مهر نوشت:

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه پیمانکاران از نرخ ساخت مسکن مهر رضایت ندارند، گفت: تحویل نشدن واحدها در پرند به دلیل تغییر در سیستم ساماندهی شرکت عمران است که در حال بررسی مجدد و جابجایی متقاضیان هستند و ربطی به پیمانکاران ندارد.

ایرج رهبر  در خصوص گلایه انبوه سازان نسبت به قیمتهای کنونی مسکن مهر، اظهار داشت: با افزایش یکباره قیمتهای مصالح ساختمانی در سال گذشته پیمانکاران درخواست افزایش قیمت دادند که وزارت راه و شهرسازی با آن موافقت کرد.

وی افزود: اما رقمی که افزایش پیدا کرد به اندازه بالارفتن نرخ در بازار مصالح ساختمانی نبود، بنابراین پیمانکاران دوباره به به وزیر راه و شهرسازی نامه نوشتند تا قیمتها افزایش پیدا کند.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه بخشی از افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس هم به دنبال تقاضای پیمانکاران بوده است، بیان کرد: فرمول قبلی برای افزایش قیمت مناسب نیست و وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی این فرمول است تا قیمتها متناسب با بازار مصالح ساختمانی تعیین شود.

رهبر در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر پیمانکاران واحدها را تحویل نمی دهند، گفت: پیمانکاران در حال تکمیل ساختمانها هستند، زیرا با توجه به تورم، توقف کار صرفه اقتصادی ندارد و زیان بیشتری را به آنها وارد می کند.

