قیمت مسکن مهر پردیس از سال گذشته تا کنون حدود 80 درصد افزایش داشته است. مسوولان مسکن مهر معتقدند این افزایش به دلیل افزایش هزینه مصالح و توسعه زیرساخت ها بوده است.

آذرجزایری: برای متقاضیانی مسکن مهری که بیشتر از قشر آسیب پذیر جامعه هستند و افزایش قیمت ها چه  به بهانه توسعه زیرساخت ها و چه به بهانه افزایش قیمت مصالح تنها یک معنی دارد باید مبلغ بیشتری بپردازند.
این درشرایطی است که اگر متقاضی به هر دلیلی در یکی از شهرک های مسکن مهر از تقاضای خود انصارف دهد بدون توجه به دلیل آن بعد از انصراف ،برای 2 سال درآن شهرک و 3 سال در سایر نقاط از ثبت نام در مسکن مهر محروم می شوند. 
در شرایط فعلی بازار دلالی خرید و فروش مسکن مهر پردیس آنچنان داغ شده که متقاضیان به دلیل نداشتن سرمایه ترجیح می دهند امتیاز خود را در بازار آزاد بفروش برسانند تا شاید بیشتر از 8 درصد سود شهرک عمرانی پردیس بتوانند امتیاز خود را واگذارکنند. بنابراین مسکنی که روزی با عنوان عدالت محوری و خانه دارشدن قشر آسیب پذیرجامعه بنای آن گذاشته شد این روزها تنها محلی شده برای سود آوری ثروتمندان و دلالان مسکن در حالیکه مسوولان مسکن مهر سکوت اختیار کرده اند. 
در حال حاضر یک واحد 80 متری فاز 11 پردیس در حالی که قراربود با آورده 20 میلیونی تحویل شود به 36 میلیون افزایش پیدا کرده و برای یک واحد در فاز 8 نیز از 32 میلیون به 46 میلیون تومان رسیده است. نکته حائز اهمیت آنکه در اکثر شهرک های عمرانی وام 30 میلیون در دستور کار قرار گرفته تا باری از دوش متقاضیان بردارد اما در شهرک عمرانی پردیس تا کنون وام 25 میلیونی افزایش نیافته و شاید باید دلیل این امر را در اظهارات چند ماه پیش فریبرز واحدی،  مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران جستجو کرد.
به گفته وی کسانی که برای مسکن مهر پردیس ثبت نام می کنند تمکن مالی بالاتری نسبت به دیگر متقاضیان مسکن مهر استان تهران چون شهر جدید پرند دارند.
این درحالی است که مهدی هدایت، مدیر عامل شرکت عمران پردیس، با تایید افزایش قیمت در پروژه های مسکن مهر پردیس تاکید دارد: 3 تا 4 میلیون تومان برای سرعت بخشی به خدمات زیر بنایی مسکن مهر از متقاضیان دریافت می شود.
وی ادامه داد: برخی از پیمانکاران مازاد بر قراردادها اقداماتی برای پروژه های مسکن مهر انجام داده اند که با هماهنگی شرکت عمران پردیس هزینه ها از متقاضیان دریافت می شود.
هدایت در ادامه تصریح کرد: هزینه های اقدامات انجام شده در این پروژه ها توسط شرکت عمران پردیس برآورد و به 3 تا 4 میلیون تومان رسیده است.
مدیر عامل شرکت عمران پردیس در ادامه اظهار داشت: متقاضیانی که قرارداد پیش فروش در فازهای 3 و 9 را دارند باید طبق نظر و مصوبه شرکت عمران پردیس این هزنیه ها را به پیمانکاران پرداخت نمایند.
وی در ادامه توضیح داد: بخشی از هزینه های خدمات زیر بنایی که توسط وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته از متقاضیان دریافت می‌‌شود.
هدایت در ادامه خاطر نشان کرد: هزینه های دریافتی با توجه به متراژ و منطقه از متقضیان دریافت می شود.
این درحالی است که اوایل خرداد ماه سال گذشته،مدیر عامل شهر جدید پردیس از آغاز ثبت نام مسکن مهر در این شهر خبر داد و آورده متقاضیان را بنا به متراژ واحد،15 تا 25 میلیون تومان اعلام کرد. 
درست چند روز بعد از این خبر و قبل از شروع ثبت نام،این قیمتها به 15 تا 30 میلیون تومان تغییر یافت. 
هدایت،شرایط واریز مبالغ را اینگونه اعلام کرد:برای خرید مسکن مهر پردیس، آورده متقاضیان از 15 میلیون تومان آغاز شده و تا 30 میلیون تومان خواهد بود که در مرحله اول ثبت نام باید 5 میلیون تومان به حساب واریز شود و مابقی در طول اجرای پروژه و بنا بر پیشرفت فیزیکی آن از متقاضی دریافت خواهد شد. 
در 16 خرداد ثبت نام از طریق دفاتر پستی آغاز شد و متقاضیان ،فرض را بر واریز 5 میلیون اولیه و واریز حداکثر 25 میلیون تومان در طول اجرای پروژه(به گفته ایشان18ماه)و با توجه به روند پیشرفت پروژه گذاشتند و مدارک خود را ارسال کردند. 
حدود یک ماه گذشت و متقاضیانی که با تکیه بر دارایی های اندک خود،با هزار امید و آرزو بعد از دریافت پیامک برای انتخاب پروژه خود به سوله های عمران پردیس فراخوانده شده بودند، با بنری مواجه شدند که کاخ آرزوی خانه دارشدن بسیاری از آنها را فروریخت. 
در این بنر آورده اولیه به جای 15 تا 30 میلون تومانی که اعلام شده بود،20 تا 32 میلیون تومان نوشته شده بود و آورده اولیه که 5 میلیون اعلام شده بود، تنها برای یک پروژه 5 میلیون و برای سایر پروژه ها 10 میلیون تومان بود. از همه جالبتر،به جای اینکه این مبالغ طبق وعده مسوولان در طول اجرای پروژه و بنا بر پیشرفت فیزیکی آنها مطالبه شود،با اقساط سنگین به فاصله 3 ماه و کلا در 8 ماه مطالبه میشد. 
تعداد زیادی از متقاضیان که با اعتماد به صحبتهای اولیه مدارک خود را ارسال کرده بودند، با دیدن این شرایط ناچار به انصراف شدند درحالیکه این افراد به دلیل ثبت شدن مشخصاتشان در سامانه عمران پردیس،بعد از انصراف ،برای 2 سال در پردیس و 3 سال در سایر نقاط از ثبت نام در مسکن مهر محروم شدند. در حالی که اگر از روز اول مبالغ و شرایط اقساط به درستی اعلام میشد،این افراد هم میتوانستند با تکیه بر دارایی خود در سایر نقاط مانند پرند که قیمت پایینتری داشت ثبت نام کرده و از گردونه مسکن مهر خارج نشوند. 
با وجود آن افزایش قیمت اولیه، تعدادی ثبت نام خود را انجام داده و تا به امروز نیز اقساط خود را واریز کردند و حالا درست چند روز قبل از زمان واریز قسط سوم،با افزایش قیمت دیگری مواجه شدند. 
اینبار قیمتها از 20 تا 32 میلیون تومان به 28 تا 42 میلیون تومان افزایش یافته است و شرکت عمران پردیس با تکیه بر جمله ( این قیمتها قطعی نیست ) همچنان راه را برای افزایش قیمتهای آتی باز گذاشته است.
تمام این اتفاق ها در شرایطی است که مسوولان مسکن مهر پردیس از هرگونه پاسخگویی خودداری می کنند و با وجود تجمع های گسترده متقاضیان در مقابل شهرک عمرانی پردیس بازهم تغییری در سیاست ها اعمال نشده است. 
از سویی دیگر، در روزهای اولیه ثبت نام مسولان عمران پردیس، قول انتخاب واحد و عقد قرارداد اولیه را بعد از واریز 70درصد آورده متقاضی،یعنی بعد از واریز قسط سوم داده بودند.اما این روزها که زمان وعده داده شده رسیده است،با وجود این افزایش قیمت،عقد قرارداد را علاوه بر دریافت 70 درصد آورده،منوط به پیشرفت 70 درصد پروژه کرده اند. 
حال سوال اینجاست،مگر وعده اولیه این نبود که دریافت مبالغ متناسب با پیشرفت پروژه باشد؟ پس چرا دریافت اقساط با پیشرفتی که از پروژه ها دیده می شود تناسب ندارد؟مگر نه اینست که این مطالبه سریعتر به منظور جبران افزایش قیمت مصالح و مهار تورم در این پروژه بوده است؟ 
تورم و افزایش قیمتهای افسار گسیخته در سکه،دلار،اتومبیل در ماههای اخیر بر هیچ کس پوشیده نیست. تکلیف کسانی که با این افزایش قیمت مسکن مهر ناچار به انصراف می شوند چیست؟ تنها راهی که دولت پیش پای این افراد قرارداده، دریافت اصل آورده خود همراه با سود سالانه 8 درصد است که دولت برای این مبالغ در نظر گرفته است. یعنی کسی که به طور متوسط از 6 ماه پیش،20 میلیون در این پروژه سرمایه گذاری کرده است میتواند نهایتا 20 میلیون و 300هزار تومان پس بگیرد. در حالی که این رقم در همین زمان در بازار سکه یا اتومبیل حدود 40 میلیون تومان شده بود. 
البته جامعه راه حل دیگری هم پیش پای این افراد گذاشته است.به لطف وجود دلالان می توانند امتیاز مسکن خود را در بازار آزاد بفروشند. با این کار برای تمام عمر خود را از امتیازهای دولتی مربوط به مسکن محروم می کنند تا اندکی ضرر وارده به سرمایه جزیی شان را جبران کنند و به این ترتیب مسکنی که دولت وعده داده بود تا سرپناهی برای قشر ضعیف جامعه باشد، دست به دست چرخیده و سرانجام نصیب قشر دیگری می شود.

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 119
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RS ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    97 28
    امتیاز مسکن مهر به راحتی خرید و فروش میشه. اونوقت منی که 40 سال دارم و متاهل هم نیستم شرایط گرفتن مسکن مهر رو ندارم
    • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      60 9
      متاسفانه مجردها آدم حساب نمیشن
  • جواد IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    71 4
    باتشکر از نویسنده این مطلب باید عرض کنم که نمیدونم مسئولین اجرایی مملکت و علی الخصوص وزیر مسکن چه فکری درمورد ما متقاضیان مسکن مهر پردیس کردن؟ به نظرشون اگه من میتونستم تو یکسال 16 میلیون تهیه کنم ( با توجه به افزایش قیمت از 20 میلیون به 36 میلیون فاز 11 تو یکسال اخیر ) میرفتم مسکن مهر میگرفتم؟ یا اصلاً میرفتم 30 کیلومتر اونور تهران تو یه برج 59 واحده زندگی کنم؟ آخه کی گفته من متقاضی مسکن مهر پردیس تمکن مالی بالاتری داریم؟ به خدا همه ما جزء قشر ضعیف جامعه هستیم. آقای احمدی نژاد آقای نیکزاد به خدا دیگه توانایی نداریم. به خدا ماهم حق زندگی کردن داریم و نه فقط زنده بودن. میخوام ببینم کسی تو این مملکت هست که به داد ما برسه یا نه؟
  • میثم IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    77 5
    به همه این مشکلات، روند بسیار کند ساخت و ساز در فاز 5 رو هم اضافه بفرمایید که با این اوصاف تا یکی دوسال آینده هم اماده تحویل نخواهد شد و باز هم متقاضیان مظلوم باید جور تاخیر و بدقولی پیمانکاران را بپردازند!
  • مهر بی مهریه پردیس A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    85 8
    واقعا باید پاسخگو باشن من و جمع کثیری که میشناسم از متقاضیان این اضافه قیمت رو پرداخت نمیکنیم باباجان بخدا کار خونه پول چاپ کنی نداریم که . من نمیدونم این آقایونی که یهو تصمیم میگیرن پول اضافه بگیرن چه فکری میکنن همین 3 تومنی که حرفشه بخدا باید 1سال طول بکشه تا بتونیم جم کنیم مثل اینکه حواسشون نیس ما مستاجریم وماهی خدادتومن اجاره میدیم . بقیه حقوقم میزاریم تا سر سال بشه 2 تومن. از خورد و خوراک و تفریح زدیم تا به آرامش برسیم اما کووووووو؟؟؟؟؟؟؟ هیچ خبری نیس من از حقم نمیگذرم نه این دنیا نه اون دنیا
  • مستقل IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    106 8
    من هم یکی از ثبت نام کنندگان هستم.من حتی برای پرداخت قسط های اولیه نیز طلاهای همسرم را فروختم در فکر چاره ای برای پرداخت قسط آخر بودم که دوباره خبر افزایش چندباره قیمت ها را شنیدم.اینم از دولت به اصطلاح خدمتگزار
  • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    83 4
    دست شما درد نكنه كه به فكر ما بوديد و گوشه ايى از درد ما رو روايت كرديد من دو ماه پيش قرارداد برا كوزو امضا كردم كه مبلغ نهايى زذه بود ٢٨٢٠٠ گفتند اين سه نسخه اينجا ميمونه تا پيمانكار امضا كنه دو هفته ديگه اس ام اس مى دهيم بياييد يه نسخه از قرارداد را بگيريد الان دو ماه گذشته و هيچ خبرى از قراردادى كه امضا كرديم نيست تازه اومدن ميگن بين ٣ تا ٨ ميليون اضافه قيمت داريم !!!! اين واقعا يعنى چى ما رو اين پول حساب كرديم مبلغ كمى كه نيست كه بخواهيم جورش كنيم .... تازه اينى هم كه تحويل قراره بدن نه كابينت داره نه نقشى شده.... در ضمن ١ ميليون پول كابينت تو قرارداد بود ميگن يه متر زير سينك كابينت ميدن من نمى دونم كجا پول يه متر كابينت يه ميليون ميشه..... تو را به خدا به داد ما برسيد.....
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    50 5
    متاسفانه اصلا معلوم نیست در این شرکت چه میگذرد ؟ هر بلایی که دوست دارند سر متقاضیان بدبخت می آورند . هیچ کس هم پاسخگو نیست
  • فشقشرشف A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    48 0
    واقعا جای تاسف داره ما به شما اعتماد کردیم مسئولین اما شما باز هم مثل همیشه از اعتماد ما سوئ استفاده کردید،دستتون درد نکنه اوضاع مردم رو از اونی که هست بدتر کردید وای به حال شما
  • حامد IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    45 2
    تمام درد دل مارو گفتید ولی کسی حرفی نمیزند دلمان گرفت از این مردم و کشور
  • حامد A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    63 1
    ایهاالناس ندارم دیگه .... از کجا بیارم از خدا بی خبرها ..... یک ساله که تمام سرمایه ام رو دادم دست شما و زحمت ماهی 000/000/1 میلیون تومان اجاره رو به جون خریدم ..... حالا دارن تهدید به حذف میکن که بیا پولت رو با 8 درصد سود ناقابل که میشه 400 هزار تومان یعنی نصف کرایه یک ماهم بگیر.... یعنی چی این ؟ ؟ ؟ ضرر این یک ساله من حدود 12 میلیون میشه ....... خدا از سر تقصیرتون نگذره
  • اسماعیلی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    78 1
    تو رو به خدا نزارید زیاد کنند چون ما همه چی مونو دادیم تا 28 تومان رو تونستیم جور کنیم.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    80 1
    ممنون از شما واقعا حرف دل ما رو زدین. به خدا دیگه نمیدونیم چه کار کنیم.اینا کارشون همش شده اضافه قیمت.15 میلیون کجا و 36 میلیون کجا؟؟؟اصلا اگه 36 میلیون داشتیم که فاز 11 ثبت نام نمیکردیم.همینشم با کلی وام جور کردیم مگه چقدر حقوق داریم همشو که باید به قسط بدیم.80 درصد قیمتو اضافه میکنن میگن طبق مصوبه 13 درصدی پارساله.دروغ تا چه حد آخه؟؟؟
  • حمید IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    96 5
    شیر مادرت حلالت به خدا همینه تازه ما با این پولی که تو این دو سال که خوابوندیم همون موقع با وام می تونستیم خونه بگیریم اینها قول 20 تا 15 میلیون دادند آقا شما یه سر به پردیس بزن ببین چه خبره انقدر که ای مدیرعامل شله ما الان 100 درصد پولمونو ریختیم انگار نه انگار تازه دوباره گرون کردند بابا یکی نیست به داده دل مردم بدبخت برسه آخه اگر ما داشتیم که منت شما رو نمی کشیدیم الان تمام پول پیش خونمونو ریختیم اساسامونم تو پارکینگ فامیلامونه خودمون هم اول زندگی در به در چرا با زندگی مردم بازی می کنید ارزش پولمون که اومده پایین هیچ حالا هم میگید هرکی که نمی خواهد بره پولشو پس بگیره خدا نمی گذره ازتون به خدا این جماعت ندارن به کی قسم بخورن که شما باور کنید به کجا شکایت کنند بابا شما مسلمونید
  • ali IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    88 16
    باسلام دوستان عزیز بدون شک مسکن مهر پردیس گرانترین مسکن مهر ایران است ولی وقتی به کیفیت ساخت ویا زمان تحویل واحدها توجه می کنیم تفاوت خاصی رو نمی بینیم به نظرم مسئولان محترم نسبت به پردیس کم توجهی و بی مهری می کنند
  • پردیسی A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    41 8
    با وجودی که مشکلات بسیار زیاد طرح مسکن مهر بر همگان روشن شده و متقاضیان هم استرس و نا امیدی از نبود سرپناه رو هر لحظه با گوشت و پوستشون حس میکنند،باز هم مسولان در رسانه ها با رنگ ولعاب ،پروژه های نیمه تمام و غیر قابل سکونت رو به عنوان پروژه آماده افتتاح میکنند و از این طرح به عنوان افتخارات دولت خدمتگذار یاد میکنند! واقعا نمیدانم در عصری که حقیقت امور با این سرعت گسترش پیدا میکند،این اصطلاحا سیاه بازیها به کار فریب چه کسانی میخورد؟
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    62 1
    بسيارعالي بود وکاملاصحيح است اززحماتتون متشکريم
  • مهدی A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    48 2
    هروز میگن قیمت تغیر نمی کنه اما هر چند ماه 4 5 تومن اضافه قیمت می خوره یکی به داد ما برسه بابا از کجا بیارم این افزایش قیمت چند باره رو این همه پول تو حساب ها هست چرا مصالح نمی خرند که هی افزایش قیمت به ما نخوره بابا
  • سالار IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    36 3
    لطفا از سامانه کسی رو حذف نکنید مردم گرفتارند.... فرصت فرصت فرصت بدید.... یا علی
    • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      24 1
      الان به چی این نظر منفی دادی؟؟؟ نه حذف از سامانه نه افزایش قیمت
    • پدرام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      11 1
      اینایی که منفی میدن از دولت و فامیلای هدایت هستن سلام خوبید خیلی کلاااا بوووووووووقققققققققق دارید
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    48 0
    دیگه خسته شدیم.باز خوبه شما مثل خبرگزاریهای دیگه نقل قول دروغ مسئولین رو نگذاشتین.که هر روز یه چیزی میگن.ما هنوز تو اون 8 میلیون پارسال موندیم باز میگن 8 میلیون دیگه.ما اگه هر چند ماهی میتونستیم 8 میلیون جور کنیم که مسکن مهر ثبت نام نمیکردیم که هر روز یه بازی برامون دربیارن امروز انقدر فردااضافه قیمت پس فردا 70 درصد بریزید پسن فردا 90 درصد باز دوباره اضافه قیمت.اگه فلان قدر نریزین حذفید.جالب اینجاست که نه پیشرفت کار اونقدر هست و نه از حسابمون برداشت میکنن فقط میگن بریزین.انگار ما دستگاه چاپ پول داریم...
  • ناتاشا A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    50 6
    واقعا براشون متاسفم قرار بود مسکن مهر برای اقشار کم درامد جامعه باشه میخوام برم پیش مسئولین بهشون بگم دوتا کلیه من دارم دوتا همسرم حساب کنند ببینن چقدر میشه اگه کم اوردم کلیه مادرشوهر پدرشوهرمم میگیرم بلکه این مسکن مهرو زودتر به ما بدن ...
  • کیوان A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    38 3
    کاش یک قیمت قطعی اعلام میکردن تا خیالمون راحت میشد. بیشتر از همه نحوه انتخاب واحده که خنده داره. یکنفر پشت شیشه نشسته و شما باید از فاصله دو متری با یک مونیتور تیره و همهمه های سوله ها اقدام به انتخاب واحد کنی. خیلی راحت میتونستند کسانی رو که واجد شرایط انتخابند مثلا صد نفر در ازای دویست واحد آماده، یکروز قبل از انتخاب واحد با دو تا اتوبوس ببرند و منطقه رو نشون بدهند. اینطوری خیلی با اطمینان بیشتری انتخاب واحد میکردیم.
  • خانه بدوش IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    40 1
    واقعا این مملکت ما مگر میشه این همه بی حساب وکتاب باشه این دنیا فانیست فکر آخرت نیستید چوب این بی عدالتی هارا میخوریدچرابه فکر مردمی که مستاجرند وهرسال خانه بدوش دنبال خانه بدوند بااین تورم وبیکاری وحقوق های بسیار پایین چطور امیدوارباشند که یک روز میتوانند یک سرپناه داشته باشندانصاف ورحم ومروت وانسانیت کجا رفته فکرکنم فقط آقاامام زمان( عج)میتو نه به داد مردم برسه وگرنه هیچکسی دلسوز ملت نیست خواهشا به خودتون بیایید
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    38 1
    خیلی از پیامها رو نمایش نمی دهید هیچ توهینی هم توش نبود فقط من یک آموزش و پرورشی هستم آیا با اجاره نشینی سه میلیون با کلی قسط وام دارم بدم نکنید اینکارا رو پس می افتیم استرس سرا پا وجودم رو گرفته
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    45 0
    چرا مسئولان هیچ توجهی به پردیس ندارند چرا مسکن مهری که بر پایه کمک به قشر ضعیف جامعه برای خانه دار شدن بنا شد الان باید 80 درصد افزایش قیمت داشته باشد چرا باید افرادی که در همین پردیس خانه اجاره کرده اند برای رفت آمد به تهران 1800 تومان برای رفت و 1800 تومان برای برگشت پرداخت کنند ؟؟؟ یعنی علاوه بر هزینه بنزن روزی 4000 تومان هم عوارض بدهند مگر یک کارمند چقدر حقوق دارد ؟؟؟؟ چرا الان باید تو یک بنگاه معاملات ملکی در پردیس به من بگن همین الان امتیاز مسکن مهر تو 12میلیون تومان می خرم....... با این افزایش 80درصدی اگه نداشته باشم بقیه شو بدم باید 15 میلیون خودمو بگیرمو بعد از یکسال برم کنار؟؟؟؟؟ چرا؟ پس عدالت کجاست؟ ....
  • ماجد A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    35 2
    اینجانب ..... یکی ازده هزار متقاضی ثبت نام کننده پروژه فاز 5 مسکن مهر پردیس که بواسطه بی برنامگی پیمانکاران هم اکنون بیش از نه ماه است سرگردان و بلاتکلیف می باشم و در طول این نه ماه به اندازه یک مثنوی حرفهای ضد و نقیض و دروغ از زبان مسئولین شنیده ام که مستندات همگی در آرشیو روزنامه ها و خبرگزاریها موجود میباشد. 1- شرکت عمران پردیس درحالی اطلاعیه شماره 13 خود را مبنی بر واریز بیش از 90% سهم آورده متقاضی(30 میلیون تومان) در سایت رسمی خود منتشر کرده که از حساب متقاضیان فاز 5 بیش از 20% برداشت نشده است ، و سهم آورده متقاضیان بلااستفاده در حساب ها مانده است و از طرفی روند اجرای پروژه فاز 5 توسط شرکت توسط شرکت انبوه سازان که سابقه خوبی در اجرای فاز 9 نداشته، بسیار کند می باشد لذا این نگرانی در بی
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    32 0
    2- مسئولین شرکت انبوه سازان، دلیل کندی عملیات ساخت و ساز در این پروژه را شرایط سخت زمین و سنگلاخی بودن آن عنوان کرده اند. در این صورت قدر مسلم برای تحویل به موقع واحدهای فاز 5 نیاز به بکارگیری ماشین آلات، پیمانکاران و کارگران مضاعف می باشد در صورتی که کم کارترین پروژه فاز 5 می باشد و ضمناً سنگی بودن زمین در فاز 11 هم بوده است اما هیچ خللی در روند اجراء توسط پیمانکار خارجی بوجود نیامده است.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    33 0
    3- نامشخص بودن زمان تحویل واحدهای فاز 5 و وجود ابهام در روند ساخت و ساز آن، موجب سردرگمی متقاضیان و به نتیجه نرسیدن برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ایشان گردیده است به نحوی که بسیاری از ثبت نام کنندگان این پروژه که با بازپس گیری مبالغ پرداخت شده جهت رهن منازل اجاره ای خود، از آن برای پرداخت اقساط اولیه مسکن مهر استفاده نموده اند در حال حاضر در وضعیت بسیار نامناسبی به سر می برند.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    25 0
    3- نامشخص بودن زمان تحویل واحدهای فاز 5 و وجود ابهام در روند ساخت و ساز آن، موجب سردرگمی متقاضیان و به نتیجه نرسیدن برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ایشان گردیده است به نحوی که بسیاری از ثبت نام کنندگان این پروژه که با بازپس گیری مبالغ پرداخت شده جهت رهن منازل اجاره ای خود، از آن برای پرداخت اقساط اولیه مسکن مهر استفاده نموده اند در حال حاضر در وضعیت بسیار نامناسبی به سر می برند.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    39 0
    با توجه به موارد بالا اینجانب ، به نمایندگی از کلیه متقاضیان و ثبت نام کنندگان این پروژه، ضمن اعلام اعتراض خود به نحوه اجرا و روند بسیار کند و نامناسب عملیات ساخت و ساز در این پروژه و عدم جدیت در پیگیری مشکلات توسط شرکت انبوه سازان اعلام می داریم و از آن خبرگزاری، صمیمانه تقاضا داریم، با پیگیری و انعکاس این موضوع کمک بزرگی به 10000 خانواده مستاجر نمائید.
  • کامران A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    41 6
    الحق که درد ثبت نام کنندگان را به درستی و با تحقیق قبلی نوشتید . به خدا اکثر مردمی که تو پردیس نوشتند از قشر ضعیف جامعه هستند . همه مستعجرند یا به اجبار خونه ی پدر و مادر و اقوام یا خیلی مثل من هنوز عقدند و جوان و منتظر مسکن مهر برای شروع زندگی مشترک زیر یه سقف . همه ما مشکل مالی داریم و با هزار جور بدبختی پول اقساط رو جور کردیم . طلا و ماشین و اثاث و وسیله ی خانه فروختیم تا تونستیم اقساط قبلی رو جور کنیم . هزار جور وام با اقساط کمر شکن گرفتیم . الان هم اصلا راهی دیگه برای جور کردن این پول زور نداریم . من نمیدونم مسئولین با خودشان چی فکر می کنند که هی اضافه می کنند اون هم علی الحساب . مسئول تمام سختی ای که مردم دارن متحمل می شوند مسئولین مربوطه می باشند . وعده مسکن مهر محقق نشد .
