مجتبی میرتهماسب، کارگردان و یکی از سینماگران ممنوع‌الخروج‌شده اعلام کرد هیچ تماسی برای بررسی پرونده با او گرفته نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، اخیرا خبری در مورد رفع ممنوع الخروجی فاطمه معتمدآریا و بررسی پرونده جعفر پناهی و مجتبی میرتهماسب از سوی دادستان تهران منتشر شد که برمبنای این خبر، اعلام شد به زودی پرونده دو فیلمساز دیگر در دادگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

میرتهماسب در این زمینه به خبرآنلاین گفت: «دو تا سه هفته اول که خبر ممنوع الخروج شدن ما منتشر شد مراجعاتی به مراجع قانونی داشتیم تا دریابیم علت این مساله چه بوده است. در این مدت علاوه بر آنکه به دلیل این مساله پی نبردیم هیچ نتیجه ای هم حاصل نشد.»

میرتهماسب ادامه داد: «بعد از انتشار خبر مربوط به دادستان تهران هم هیچ تماسی با من گرفته نشده تا در پی آن پرونده مورد بررسی قرار بگیرد و همه این ها نشان از آن دارد آنچه اعلام شده گویا فراتر از یک خبر نبوده است.»

او گفت: «در بخشی از سخنان دادستان به این مساله اشاره شده که به دلیل اعتراض من و آقای پناهی پرونده ما در دادگاه بررسی می شود. این در حالی است که من به هیچ چیز اعتراضی نداشته ام و فقط پیگیر بودم دریابم دلیل ممنوع الخروج شدنم چه بوده است.»

این مستندساز تاکید کرد: «از سوی معاون امور سینمایی که اعلام کرده پیگیر پرونده ما بوده هم تماسی با من گرفته نشده است. هرچند معتقدم اگر مشکل ما برطرف شود حتماً این افراد اعلام می کنند که رفع مشکل حاصل پیگیری آنان بوده است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 30260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =