مهر نوشت:


دزد کوتوله که با پرسه زدن در خیابانهای شمال تهران از دختران جوان اخاذی می کرد پس از دستگیری به دهها فقره سرقت اعتراف کرد.
چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش راز سرقتهای دزد کوتوله را فاش کرد.

او به ماموران گفت: در خیابان الهیه در حال رفتن به خانه بودم که پسر جوانی سد راهم شد و با تهدید چاقو پول و تلفن همراهم را سرقت کرد. او پس از این سرقت با یک دستگاه موتورسیکلت کوچک از محل فرار کرد.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تجسس کلانتری تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند همزمان با تحقیقات ماموران چندین شکایت مشابه دیگر در کلانتری مطرح شد. بررسی پرونده ها نشان داد همزمان با تاریک شدن هوا سارق قد کوتاهی با یک دستگاه موتورسیکلت کوچک در خیابانهای شمالی تهران سد راه دختران شده و با تهدید چاقو از آنها اخاذی می کند. بلافاصله مشخصات متهم در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت تا اینکه ساعت 20:55 یکم تیرماه یکی از واحدهای گشت کلانتری در خیابان الهیه سارق زورگیر را شناسایی کرد.

متهم با مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشت که تعادلش را از دست داد و با موتورسیکلت به زمین خورد. سارق کوتوله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های اولیه منکر هرگونه سرقتی شد اما پس از رو به رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و دهها فقره زورگیری از دختران جوان در خیابانهای الهیه، دربند، شرفی منش، تختی و فرشته اعتراف کرد.

سرهنگ سعید کفراشی رئیس کلانتری 101 تجریش با اعلام این خبر به مهر گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    49 7
    ای کاش با اسلحه سردش میومد قلعه حسن خان تا بگم "یه من ماست چقد کره داره"
  • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    17 27
    من نمیدونم تا چه زمانی بایست دخترا را در این جامعه ضعیف نشان دهیم. !!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    49 9
    نمیدونم،فکر میکنم توی یکی از مقالات روزنامه نگاری در تایمز میخوندم که زدن بیماری و خصوصیات خدادای افراد در تیتر ،هر چند در اعمال جرم، اصلن صحیح نیست. در تیتر و در کل خبر بارها آوردید "کوتوله" و این اصلن درست نیست!هر چند کوتوله بودن فرد برای فرد جالبه اما روزنامه نگار برای جذب خواننده نباید به نوشتن این تیتر ها دست بزنه!رشته من خبر نگاریه.خبر آنلاین رو بسیار دوست دارم اما باعث شرمه که این تیتر رو اینجا بخونم.اگر روزنامه های مطرح دنیا این تیتر رو زده بودند مطمئن باشید بعدن یک"ان جی او" ازشون شکایت میکرد و اونها رسمن طی خبری عذر خواهی می کردن.همونطور که تا جایی اطلاع دارم روزنامه ای توی تیترش از زن چاق نام برده بود و در امریکا سازمان حمایت از بیماران چاق شاکی شده بود.این تیتر مجلات زرده!متاسفم
    • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      18 5
      کاملا موافقم.
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    3 31
    ولش کنید گناه داره قول میده دیگه نکنه.
  • علی A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    39 2
    زورگیرای مشهدی رو یکی باید بگیره از پسر خاله من گوشیشو گرفتن.این روزا قورباقه هم زور گیر میشه
    • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      0 4
      وای به روزی که قورباغه هفت تیرکش میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عزیز قورباقه اشتباست قورباغه درسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    20 1
    زور گیری مسلحانه!!!!!!!!!!!!!!!!!! حبس ابد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    18 2
    خدایا حکمتت را شکر.فقط تو از ذات بشر خبر داری
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    8 1
    عکسی.............
  • احمد A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    19 6
    یه فکر اساسی برای این زورگیری باید بشه. اینقدر این کار خوب و راحت و بی دردسر شده که دیگه کوتوله ها و کورها و علیل ها و بچه ها هم به این راه کشیده شدند. دیگه یه چیز کاملا عادی شده. یعنی اگه مردم بشنوند یه بچه با سه چرخه و چاقو زورگیری کرده تعحب نمیکنند و بی تفات از کنا این خبر میگذرند. یه بار یکیشون را اعدام کردن اینقدر این انجمن های حمایت ها از زورگیران سر و صدا راه انداختند که قوه قضائیه به غلط خورم افتاد.
  • میثم IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    28 1
    باسلام این خبرها فقط مال تهرانی هاست، ما که در اهواز هر روز هزارن گونه از اتفاقات برایمان می افتد و وقتی به پاسگاه مراجعه می کنیم، می گویند می شناسیمشون و دستگیرشون می کنند و بعداز چند روز دوباره آزاد می شوند، لطف کنید به مسئولین اطلاع دهید به وضع امنیتی شهر اهواز که هم آلوده ترین شهر، و هم بی امنیت ترین شهر ایران است رسیدگی کنند
    • نیما DE ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      9 1
      همشهری ، توی زیتون کارمندی ، خیابان کمیل ! که میدونی خیابون اصلیه و همه زمینها 100% مساحت ساخته میشن ، دزد اومده در پارکینگو باز کرده ، ماشین منُ کاملا خالی کرده رفته...پلیس اومده میگه کاری از دست ما ساخته نیست..امکانات بهمون نمیدن ، اینم موتور شخصی خودمه که باش اومدم . دقیقا 3 روز بعد باز دوباره دزد اومد و بازهم در ماشین منو باز کرد( ماشین وطنی ، پژو پارس) . فلکه میهن کیانپارس طرف میخواست گوشیمو بقاپه ، نتونست فحش داد رفت. دم دانشگاه آزاد در ماشینمو باز کردن هر چی توش بود بردن چند بار دیگه بگم از اهواز ؟
  • باب اتش IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    14 2
    زورگیرها و مزاحم های ناموس مردم رو باید به زندان بدون بخشش و طولانی محکوم کنن تا تقاس کارشون رو پس بدن وقتی اعدام میکنن کار تموم میشه و این یه تشویقه برای مجرم. زندان یعنی مرگ تدریجی واین بهترین راه برای تمبیح میتونه باشه
  • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    20 4
    قرار بود زروگیرا اعدام بشن که!!!
  • محمد A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    0 1
    من پلیسم