  • دلاور IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    22 12
    با سلام کاش در مورد فاز 5 هم می گفتید که علاوه بر موارد فوق، اصلا کار هم نمیکنند و پروژه بعد از بیشتر از یکسال هنوز بیابونه و فقط میگن پول پول پول . . .
  • فرشته A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    46 20
    تکلیف من که یک خانم هستم و سرپرست یک دختربچه و تمام پولیرو که تاحالا ریختم از فامیلو دوستام قرض گرفتم به امید اینکه سرپناهی بشه واسه خودمو دختر بیچارم وهربار که سری به فاز5 میزنم انگار خاک مرده ریختن چیه به خدا بی انصافیه از غصه ی اینده دارم دیوونه میشم اخه کجای دنیا نسبت به 1 زن و 1 بچه یتیم اینهمه بی توجهی میشه ؟
  • shahruz A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    44 5
    خبر آنلاین تو رو خدا صدای ما رو به گوش آقای روحانی برسون...فقط اون می تونه کمک کنه ...من مسکن مهر فاز 11 رو ثبت نام کردم که از همه ارزون تر باشه حالا باز صحبت از افزایش بیشتر از 28 میلیون تومنه ...بابا به خدا ندارم من کارمندم شوخی نیست دیگه به کی باید رو بزنم...آقای محترم وزیر کجا هستید شما ؟ چه فکری در مورد یه متقاضی مسکن مهر که جز ضعیف ترین اقشار هست می کنید
  • محمد A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    39 6
    منم با هزار امید و آرزو ثبت نام کردم و دست خالی کنار گذاشته شدم چرا؟ چون بچه پولدار نبودم که سه ماه یه بار وجه واریز کنم. واگذارشون میکنم به خدا.
  • امید IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    26 12
    اگه شرایط زندگی را در شهرستانها بهتر میکردن مثل ازادی و رفاه و امکانات اینقدر همه به تهران مهاجرت نمیکردند و این گرونی نبود.
    • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      20 11
      دوست عزیز میشه رابطه افزایش قیمتی که آقایون برای مسکن مهر پردیس دارن به ما تحمیل میکنن با مهاجرت به تهران توضیح دهید؟؟؟
    • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      13 10
      الان منی که همه ی فک و فامیلم به تهران مهاجرت کرده اند و من الان تو شهری که وطنم هست غریبم و من هم دیر یا زود باید برم تو تهران
  • مستاجر به آخر خط رسیده A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    44 7
    این بود حفظ شان و کرامت و حرمت ایرانی جماعت؟ شما رو به خدا، فارغ از تمام بدقولی ها و گران کردن ها، بروید ببینید چی ساختن برای زندگی فرزندان این آب و خاک. خونه هایی که به شکل بی رحمانه ای تحقیرآمیزند و شان انسانی و ایرانی ما جماعت را به سخره می گیرند. فقط یک سوال: آیا مسئولین محترم رضایت می دهند خود و خانواده شان در چنین خانه هایی زندگی کنند؟
  • بیخانمان IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    24 7
    مرسی از این دلنوشته که حرف مردم است. و با این اوضاع مملکت که حرف مردم برایشان مهم نیست ایشالا خدا جوابشون رو بده
  • بی نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    30 2
    این همون پروژه ای هست که آقای رحیمی می فرمودن از زمان حضرت آدم تا حالا نظیر نداشته؟؟ نه؟!! بیچاره مردم!!!
  • رضا A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    36 2
    من يك جانباز شيميايي 25% هستم كه از ريه دچار مشكل شده ام چرا راه دور مي رويد فكر مي كنيد ما كه جانمان را گذاشتيم تا خاك وطنمان به دست بيگانه نرود الان چه حالي داريم كسي نيست بگه شما كه جانتان را كف دستتان گذاشتيد حالتون چطوره 46 سال سن دارم و با داشتن 2 فرزند مستاجر هم هستم و با هزار اميد و آرزو براي دخترانم در مسكن مهر پرديس فاز 11 ثبت نام كردم الان از كجا بيارم و مسكن 20 ميليوني را بالا 30 ميليون پرداخت كنم من يك جانباز هستم و ندارم از دولت آقاي احمدي نژاد كه در پايان رياست جمهوري ايشان است و شعار عدالت را محور كاري خود مي داند ميخواهم كه شعارشان را عوض كند وبه شعار دولت بي كفايت و بي عدالت عوض كنند تا بيشتر از اين مديون قشر كم درآمد نباشند
  • بی نام EU ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    33 8
    تمام کامنتهای دوستان عزیز رو خوندم و از صمیم قلبم درد و رنج این دوستان رو حس کردم و واقعا باهاشون همدردی میکنم...هیچ انسان منصف و باشرفی نیست که از خوندن اینهمه رنج هموطنانش و صد البته بی توجهی مسئولین مو به تنش سیخ نشه!!ولی یک نکته دوستان عزیز؛به نظر شما یک مومن و در کل یک انسان چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشه تا براش درس عبرت بشه؟؟اگر شخصی که در زندگیش فقط 2 بار بهتون دروغ گفته باشه بیاد بهتون پیشنهاد بده که سرمایتون رو بدید دستش تا شما رو خونه دار کنه خداوکیلی بهش اطمینان میکنید و کل دارایی و اعتبار خودتون رو(به قول بعضی دوستان طلاهای همسر و اسباب و اثاثبه منزل و...)میفروشید و در اختیار این افراد میگذارید؟
  • ميشا IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    27 6
    دولت جهاد سازندگي كجا دولت عدالت محوري كجا ؟ اين بود مسكن مهري كه براي همگان بي مهر شد تا كي شعار مي دهيد شما حتي قادر نيستيد روي حرف خود بمانيد و يك بام و دو هوا نباشد هرروز پشت تريبون رفتند و شعار دادن زياد جالب نيست بهتر از با كساني كه ثبت نام كرده اند روراست باشيد و قيمت نهايي را اعلام كنيد نه اينكه هر 3 تا 4 ماه مبلغ را افزايش مي دهيد بهتر نيست شما هم به صحبت خود ارج دهيد همانطور كه از كساني كه 90 درصد آورده تقاضا مي كنيد پروژه هايتان را به 90 درصد پيشرفت هم برسانيد
    • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      10 2
      چرا منفي دادين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    43 2
    آقایان خوب بلدند چی کار کنند یکی خبرافزایش قیمتو تایید می کنه یکی تکذیب انقدر میکشن روی زمین تا مردم خسته بشن بعد موضوع عادی می شه بعد که عادی شد دوباره ظرف دو سه روز بعد اضافه می کنند بعد می گن این همون قبلیه اضافه نکردیم بعد اگر باز مردم اعتراض کردند میگن باشه بعد مردم خوشحال می شن بعد وقت قرارداد ،قراردادو میزارن جلوت با یه افزایش دیگه بعد میگن همینی که هست بعد مردم بدبخت برای اینکه همین هم از دستشون نره امضا می کنند بعد 1 سال بعد می شه می خوان تحویل بدن بعد می گن اینجوری که نمیشه حالا یه 5 تومن دیگه بریزید شیرینی خونس دیگه بعد میری تو خونت میبینی چرا آب نمی یاد چرا دیوار ترک داره چرا گاز قطع شده چرا چاه گرفته چرا کابینت نداره چرا پکیج نداره وووووووو خلاصه به خودت میای میبینی عمرت تموم شد
  • مغبون IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    27 1
    واقعا نمیدونم چرا باید دولت کاری بکنهکه مردمی که بهش اعتماد کردن انقدر از کرده خودشون پشیمون بشن.آخه خدا رو خوش میاد جلو جلو پول بگیرید و بعد ظاهرا به پولهای تو حسابها دست نخوره،بعد از اون طرف همش بگین قیمت مصالح باز رفت بالا،باز پول بدید!خوب اگه قراره این پولها تو حسابها بمونه و قطره چکونی برداشت بشه،واسه چی به مردم برای زود پول ریختن فشار میارید و تهدید به حذف میکنین؟ کاش یکی بود جواب ایییینهمه سوال مردم رو میداد...
  • پردیسی IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    32 2
    آقای احمدی نژاد کاش قبول زحمت بفرمائید و یک نماینده بفرستید تا به این سوالات پاسخ بدهند و ما مردم نادان و قدرنشناس تفهیم بکنند که چطور طرح مسکن مهر موفقترین طرح دولت خدمتگذار شده؟! فقط خواهشا نمایندتون به سبک تمام دولتمردان کابینتون با یه لبخند به لب و یه آمار واهی جلو نیاد که هرچقدر هم ساده دل باشیم تو این 8 سال درستی و غلطی آمارها رو با تمام وجودمون حس کردیم...
  • بهار IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    20 2
    چرا انقدر راحت در مورد 3 یا 4 میلیون افزایش قیمت صحبت میشه 3 میلیون برای بعضی از ما حقوق 5 ماهمونه بخدا.تازه اگه اصلا خرج نکنیمش باید هوا بخوریم که پس انداز شه و بدیم برای یه خونه ای که هنوز یه بیابونه و ما 90 درصد پول ساختش رو دادیم. ای خدا چرا هیچکس پاسخگو نیست؟؟؟؟؟
  • نسیم IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    19 3
    یکی نیست بگه آخه اگه ما میدونستیم اینقدر یه مسکن مهر برامون گرون تموم میشه آیا ثبت نام میکیردیم که حالا گیر کنیم توش و نتونیم هیچ کاری کنیم. فکر کنم با این روندی که اینا پیش گرفتن خیلی ها از جمله خود ما مجبور به انصراف بشیم. چون دیگه پولی نداریم که واریز کنیم :( خدا نابودشون کنه
  • سبحان علیزاده A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    25 2
    با زبان روزه می گویم که به والله هرچی در این مطلب آورده اید عین واقعیت بود و جز فشار بر اقشار آسیب پذیری هم چون ما به هیچ کدام از این آقایان فشاری نخواهد آمد
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    18 3
    از همه اين حرفها گذشته مسيولين محترم حتى حاضر نيستند قرارداد هاى امضا شده را به ما بدهند كه مبادا زير بار تعهدى بروند و قيمت نهايي و تاريخ تحويل را مجيور شوند اعلام كنند!!!! ما اين همه پول واريز كرديم الان با اين بدبختى مستاجريم و بايد ماهى ٧٥٠ هزار تومان اجاره بدهيم لااقل يه زمان تحويل به ما بدن بدونيم تا كى اين بد بختى ادامه داره....
  • محمد IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    21 2
    من برای فاز 5 ثبت نام کردم. برای جور کردن این افزایش قیمت های متوالی تا حالا 3 تا وام گرفتم و الان ته مانده حقوقم فقط 200 تومنه. فشار زیادی رو داریم متحمل میشیم و این در حالیه که تمام پول ما توی حساب بانکی بدون هیچ بازدهی افتاده و پیشرفت فاز 5 به کندی پیش میره. ما داریم چوب عدم مدیریت رو میخوریم. با این پولایی که از مردم گرفتن کلی میتونستن کار رو پیش ببرن ولی همش میگن افزایش قیمت. یه نفرم نیست به این موضوع رسیدگی کنه. نیاز به اتحاد و پیگیری تمام ثبت نام کنندگان مسکن مهر هست تا بتونیم حقمون رو پس بگیریم.
  • pirouzi59 IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    26 1
    متاسفانه تصمیمات خلق الساعه بلای جان این پروژه شده است. مسئولین از ابتدا نمی دانستند که در بیابان علاوه بر خانه بایستی زیرساخت ها رو هم در نظر گرفت که در آن موقع برای بودجه آن مبلغی درنظر گیرند. مسولین فکر نمی کنند کسی که در زمان ثبت نام پروژه 32 میلیونی را انتخاب نکرده (بدلیل مشکلات مالی) و فاز ارزانتر را انتخاب کرده (فاز 11 با 20 میلیون آورده) چگونه بایستی این افزایش قیمت را (در حدود 36 میلیون برای فاز 11) جمع آوری کند. چقدر می توان مردم را مقروض کرد؟!!! (با فرض اینکه مردم دزد نیستند)
  • باباي محمد رضا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    22 1
    سلام و تشكر بابت انعكاس خبر افزايش مجدد آورده متقاضيان مسكن مهر پرديس بنده از متقاضيان فاز 11 پرديس هستم و هنوز در شوك افزايش قبلي ( 20 ميليون به 28 ميليون ) مانده ام آقايون شماها چتونه ما قشر ضعيفو چي فرض كردين آيا مسكن مهر بقيه مناطق هم كه با همين مصالح و تورم ساخته شده اين همه افزايش دادين ؟ به خدا نه حاضر هستم به صورت مستند ثابت كنم .من كه به شخصه ازتون نميگذرم ( احمدي نژاد، نيكزاد، هدايت) سر پل صراط يقه شما و دست من ( خدا ازتون نگذره )
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    21 1
    خبر آنلاين محترم اميدوارم با اطلاع رساني شفاف و دقيق به جناب آقاي احمدي نژاد و جناب آقاي روحاني اين موضوع را پيگيري نماييد. آيا مسئولين محترم كه در خانه هاي ميلياردي بالاي شهر زندگي مي كنند و تا حالا طعم سخت مستاجري و شرمندگي در برابر خانواده خود را نچشيده اند وضع ما كه با هزار بدبختي قرض و وام اين پول را جور كرديم مي فهمند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! يك ماه ديگه موقع تمديد قرارداد اجاره خونه است من كه تمام حقوقم بابت اين وام ها ميره چيكار كنم. من كه حتي ديگه خرما نميتونم بخرم چيكا كنم؟!!! از خدا ميخوام كه ظالمين اين كشور ثروتنمد كه همه مردم به خوبي ميدوند چه كساني هستند رو بگيره. يه روزي بالاخره تاوان پس ميدهد. اللهم عجل الفرج
  • سعید آتش A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    16 1
    مسئولین خودشون خانه های توپ نشستن و از ما مستاجران خبر ندارند که چه بلاها که میکشیم آقای رئیس جمهور واقعا بایدتشکر کنیم از اینکه اقشار ضعیف رو خآنه دار کردی...... به نظر من ای کاش این همه وعده و وعید نمی‌دادید که حالا اینجوری مردم رو آواره کنید
  • ارسطو A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    18 1
    الحق که درد ثبت نام کنندگان را به درستی و با تحقیق قبلی نوشتید . به خدا اکثر مردمی که تو پردیس نوشتند از قشر ضعیف جامعه هستند . همه مستعجرند یا به اجبار خونه ی پدر و مادر و اقوام یا خیلی مثل من هنوز عقدند و جوان و منتظر مسکن مهر برای شروع زندگی مشترک زیر یه سقف . همه ما مشکل مالی داریم و با هزار جور بدبختی پول اقساط رو جور کردیم . طلا و ماشین و اثاث و وسیله ی خانه فروختیم تا تونستیم اقساط قبلی رو جور کنیم . هزار جور وام با اقساط کمر شکن گرفتیم . الان هم اصلا راهی دیگه برای جور کردن این پول زور نداریم . من نمیدونم مسئولین با خودشان چی فکر می کنند که هی اضافه می کنند اون هم علی الحساب . مسئول تمام سختی ای که مردم دارن متحمل می شوند مسئولین مربوطه می باشند . وعده مسکن مهر محقق نشد .
  • آدم IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    57 1
    دیگه خسته شدم انقدر که منت خلقو کشیدم بریدم انقدر که شرمنده زنو بچم شدم خدایا میشه سال دیگه ماه رمضون خونه خودمون باشیم آمین یا رب العالمین بریم در خونه خودش اینجا که هر چی داد زدیم کسی نشنید شدیم هنجار شکن .
  • حسن IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    13 2
    مستاجر و بی پول شدیم از دست اینا این پروژه ها با این کندی که کار میکنند 2 سال دیگه هم آماده نمیشه فقط جاده کشیدند مگه میشه توی خاک این ماشین ها زندگی کرد اینها آخرش تا 100 میلیون از ما نگیرند ول کن نیستند میگی نه داشته باش ببین من که گفتم خدا به داد برسه از دروغ و دروغ و دروغ
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    14 1
    همه نظرها درست و ناراحت کننده بود.ولی از یه جهت دیگه هم لطفا به قضیه نگاه کنین. همین اجازه ای که قانونی یا غیر قانونی به خریداران دادن تا امتیاز یا بعدا خونه رو بفروشن هم اجحاف در حق ما ندارتر!هاست...بعله..دوست ما تو خونه ای که به نام پدرشه نشسته و مسکن مهرم ثبت نام کرده و اقساطشم پدر پولدارش بهش کمک میکنه و میده...بعد هم پز میده که تا تحویلش بدن میفروشم و یه ماشین مدل بالا میخرم!!! خب!خود این اجحاف در حق منیه که حتی همین ده پونزده میلیونم ندارم.چون هر سال طلا و پس انداز و ماشین قراضه و..رو هم فروخنتیم و گذاشتیم رو پول پیش!!! دست کم میتونن جلوی خرید و فروش این واحدها رو بگیرن تا هر کسی واقعا نیازمنده فقط بره بگیره؟!!!
  • مهدی جا.... IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    40 1
    یکی هست بگه چی به سرمون اومده یکی هست بگه چرا ما این جوری شدیم ما هر کدوم برای خدمون حرمت داریم آقایان مسئول صد باره برید مکه صد باره برید زیارت چه فایده مگر باری تعالی نفرمود که من از حق خود می گذرم ولی از حق خلقم نمی گذرم چقدر به وفای عهد سفارش شده من به مسئولین این دولت توصیه می کنم که بزرگترین خدمت دولت شما همین مسکن مهره وما متشکریم نگذارید این یکی هم بدون کار کارشناسی ضایع بشه به مردم رحم کنید تا خدا به شما رحم کند
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    17 1
    مديريت شكرت عمران شهر جديد پرديس چرا هيچگونه برخوردي با پيمانكاران خاطي كه موجب افزايش قيمت و تعطيلي پروژها شده است نمي كنند. تا با پول مردم كه حاصل يك عمر زحمت و منت جهت استقراض آن شده است براي اين پيمانكاران سود كلاني شود. اين نشانه تباني يا مشاركت در سود اين تخلفات در مديريت اين شركت نيست. چرا دولت عدالت محور هيچگونه نظارتي بر اين امور ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! چرا هيچكدام از پروژ ه ها دچار اين چنين نابساماني نشده است. اين نظرات و مشكلات از اين خبرگزاري به گوش مسئولين مي رسد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سردار IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    70 2
    از ماست که برماست
  • فاز 5 نا امید EU ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    21 1
    واقعا حرف دل مارا زدید. در مورد فاز 5 یکی از مظلوم ترین پروژه های پردیس هم کاش مینوشتید. پیمانکار علنا کار را متوقف کرده و به بهانه های واهی(سنگی بودن زمین) کار را متوقف کرده تا پروژه را طول بدهد و شامل گرانی های آینده کند و به این طریق آورده ما بعد از 3-2 سال دیگر(با خوشبینی در مورد ساخت تا آن موقع) به بالای 40 ملیون برساند. حال حساب کنید هر ماه چقدر باید متحمل اجاره خانه-قسط وام و ... بشویم... چه کسی شنوای حرف دل ماست؟ دیگر چیزی برای فروش نداریم... و نه آبرویی برای قرض از دوست و آشنا...
