۰ نفر
۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۱
«مهاجرانه‌ها» تجلیل می‌شوند

نخستین جشنواره علمی، ادبی «مهاجرانه‌ها»دوشنبه 17 تیر با حضور فعالان اردوهای جهادی و با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این مراسم علیرضا افشار، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی و وحید کمرروستا، دبیر مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی حضور می‌یابند.

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه کتاب «مهاجرانه‌ها» که در برگیرنده آثار برگزیده جشنواره مهاجرانه‌هاست، منتشر می‌شود. آثار برگزیده فیلم کوتاه و مستند جشنواره نیز در قالب نرم افزار چند رسانه‌ای در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه عکس‌های برگزیده جشنواره در نگارخانه مهر فرهنگ سرای انقلاب به نمایش در می‌آید.

جشنواره مهاجرانه‌ها با محوریت روحیه جهادی و تبیین شاخص‌های شهروند جهادی، مؤمن جهادی و تبیین تفکر جهادی برای اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان و اساتید از 23 آبان سال گذشته آغاز به کار کرد. برگزار کننده این جشنواره فرهنگسرای انقلاب است.

به برگزیدگان جشنواره که در 4 قالب فضای مجازی(وبلاگ و وب سایت)، آثار ادبی(خاطره و سفرنامه نویسی)، هنری(عکس، فیلم کوتاه و مستند) و علمی(مقاله) شرکت کردند، جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و  مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

آئین اختتامیه جشنواره مهاجرانه ساعت 16 دوشنبه 17 تیر در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود. حضور علاقمندان در این نشست آزاد است. 

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =