۰ نفر
۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

روی جلد جدیدترین شماره «خط خطی» به مشکلات گرانی و کمبود دارو اختصاص یافته و مردی را نشان می‌دهد که مجبور شده به توصیه پزشک آمپول خود را تا دفعه بعد در موضع پزشکی‌اش حفظ نماید!

به گزارش خبرآنلاین، بیست‌و‌پنجمین شماره ماهنامه کارتون و طنز «خط‌خطی» منتشر شد. مشکلات دارو همچنان ادامه دارد و طرح جلد این شماره خط‌خطی نیز به همین موضوع پرداخته است. سرخط این شماره با عنوان «همسایه! لطفاً ساکت باش، سرمون رفت» به قلم مدیرمسئول خط‌خطی به شلوغی‌های ترکیه پرداخته و در بخشی از آن ذکر شده: «حتما باید تابلو بزنیم که: «صدای گفتمان شما بزرگ است!»».

همچنین ته‌خط این شماره به موضوع انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری پرداخته. در بخشی از ته‌خط آمده که طنزنویسان و کارتونیست‌ها بین یک تضاد یا پارادوکس‌اند. نمی‌دانند شادی کنند و یا ناراحت باشند! از طرفی انتخاب یک نامزد معتدل به عنوان رئیس‌جمهور، همه آن‌ها را خوشحال کرده و از سویی نگران از دست دادن سوژه‌های مفرحی هستند که در این هشت سال گذشته به شکل مرتب در اختیارشان قرار می‌گرفت.

«مانکن بیب، شهروندان در مناظره، ای خدا این دولت طناز را از ما نگیر، دلتنگی برای رئیس جمهور، معرفی پدیده این دوره ریاست جمهوری، خارخسک، هرچه دیده بیند موس کند لایک، گر نگیری نسوزیا، ظرایف طنز در انیمیشن و...» از جمله مطالب این شماره است.

خط خطی

ماهنامه خط خطی به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی کیارش زندی، سردبیری امین مویدی و معاونت سردبیری هادی حیدری منتشر می شود. علی درخشی، نیما دهقانی، سوشیانس شجاعی فرد و مسعود مرعشی، شورای دبیران این مجله را تشکیل می دهند.

خط‌خطی در ۶۸ صفحه تمام‌رنگی و با قیمت3هزار تومان، در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور توزیع شده است. سایت این نشریه البته در شماره بیستم متوقف شده و از 4 ماه قبل تا کنون به روز نشده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IN ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    28 1
    ژست اون دو تا پسر فوق العادست :))
  • آریانا A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    1 1
    عالی بود من هنوزم این شمارشو میخونم