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    90 1
    با تشکر از خبر آنلاین لطفا از مطالب بالا یک پرینت بگیرید مستقیما ارسال فرمایید دفتر جناب دکتر محمود احمدی نژاد تا هم از درد ودل ما با خبر بشن هم بدانند چه افرادی را بر سر کار گمارده اند که وقتی انتقاد شد این افراد را خدوم معرفی نکنند و مدال افتخار بر سینه شان نزنند و بر سینه ما چنگ.
  • حمید جاهد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    39 2
    حضرت والا جناب عظما جناب آقای مهندس هدایت من در فاز 8 ثبت نام کردم من رو 32 تومن حساب میکردم حالا با این تفاسیر انگاری من فاز 11 هم نمیتونم بگیرم نه میتونیم جابه جا کنیم نه می تونیم پول جور کنیم معلوم هست چی میخواین سرما بیارید من یه کارمند تازه هم ازدواج کردم بچم هم تازه به دنیا آمده فقط هفته ای خدات تومن خرج یه الف بچس
  • محمد1 A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    12 1
    اينها چون ازپس تعهداتشون دراين دولت برنميان هيقيمتها رو زياد ميکنن که هم زمان بيشتري از مردم بگيرند هم پولهاي بيشتري رو انباشته کنند که سود بيشتري ببرند وهم از تحويل پروژه ها همينطور توي زماني که مردم براي تهيه پول اين درواون درميزنند بگيرن واصلاتعهدي نميخواهند داشته باشند
  • پدرام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    15 1
    واقعن خیلی سخته من برای جور کردن این پول داستانی داشتم : 1- اینکه رفتم کلی ووام گرفتم تا بتونم پولش جور کنم 2- در پی افزایش قیمت دوباره طلا ها ماشین و اندکی از خانوادم قرض گرفتم 3- برای قسط آخرم از فامیل و دوستان قرض گرفتم دیگر نمیدانم چکار باید بکنم تا خرخره زیر بار بدهی هستم تورو خدا به فکر ما باشید ما هرچی در میاریم به قسط میدهیم اما حتی بعضی از شب ها تو درست کردن غذا خودمون به مشکل میخوریم تو این گرانی ها ما باید چیکار کنیم ؟؟؟ آیا باید کلیه خودم رو بفروشم آقای وزیر ؟؟؟!
  • افشین NL ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    15 0
    آخه این که نشد مسکن مهر این شد مسکن ثروتمندان !!!! کجای این طرح برای مردم کم درآمد هستش مستر احمدی نژاد عزیز!!
  • alli IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    14 0
    به خدا من هم برای گرفتن خونه 32 تومنی اومدم و الان باید 50 پول بدم . این چه وضعیه؟ کجاست دولت خدمتگزار!! و وزیر مردمی!!
  • مهدیه IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    14 0
    سلام فقط یک چیز میشه گفت دارن از این فرصت سواستفاده میکنند و تا میتونند میخورند یعنی اینها قبلا به عقلشون هزینه های زیربنایی و اینجور مزخرفات نرسیده بود که الان یادشون افتاده؟
  • مهدی EU ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    15 0
    تورو به اون خدای که میشناسید ما هم انسانیم بهمون رحم کنید
  • گیتی A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    12 0
    درود برشما میخواستم سئوال کنم چرا یکی از شرایط خرید مسکن مهر بنام نبودن ملک از سال 84 به بعد است؟ ما که به دلایل منطقی خانه مان را درسال87 فروخته ایم تا بتوانیم به دلیل ناراحتی تنفسی همسرم به یک منطقه دیگرتهران که کمی خوش آب و هواتر باشد برویم که دچار تورم شده و دیگر قادر به خرید خانه نشده ایم. و اصلا در سال 87 حرفی از مسکن مهر نبود که خدای ناکرده خواسته باشیم از این راه مال اندوزی کنیم یا سوء استفاده ای کرده باشیم.چرا این شرط دست و پاگیر را گذاشته اند. که ما دبگر نمیتوانیم با پول بازنشستگی و در سن میانسالی با این اجاره های بالا خانه ای داشته باشیم؟ یک جواب منطقی میخواهم. پس از سی سال خدمت طاقت فرسا, و در سن 64 سالگی هرسال خانه به دوش شده ایم.
  • مونا IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    15 0
    واقعا با این افزایش قیمتهایی که بی حساب و بدون پیش بینی های قبلی صورت میگیره مردم چکار باید بکنند؟چرا مسئولین و مشاوران ساخت و سازها از ابتدا قیمتها را تخمین نزدند؟بابا آخه یکی نیس به اینا بگه که مردم همینم با هزارتا قرض جور کردن، تا کی باید چوب بی مسئولیتیه یه عده از مسئولین رده بالا را قشر متوسط جامعه بخورند؟
  • محمد ابراهیم A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    16 0
    با سلام پس چرا اگه مسولین در حال ساختنه فاز پنج. نیستند از حساب ما هر ماه برداشت میکنن؟میخواهم از مسولین بپرسم دلیل این کار چیه در صورتی که فاز پنج هیچ پیشرفتی نداشته؟سوال دوم اینکه ما قشر ضعیف چجوری بتونیم هر وقت شما اراده کردین قیمتارو افزایش بدهین ما پول جور کنیم و به شما بدیم اگه اینجوری بود قسطی تو شهر تهران خونه میخریدیم نه تو بیابون .خوبه همیشه به فکر سود دنیاتون نباشید و به فکر ما که این زمین جز شما برای ما هم هست باشید .که خداوند تمام دنیارو برای همه ی ما آفریده و ما شما رو امین دونستیم .ولی متاسفانه شما خیلی خیلی مردمو آزار میدهید.لطفا قیمت مسکن مهرو انقدر افزایش ندهید خطاب به شما مسولین محترم.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    16 0
    ما قرار داد بستیم یعنی که چی دوباره اضافه قیمت؟؟؟این قراردادهاشون هم به درد خودشون میخوره. تو قراردادمون هم هزینه طرح و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی هم به مبلغ 30 میلیون ریال نوشته شده یعنی که چی باز میخوان به بهانه محوطه سازی پول بگیرن؟؟؟ کاملا مشخصه تو پروژه های عمرانی کم آوردن میخوان به زور از ما ملت بگیرن. خواهشمندم قرارداد واحدهای کوزو در پردیس و پرند رو با هم مقایسه کنید تا ظلمی که داره در حق ما میشه برای همگان مشخص بشه.
  • مهدی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    6 1
    بخدا دیگه دارم روانی میشم .این از خدا بی خبرها هر روز یه بازی در می اورند. روز اول گفتند فاز 5 27 میلیون. بعد از عید برا ثبت نام جدیدها گفتند 32 میلیون .به ما هم گفتند شده 32ت...الان میگن تقریبا 36 ت...........من از روز اول که پول قرض کردم سه بار به دلیل بدهکاری نزدیک به طلاق با همسرم شدم.زندگیم به مو بند شده.تو فاز 5 هم که هیچی نساختند.خدا اه ما مظلومین را از باعث و بانیش بگیره.تا الان 5 میلیون نزول دادم خدا از همتون نگذره.لطفا منتشر کنید ممنون.
  • بی نام A1 ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    5 1
    ما تو همین رقم فعلی موندیم، یعنی چی هر چند وقت یکبار به بهانه ای مبلغ رو دباره اضافه می کنن ضمنا مگر 90 درصد پیشرفت داشته که 90 درصد پول رو می خوان به ابتدا گفته بودن هر سه ماه سه میلیون واریز کنید ثبت نامی آذر 91 هستم و به همین منوال هم پیش می رم حق حذف هم ندارند
  • بی نام A1 ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    5 1
    مطالبات من از مسئولان مربوط به مسکن مهر پردیس اینه که 1.باید قیمتهای قبلی به عنوان قیمت قطعی اعلام شود نه به صورت علی الحساب که هر موقع دلشون خواست به مبلغ اضافه کنند 2.با توجه به پیشرفت کار از ما درخواست واریزی داشته باشند نه اینکه ما 90 درصد بریزیم ولی هنوز 50 درصد هم پیشرفت نداشته باشه 3.در مورد زمان تحویل وعده های الکی به مردم ندهند.خیلی ها هنوز زندگی مشترکشون رو شروع نکردن و منتظر تحویل هستند و خیلیها مهلت اجاره آنها سر میرسد و باید تکلیف خودمونو بدونیم تا به فکر چاره ای باشیم. دوستان میتونن در صورت تمایل ادامش بدن...
