تسنیم نوشت:

رئیس جمهوری سوریه در دیدار هیئت الجزایری با وی ضمن تمجید از حمایت های الجزایر از سوریه، هویت ملی عربی را به عنوان دژی محکم در کمک به برقراری ثبات در کشورهای عربی توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری سوریه(سانا)، بشار اسد دیروز با هیئت مردمی الجزایری شامل برخی شخصیت های سیاسی، آکادمیک و رسانه ای به ریاست عبدالمجید حامدی بود دیدار کرد.

در این دیدار تحولات کشورهای عربی و روابط قوی میان ملت های سوریه و الجزایر مورد رایزنی قرار گرفت و اعضای این هیئت پایداری ملت سوریه در برابر طرح های خارجی که سوریه عربی و مقاوم را هدف قرار داده است مورد تمجید قرار دادند.

اعضای این هیئت تاکید کردند که ملت الجزایر حامی ملت سوریه در برابر توطئه هایی که علیه آنها جریان دارد است.

هیئت الجزایری ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی سوریه و همه آزادگان کشورهای عربی بر تروریسم و افراط گرایان و حامیان آنها بیان کردند: گروه های افراطی از دین برای اهداف سیاسی بهره برداری می کنند اما نمی توانند ملت عربی را آرمان ها و موضوعات واقعی و عادلانه خود منحرف کنند.

از سوی دیگر بشار اسد در این دیدار تاکید کرد: همبستگی ملت کشور برادر الجزایر با ملت سوریه نشانه عمق هوشیاری ملی عربی است و هویت ملی عربی به عنوان دژی محکم حافظ ملت های ما و ثبات ما است.

رئیس جمهوری سوریه ضمن تمجید از مواضع ملت شجاع الجزایر اعلام کرد: ما مطمئن هستیم که ملت الجزایر که میلیون ها شهید برای آزادی از یوغ استعمار و مقابله با افراط گرایی و تروریسم داده است به همراه سوریه و افراد و شرفای امت عربی حامی ارزش های اصیل عربی و کرامت ملت عربی در هر شرایطی خواهد بود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    37 14
    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
  • ابی نجاتی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    19 11
    متعجبم از کسی که داره غرق میشه و داره به بقیه شنا یاد میده