خبرگزاری فارس:

پیامد شکست سنگین گروه‌های تروریستی در سوریه این بار دامن مقامات آل سعود را گرفت به این ترتیب که وزیر خارجه عربستان رئیس دستگاه جاسوسی این کشور را به علت بی کفایتی در ارائه برنامه‌ای درست برای این گروهها به شکست متهم کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالیکه این روزها ارتش سوریه مناطق تحت کنترل و سیطره تروریست‌های حمایت شده از سوی غرب و سران دیکتاتور عرب را یکی بعد از دیگری را پاکسازی می کند، منابع آگاه از بروز اختلافات شدید میان "سعود الفیصل" وزیر خارجه و "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه اطلاعات و جاسوسی عربستان خبر می دهند.

به گفته این منابع، اختلافات شدید میان مقامات و مسئولان آل سعود بعد از آن شکل جدی به خود گرفت که گروه های تروریستی مورد حمایت عربستان این روزها شکست های سنگینی را از سوی نیروهای ارتش سوریه دریافت می کنند و به همین علت وزیر خارجه عربستان، رئیس دستگاه جاسوسی کشورش را مسئول همه شکست هایی عنوان کرد که گروه های تروریستی در سوریه متحمل می شوند.

اسلام تایمز نوشت: "سعود الفیصل" همچنین "بندر بن سلطان" را در ارائه برنامه ای برای فعالیت متمرکز گروه های تروریستی در یک شهر مانند دمشق به جای پراکندگی آنان در شهرهای مختلف از جمله حلب، ادلب، حمص ، ریف دمشق و دیگر مناطق به شکست متهم کرد و افزود که عدم تمرکز گروه های تروریستی در یک شهر و پراکندگی آنان این فرصت را برای ارتش سوریه پیش آورد که به راحتی وارد عمل شود.

جبهة النصره و ارتش آزاد سوریه هر دو در حال جنگ با نظام سوریه هستند اما از مدتی پیش با یکدیگر درگیر شده‌اند. اخیرا جبهه النصره یکی از اعضای برجسته ارتش آزاد سوریه را ترور کرد.

گروه دولت اسلامی در شام و عراق که وابسته به القاعده است چند روز قبل نیز یک فرمانده گردان دیگر ارتش آزاد سوریه را در استان ادلب در شمال غرب این کشور را سر بریدند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    13 3
    انشاالله خداوند تقاس خونهای به ناحق ریخته را ازبانیانش خواهد گرفت.وروزی برسدکه خودشان دراین گرداب گرفتارشوند
  • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    12 4
    ان شااله بعد از مرسی و شیخ حمد دیگه نوبت شاه سعودی و اردوغانه