  • احمدرضا IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    8 2
    با سلام من که در همین ماه عزیز اعلام میکنم از حقم که داره خورده میشه ، از دروغایی که بهم گفتن ، از آتیش و بدبختی که توی زندگیم انداختن ، از فکر خیالهای عجیبی که توی این جوونی داره پیرم میکنه ........... نه توی این دنیا نه توی اون دنیا نخواهم گذشت
    • کاوه IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      0 1
      برادر من الان چه کس از چیزی میگزره که منو تو از حقمون بگزریم ولی هم الان این افکارو دارن
  • افسرده IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    8 0
    اي كاش اين دولت كمي هم به درد دل اين مردم بيچاره اهميت ميدادن ، فقط به فكر پر كردن جيب خودشونن .
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    5 2
    وعده های دروغین مسوولان و عدم مسئولیت پذیری در این قضیه بیداد میکند .انچه که هبه وضوح مشخص است اینست که تنها گروهی که در این ماجرا کمترین اهمیت و احترامی برایشان قایل نمیشوند همین مردمی هستند که حماسه سیاسی را رقم زدند .وزیری که با رای همین مردم وزیر شده و رییس جمهوری که با رای مردم رییس جمهور شده حاضر نیستند حتی یک پاسخ روشن و صادقانه به همین مردم بدهند .
  • بهار IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    9 1
    بنظر شما این بی کفایتی مسئولین رو نمی رسونه که پول رو از ما میگیرند ولی کاری باهاش انجام نمیدن؟چرا در پروژه فاز 5 باید اینقدر کند کار بشه یا درست تر بگم هیچ کاری نشه؟ چرا ماباید برای کار انجام نشده 90 درصد آورده رو تکمیل کنیم؟ مگه پیش بینی این افزایش قیمتها در همان زمان ثبت نام یا حداقل چندماه پیش که افزایش قیمت داشتیم خیلی کار سختیه که ما باید چندین بار این رنج رو تحمل کنیم.بخدا دیگه پول نداریم.طلا هم نداریم بفروشیم و دیگه وام هم نمیتونیم بگیریم.چرا کسی پاسخگو نیست؟؟؟؟
  • مهدی IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    10 0
    بیشتر از خودم من واقعن برای کسانی ناراحتم که دیگه هیچ پولی ندارن برای این افزایش قیمت و مجبور به انصراف هستن و باید همچنان درد مستاجر نشینی و حسرت خونه دار شدن رو تحمل کنن...
  • دلارام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    10 0
    کاش در مورد عدم پیشرفت فاز 5 هم می گفتید اگه یکم هم کار کنید خدا قبول میکنه یکم از خدا بترسید می دونید آه و نفرین چند نفر پشت سرتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • لواسانی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    8 0
    با تایید کلیه فرمایشات دوستان / من خودم مستاجر هستم و هر چه پول داشتم صاحب خانه ازمون گرفته از بس قرض و قوله کردم که دیگر توانی برای قرض مجدد نکردم الان 16 ماه که از ثبت نام مسکن مهرم میگذره و آقایان قول 18 ماه تحویل را داده بودند ولی هیچ خبری نیست . مسولین محترم به جای گران کردن پی در پی و فشار بر مردم بیچاره کمی هم به قول های خود فکر کنند .
  • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    9 0
    با سلام لطفا به مطالب بالا در مورد فاز 5 هم اضافه کنید که پول بی زبون مردمو جلو جلو میگیرین بدون اینکه پروژه یه ذره هم پیشرفت داشته باشه بعد از بیشتر از یکسال هنوز تازه 10% پیشرفت داشته آخه یه ذره کار کردنو از این ترکا یاد بگیرین که مثل قارچ ساختمون می سازن
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    8 0
    من رضا هستم که 2سال است که تمام پول قراردادو دادام ولی 1سال است که فاز 9 بلوک های سوسن کار نمیشود چرا ما افزایش قیمت خوردیم 2سال پیش با 15ملیون 25ملیون وام خونه ازادم میشود خرید چرا پول به پیمانکار نمیدن تا کار کنه
  • اصغر IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    13 0
    باسلام،زنده باد کسی که این مطلبو نوشت.راستش دیگه بریدم اینقدر که وام گرفتم و از این و اون قرض کردم دیگه کسی به من اعتماد نمیکنه که برم پولی قرض کنم،اول قرار بود آورده اولیه 20میلیون باشه اما الان میگن باید 36میلیون پول بدیم.آخه خودتون قضاوت کنین یه قشر ضعیف چطوری میتونه ظرف مدت تقریباً 1سال اینقدر پول جور کنه،تورو خدا به دادمون برسین راستش نمیدونم از کجا شروع کنم و به کی شکایت کنم تا به خواسته هامون جواب بدن.
  • طیبه IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    9 0
    کاش می شد یه جلسه پرسش و پاسخ با پیمانکارن واقای نیکزاد و هدایت برگزارشه.اگر واقعا این افزایش قیمتها منطقیه چرا از پاسخ دادن و رسیدگی طفره میرن؟چرا ما نمیتونیم از پیمانکار بپرسیم با وجود واریز ما چرا شما کار نمی کنید؟آخه انصاف داشته باشید با چه دلخوشی این همه سختی رو تحمل کنیم؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    25 2
    با سلام گفتید فاز 5 داغ دلم تازه شد من تو پردیس مستاجرم هرروز که می خواهم برم سر کار یه سری به فاز 5 می زنم که ببینم شاید از روز قبل یه فرجی شده باشه نمیگم کار نمی کنن ولی انقدر لفت می دن که نگو مثلا یه برج صفتکاریش تمام شده دارن گچ می کنن (همینی که از همه به عوارضی نزدیک تره) بعد می بینی یه سری از برجها حتی یه طبقه هم نزدند ولی به طور متوسط اگر بخواهند کار کنند هر طبقه در 3روز زده میشه پیمانکارا می گن اگر پول برسونن ما 10 ماهه جاروکشیده تحویل میدیم ولی چون پول نیست کارگرای ما 2 روز کار میکنن وقتی میبینن خبری از پول نیست ول می کنن میرنو هرچی دولت پول نده به ضرر شماهاست چون ما به نرخ روز کار میکنیم دیگه نمی دونم کی راست میگه کی دروغ فقط میدونم که بدبخت تر شدم و هر روز اینو حس می کنم؟!!!
  • vahab IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    10 1
    بخدا قسم دیگه نداریم هرچی طلا و وسایل داشتیم فروختیم . پول پیش رو از صاحبخونه گرفتیم اجاره رو زیاد کردیم تا بتونیم این 20 میلیون رو جور کنیم . ای خداااااااااااااااااا تو به دادمون برس
  • مصطفی A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    10 1
    مسکن مهر...؟ یا بی مهری محض..؟ نمردیم و معنی مهر و مهرورزی رو هم فهمیدیم... آقا محمود اینقدر خودتو بخواب نزن بیدار شو لطفا... نیکزاد تو دیگه چرا...؟
  • مصطفی A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    11 0
    شبکه خبر توجه... توجه.... از شبکه خبر عاجزانه تقاضا داریم به عنوان رسانه ملی پیگیر مسائل مریوط به مسکن مهر پردیس و علی الخصوص افزایش اخیر قیمتهای آن و همچنین پیگیر وعده های مسولین در خصوص زمان تحویل آن باشند و در این زمینه خبر یا گزارش تهیه کنند... بخدا ما که دستمون به هیچ جا نمی رسه...حداقل شما به عنوان رسانه ای مردمی پیگیر این مسائل مردم باشید... شبکه خبر توجه توجه..... خواهشا توجه ویژه... خواهش می کنیم..............
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    9 0
    کاش واقعا دلسوزی وجود داشت،کاش به جای سر در گم کردن مردم به فکر راه حل بودند.کاش مردم رو جدا از خودشون نمیدونستن و کاش اینهمه شعار نبود.
  • بی ادعا IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    12 0
    ادعای دلسوزی و خدمتگذاری تا به کی؟بابا مبخوابم یکم از این مهرورزی که در این 8 سال ازش دم میزدید رو دم آخری،درعمل ببینیم.توقع زیادی نداریم فقط به وعده های شیرینتون عمل کنید...
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    10 0
    با سلام و تشکر از اینکه به این موضوع مهم پرداختید،امروز خبری دیدم که مسولان افزایش قیمت چند باره را به راحتی و با جمله ای که از روز اول در دل متقاضیان دلهره انداخته بود،توجیه کردند.یک کلام،ختم کلام!از روز اول گفته بودیم قیمتها قطعی نیست! تمام ما متقاضیان حدس میزدیم چنین روزی در پیش خواهد بود،بنابراین روزهای اول بارهاو بارها به مسولان سوله و آقای باباپور مراجعه کردیم و خواستیم این حدود را بدانیم تا لقمه بزرگی برنداریم و هر بار جواب این بود که افزایش آنچنان نیست،خیالتان راحت!نهایت 2-3میلیون که زمان تحویل میدهید! بدبین ترین متقاضی هم با دیدن جمله( قیمتها قطعی نیست)،حدس افزایش نزدیک دوبرابری را نمیداد! اگر میدانستیم مغبون نمیشدیم...
  • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    7 0
    فکر میکنم یکی از القاب دولت قبلی،علاوه بر مهرورزی و عدالت محوری و خدمتگذاری ،دولت پاسخگو بود.خوب این گوی و این میدان.لطفا پاسخگوی مشکلات و سوالات 80 هزار خانواده باشید!
  • من IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    10 1
    تا اونجایی که من میدونم یکی از اصلیترین شروطی برای یک معامله با شرعی و قانونی وجود داره،مشخص بودن تعهدات دو طرف و مدت زمان عمل به تعهدات و کلا شفاف بودن معامله است.هیچ جا هم گفته نشده اگه پروژه بزرگ بود و یه طرف معامله زورش بیشتر بود میتونه حالا حالاها طرف دیگه رو سر بدوونه! الان 13 ماه از زمان ثبت نام گذشته و هنوز که هنوزه هیچ چیز مشخص نیست.جالبه که روز اول سرامیک و...تو بنر مشخصات پروژه زده شده بود و الان یکی از مسولا گفته این افزایش قیمت آخری واسه اینه که روز اول قرار بود کفها موزاییک بشه ولی الان پیمانکارا سرامیک کردن! پس اون مشخصات که روز اول تو بنر بود گول زنکی بود یا حرفای الن گول زنکیه؟!
  • دلخوش IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    10 1
    دلومن خوش بود که یه بارهم مثل خیلی از کشورها دولت به فکر بی خونه ها افتاده و میخواد براشون یه کاری بکنه!دار و نداد ناچیزمون رو دادیم دستشون حالا باید هر لحظه چشممون به دهنشون باشه که کی،چی امر میکنند تا ما رو بیچاره تر کنند! بابا خوش انصافا با این پولهایی که شما الان طلب میکنید چند ماه قبل از شروع ثبت نام میشد بی دردسر تو پردیس خونه خرید.خودتون باعث افزایش قیمت شدید و حالا با منت و خون جیگر و صد جور یر دوندن ما میخواین یه خونه زپرتی به ما بدین
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    13 1
    با اینهمه اذیت و آزار بهتره برید ببینین چی میخوان بدن!از اونهمه واحد تو دره بهشت 4 تا دونه ساختمونش هم حاضر نیست و اونم نما سیمانی و رنگهای مسخره سبز و آبی و قرمز داره!اینها حتی تو رنگ کردن ساختمونها هم دلخواه مردم رو درنظر نمیگیرین.اینهمه رنگ کرم و قهوهای و طوسی و خاکستریو شیری و...حتما باید طوری رنگ بشه که حس مهد کودک به همه بده؟آخه کجای دنیا ساختمونهای مثل اینها رو صورتی و زرد رنگ میکنند؟!
  • paniz IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    3 5
    سلام بچه ها مسکن مهر پردیس باز هم میشه ثبت نام کرد؟
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    1 0
    یادآور می‌شود نیمه بهمن سال گذشته با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی 13 درصد بر قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس افزوده شد و بنا بود افزایش قیمت مجدد در این واحدها نداشته باشیم.
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    1 0
    در این میان متقاضیان می‌گویند "مگر این واحدها برای اقشار کم درآمد نیست پس چرا مدام با افزایش قیمت روبرو می‌شود؟ از سوی دیگر بیشتر سرمایه و توان مالی خود را پرداخت اقساط مسکن مهر پرداخت کردیم و دیگر توان مالی پرداخت این افزایش قیمت‌ها را نداریم و بر اساس قیمت‌های اعلام شده برنامه ریزی کرده‌ایم".
  • لواسانی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    3 1
    اقای احمدی نژاد باعث افتخار است که وزیر حضرتعالی میفرماید گرون نمی کنیم مدیر ایشون میفرماید گرون میکنیم در این بین شما هم میفرمایید که دولت من بهترین دولته ... ای بابا مردم حرف کدومو باید قبول کنند .... ای کاش میومدی فقط یک بار چشم تو چشم باهم صحبت میکردیم آی صحبت دارم باهات آی حرف دارم برات !!!!!!!
  • موسوی A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    10 0
    هنوز تو فکر جور کردن گرانی قبلی بودیم که دوباره گران کردند واقعا نمی دونم چه باید بکنیم تازه داشتم امیدوار می شدیم که دوباره ناامید شدیم. خدا هیچ ناامیدی رو امیدوار و بعد ناامید نکنه
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    12 0
    تعدادي از متقاضيان مسكن مهر پرديس در تماس با خبرنگار ما اظهار داشتند در حاليكه در موارد زيادي برداشتي از حساب متقاضيان انجام نشده ، مسئولان شركت عمران به طور مرتب از افزايش آورده متقاضيان سخن مي گويند و معلوم نيست كه متقاضيان كه بيشتر آنها را اقشار آسيب پذير جامعه و زوج هاي جوان تشكيل مي دهند چگونه مي توانند اين افزايش قيمت ها ي ميليوني رابپردازند.
  • خاک تو سر A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    روز اول ثبت نام پروژه کوزو 20 میلیون بود و فاز 5 هم 27 میلیون حالا جفتشون شدن 35 میلیون؟؟؟ آخه رو چه حسابی؟ اصلا کی گفت که فاز 11 رو چند کیلومتر بیرون شهر بسازید که هزینه هاش بره بالا. این کارو کردن که ما بدبخت بیچاره ها نتونیم پولو بدیم و خودشون تو بازار سیاه بفروشن خدا ازتون نگذره خدا ازتون نگذره.
  • بی هویت A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    3 0
    این مسکن مهر شده مسکن بی مهری.اگر قراره این همه وام بگیریم که خونه های بی پایه و اساس شمارو بخریم خوب بیشتر گدایی می کنیم میریم یه جای دیگه می خریم.نه کابینت داره نه نقاشی میکنن یه پکیج هم میزارن پولشم می گیرن.واقعا خدا ازشون نگذره....
  • الهام بی خونه IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    2 0
    وقتی مسکن مهر ثبت نام می کردند پول کم داشتم چون از پول پیش خونم بیشتر برای ثبت نام می خواستند(ثبت نام نکردم )گفتم یه خورده قرض بگیرم و زوری جور کردم ؛وقتی پوله جورشد همه چی گرون شد و پوله برای اجاره بها رفت وثبت نام مهر هم به پایان رسید و من موندمو قرض و مستاجری و ما بدو خونه بدو .... حالا چی کار کنم ؟؟؟؟؟کی میخواد جواب بده ؟؟؟
  • فاضل IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    من فاز 8 پردیس ثبت نام کردم و سه تا بچه دانشجو دانشگاه ازاد دارم دیگه توانایی گرانی های اخیر مسکن مهر رو ندارم کمرم زیر بار گرانی ها شکسته چه وضعشه
  • حميد A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 1
    تورو به خدا يك بگي ما كه بيش از 50 درصد از مبلغ رو با شرايط قبل ريختيم نبايد فرقي با كسي چيزي اصلا نداده و تازه عضو شده داشته باشيم و اگر هم فرقي نداريم نبايد نحوه پرداختهامون از لحاظ تاريخ فورجه اي داشته باشه و زمانبندي دقيقتري رو لااقل براي پرداخت بهمون اعلام كنند؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شمسی اجاق EU ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    باسلام.من از تاریخ 91/3/24در پروژه پردیس ثبت نام کرده ام.بنا به دلایل نامعلوم هربار مرا دنبال مدارک جدبد فرستادند که نتیجه مفیدی برای پرونده ام نداشت.حالاپس از تکمیل مدارک و قرض پول وفرش طلاو...منتظر واریز اولیه بودم.که بامن تماس نگرفتند حالا تماس گرفتند که بیا ویک فرم جدید را امضا کن البته با این تهدید که اگر امضا نکنی حذف میشوی.در فرم هم نوشته شده بود درصورت نگرفتن مسکن مهر اعتراضی نخواهم داشت.حالا من مانده ام سرگردان که چه کنم؟؟این درست است؟؟بعد این همه مدت این طوری شود انصاف است؟؟
  • مهدي IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام ما هم جمعي از منتظران تحويل مسكن مهر در فاز 9 هستيم كه پس از گذشت يك سال از موعد تحويل و توقف بيش از يك ساله پروژه با افزايش قيمت 16 تا 18 ميليون توماني مواجه شديم دوستان عزيز از پرداخت خودداري كنيد چون اگه همه با هم يكي باشيم مي تونيم موفق بشيم.
  • علی اصغر فرهام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس فاز 8 هستیم. باتوجه به اینکه شخص محترم وزیر با اصراف هزینه ها در تغییر مدل داخلی واحد های مسکونی مسکن مهر مخالف هستند خواهشمندیم تدابیری بیاندیشید که قبل از دعوت به انتخاب واحد پروژه ها در مرحله ای باشند که متقاضیان بتوانند در تغییر مدل داخلی واحد خود نقش داشته باشند . زیرا کسانی که قرار است در این واحد ها زندگی کنند عمری را باید تحمل کنند . لذا خواشمندیم به در خواست ما تر تیب اثر داده شود .. و من ال.. توفیق