودند بازی کنم، این تنها سریالی بود که حاضر بودم کار کنم.»

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    126 0
    خدایش بیامرزد
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    48 19
    التماس نکن ! خسرو نیست :-(
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    49 44
    هدیه تهرانی بهترین بازیگر زن سینماست و واقعا جای خالیشو هیچ هنرپیشه ای نتونسته و نمیتونه پر کنه
    • مهربان توسی A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      40 17
      تاحدی مخالفم چون خانم معتمداریا هم بسیار توانا هستند
    • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      18 17
      وقتی فاطمه معتمدآریا هست اصلا اسم کس دیگه رو نباید آورد
    • بی نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      12 6
      واقعا نمیدونم چطور به این نتیجه رسیدین؟!! نیکی کریمی و فاطمه معتمد آریا... یعنی بازی این افراد را ضعیف تر میدونید؟! به خصوص اینکه خانم هدیه تهرانی در تیپ سازی دچار مشکل هستند و بیشتر وقت ها یک شخصیت تکراری را از خود به نمایش میگذارن!!
  • مهربان توسی A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    55 0
    روحش شاد خسرو واقعا توانمند و بی نظیر بود
  • محسن A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    54 0
    چه سریالی بود روزی روزگاری و چه ایفای نقش ماندگاری کرد شکیبایی!! چه گریمی داشت،چه موسیقی داشت،چه صداگذاری داشت و چه داسنان و روایت گیرایی داشت یادش به خیر
    • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      29 0
      عالی بود این سریال...پر از خاطره ...یه صدای مرموز ئ دلنشین
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    21 0
    تعدادی از بازیگران سریال روزی روزگاری به رحمت خدا رفتند از جمله مرحوم لایق مرحوم حامدی که انها هم هنرمندان توانایی بودند روح همه درگذشتگان شاد باشد