وی با بیان اینکه اگر منابع مالی به موقع به پیمانکاران داده شود مشکلی بابت ساخت واحدها بوجود نمی آید، بیان کرد: تمامی واحدهایی که تاکنون تحویل داده نشده است شامل افزایش قیمت می شود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در خصوص عدم تحویل واحدها در شهر پرند، بیان کرد: تحویل نشدن واحدها در پرند به دلیل تغییر در سیستم ساماندهی شرکت عمران است که در حال بررسی مجدد و جابه جایی متقاضیان هستند و ربطی به پیمانکاران ندارد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    13 0
    مسئولین خودشون خانه های توپ نشستن و از ما مستاجران خبر ندارند که چه بلاها که میکشیم آقای رئیس جمهور واقعا بایدتشکر کنیم از اینکه اقشار ضعیف رو خآنه دار کردی...... به نظر من ای کاش این همه وعده و وعید نمی‌دادید که حالا اینجوری مردم رو آواره کنید
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    10 0
    الحق که درد ثبت نام کنندگان را به درستی و با تحقیق قبلی نوشتید . به خدا اکثر مردمی که تو پردیس نوشتند از قشر ضعیف جامعه هستند . همه مستعجرند یا به اجبار خونه ی پدر و مادر و اقوام یا خیلی مثل من هنوز عقدند و جوان و منتظر مسکن مهر برای شروع زندگی مشترک زیر یه سقف . همه ما مشکل مالی داریم و با هزار جور بدبختی پول اقساط رو جور کردیم . طلا و ماشین و اثاث و وسیله ی خانه فروختیم تا تونستیم اقساط قبلی رو جور کنیم . هزار جور وام با اقساط کمر شکن گرفتیم . الان هم اصلا راهی دیگه برای جور کردن این پول زور نداریم . من نمیدونم مسئولین با خودشان چی فکر می کنند که هی اضافه می کنند اون هم علی الحساب . مسئول تمام سختی ای که مردم دارن متحمل می شوند مسئولین مربوطه می باشند . وعده مسکن مهر محقق نشد .
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    10 0
    تعدادي از متقاضيان مسكن مهر پرديس در تماس با خبرنگار ما اظهار داشتند در حاليكه در موارد زيادي برداشتي از حساب متقاضيان انجام نشده ، مسئولان شركت عمران به طور مرتب از افزايش آورده متقاضيان سخن مي گويند و معلوم نيست كه متقاضيان كه بيشتر آنها را اقشار آسيب پذير جامعه و زوج هاي جوان تشكيل مي دهند چگونه مي توانند اين افزايش قيمت ها ي ميليوني رابپردازند.
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    10 0
    واقعن خیلی سخته من برای جور کردن این پول داستانی داشتم : 1- اینکه رفتم کلی ووام گرفتم تا بتونم پولش جور کنم 2- در پی افزایش قیمت دوباره طلا ها ماشین و اندکی از خانوادم قرض گرفتم 3- برای قسط آخرم از فامیل و دوستان قرض گرفتم دیگر نمیدانم چکار باید بکنم تا خرخره زیر بار بدهی هستم تورو خدا به فکر ما باشید ما هرچی در میاریم به قسط میدهیم اما حتی بعضی از شب ها تو درست کردن غذا خودمون به مشکل میخوریم تو این گرانی ها ما باید چیکار کنیم ؟؟؟ آیا باید کلیه خودم رو بفروشم آقای وزیر ؟؟؟!
  • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    8 0
    مديريت شركت عمران شهر جديد پرديس چرا هيچگونه برخوردي با پيمانكاران خاطي كه موجب افزايش قيمت و تعطيلي پروژها شده است نمي كنند. تا با پول مردم كه حاصل يك عمر زحمت و منت جهت استقراض آن شده است براي اين پيمانكاران سود كلاني شود. اين نشانه تباني يا مشاركت در سود اين تخلفات در مديريت اين شركت نيست. چرا دولت عدالت محور هيچگونه نظارتي بر اين امور ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! چرا هيچكدام از پروژ ه ها دچار اين چنين نابساماني نشده است. اين نظرات و مشكلات از اين خبرگزاري به گوش مسئولين مي رسد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    9 0
    من برای فاز 5 ثبت نام کردم. برای جور کردن این افزایش قیمت های متوالی تا حالا 3 تا وام گرفتم و الان ته مانده حقوقم فقط 200 تومنه. فشار زیادی رو داریم متحمل میشیم و این در حالیه که تمام پول ما توی حساب بانکی بدون هیچ بازدهی افتاده و پیشرفت فاز 5 به کندی پیش میره. ما داریم چوب عدم مدیریت رو میخوریم. با این پولایی که از مردم گرفتن کلی میتونستن کار رو پیش ببرن ولی همش میگن افزایش قیمت. یه نفرم نیست به این موضوع رسیدگی کنه. نیاز به اتحاد و پیگیری تمام ثبت نام کنندگان مسکن مهر هست تا بتونیم حقمون رو پس بگیریم.
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    6 0
    پردیس هم شد مثل مسکن پرند چن واحدی که قبلا تحویل دادند باعث شد مردم باور کنند مسکن مهر را و با هر بدبختی شده پول آنرا جورکنند و بحساب بریزند متاسفانه هیچ خبری هم نیست و فقط هی وعده پشت وعده میدهند آقای احمدی نژاد یکی یکی کارهایی که به ظاهر مثبت بود دارد خود را نشان میدهد ضمن اینکه برای پرند هم گران کرده اند !و هنوزم معلوم نیست قرار بود اسفند91 تحویل دهند کی تحویل دهند و اینطور که عمران پرند میگوید ظاهرااسفند92 شاید تحویل دهند!!!!
  • حسن IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    5 0
    خواهشمندم از افزایش بی ضابطه مسکن مهر پردیس گزارش تهیه کنید و از مسئولین گزارش کار و پیشرفت بخواهید. ما دادمون به جایی نمیرسه. همش دروغ میگن و دروغ این کلمه علی الحساب پدر ما را درآورده ما داریم زیر بار کرایه خانه و تامین هزینه مسکن مهر که از 32 به 46 تا 48 رسیده دست و پا میزنیم در صورتیکه در پرند با نصف و این قیمت و یک سوم خانه ها را تحویل داده اند. تا حالا دوبار افزایش قیمت دادند و قرارداد را به ما تحویل نمی دهند. جلوی شرکت عمران شهر جدید پردیس پر از دلال خریدار امتیازه ، چرا هیچ کسی گزارس تهیه نمیکنه. خواهش میکنم دوست و هموطن عزیز خبرنگار و دست اندرکار خبررسانی که از این وضعیت تا قبل از اتمام کار این دولت گزارش تهیه کنید. خواهش می کنم. با تشکر
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    6 0
    میخوام ببینم زمانی که قرارداد 10000 واحدو توی فاز 5 پردیس امضا میکردین چشماتون با خودتون بود یا نه شما که از اول با قیمت موافق نبودین برای پروژه هم هیچ کاری که انجام ندادین خوب جول و پلاستو جمع کن برو دست از سر این مردم بردار
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    4 0
    الان كه همين دولت و همين وزارت هست داستان پاس كاري بين انبوه سازان و دولت وجود داره و توپ هم اين وسط قيمت هست واصلا كسي نيست بگه فردا با تغيير دولت تكليف اين قشر ضعيف با شما كه نه گوش شنيدن داريد و نه چشم ديدن چيه !! فقط يه سوال اونم اينكه اگر براي شما صرفه نداره چطور براي شركتهاي خارجي مي صرفه با همين قيمت ها كار كنن و چند برابر شما پيشرفت داشته باشن ؟؟؟ شما چطوري توي كارهاي عمراني برآورد هزينه ميكنين و قرارداد ميبندين و هنوز كارتون رو به هيچ مرحله اي نرسوندين ادعاي افزايش قيمت و نداشتن صرفه ميكنين ؟؟؟ جوابش فقط يه چيز هست اونم اينكه چون اين قشر از مردم مدافعي توي سياسيون و آقايون بالادستي ندارن هميشه تحت فشار گذاشتين و به خواست ناحقتون رسيدين. ديوار ما كوتاه هست اما خدا ميدونه با شما....
  • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    4 0
    انبوه سازان محترم لطفا دندون طمعتونو بکنین و بندازین دور.قیمت مصالح هم که اومده پایین دیگه چی میخواین از جون این ملت؟؟؟
  • مجتبی A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    1 0
    این انبوه سازان دیگه شورشو در آوردند. نامرد و بدقول! من متقاضی مسکن مهر فولادشهر اصفهانم(بزرگترین مسکن مهر بعد از تهران) اینها با اینکه 90 درصد ساختمانها را قبل از گرانی ها ساخته بودند اما حدود 50درصد قیمتها را افزایش دادند. بازم تحویل نمی دهند ! این وسط ما متقاضیان مستاجر گوشت قربونی هستیم بین انبوه ساز و عمران فولادشهر. ای داد بیداد. دکتر احمدی نژاد به داد ما برسید. 210 روز دیگه وقت داریم. صاحبخانه...