فارس نوشت:

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هیئت امنای سازمان مصوبه دولت مبنی بر افزایش 25 درصدی حقوق را تصویب و ابلاغ کرده است ولی متأسفانه مصوبه دیگر دولت را که افزایش حداقل حقوق بازنشستگان به 700 هزار تومان است را ابلاغ نکرده است.

سعید مرتضوی در مراسم کلنگ زنی بیمارستان جدید شهید لواسانی در جمع خبرنگاران درباره افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: هیئت دولت با پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر افزایش 25 درصدی به بازنشستگان و دریافتی حداقل حقوق برای آن‌ها به مبلغ 700 هزار تومان موافقت کرده است.

وی ادامه داد: هیئت امنای تأمین اجتماعی در هفته گذشته افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را تصویب و ابلاغ کرد ولی متاسفانه بند مربوط به حداقلی حقوق بازنشستگان به میزان 700 هزار تومان را ابلاغ نکرده است. بنابراین سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تغییری داشته است.

مرتضوی با اشاره به اینکه از پنجم تیرماه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران براساس حروف الفبا به حسابشان ریخته می‌شود گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق‌ها نیز با ابلاغ مجدد هیئت امنا مبنی بر تأیید حداقل حقوق به میزان 700 هزار تومان به حسابشان واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: منابع مربوط به افزایش 25 درصدی از پرداخت حداقل حقوق به میزان 700 هزار تومان توسط سازمان تأمین اجتماعی تأمین شده است و در سال جاری این میزان افزایش پرداخت می‌شود و بر اساس مصوبه دولت اقدام خواهیم کرد.

مرتضوی تأکید کرد: هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی نمی‌تواند مصوبه دولت را مبنی بر اینکه حداقل حقوق بازنشستگان 700 هزار تومان است را لغو کند اما طی مذاکراتی که با آقای عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده است مقرر شد در سه‌شنبه هفته جاری جلسه فوری هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی برای تصویب حداقل حقوق بازنشستگان 700 هزار تومان را تصویب و ابلاغ کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این ابلاغیه مابه‌التفاوت افزایش حقوق 4 ماه اول سال به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    71 0
    شما که رابطه تون با دولت خوبه یه دستور بدین زود ابلاغ کنن !
  • بی نام EU ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    102 0
    برای کاری دیگه تون میلیاردی حیف و میل میکنید اما حق بازنشسته هارو میخواید بدید هزارتا بهونه میگیرید به خدا قسم ظلم میکنیدبه این بندگان خدا
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    36 0
    هر وقت همه شرکتهای زیر مجموعه تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی وارد بورس بشود وضع تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی هم خیلی بهتر از این وضع موجود می شود و از این بهانه ها هم نخواهد بود
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    36 0
    اقا ترخداااا بنویسید فکری به حال بتزنشستگان کنند . همیشه فشار اول روی دوش بازنشسته ها میوفته
  • بهرام بهرام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    25 0
    میکم چرا حقوق تامین اجتماعی ازهمه ارگان ها کمتره میکم چرا تمام ارگان ها حق وحقوق واضافات بازنشستکان را پرداخت کردن اما تامین اجتماعی هنوز نتونسته به وعده خودش عمل کنه میکم چرا تمام ارکان ها همسان سازی حقوق بازنشستکان خودشون رو انجام دادن اما تامین اجتماعی هنوز توان اینکارو نداشته....یکی پیدا بشه یه جواب سرکاری دیکه به این قشر محترم بده.
    • کیومرث اردی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      3 2
      باسلام من کاملا بانظر اقای بهرام بهرام موافقم اجرای همسانسازی جهت ترمیم حقوق امسال من که بعداز 14 سال بازنشستگی بااعمال 25 درصد افزایش کمتراز 720000 تومان میباشد ضروری است بایدعرض بکنم که از بیان میزان حقوقم بهمکارانی که خودم استخدام کرده ام وبادریافتی بیش از یکمیلیون تومان بازنشست شده اند شرمنده ام توجه به این مهم از مسئولیتهای شرعی مسئولین سازمان میباشد یاحق
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    41 2
    خدا ازتون نگذره .مگه با 500تومن میشه زندگی کرد یکماه؟
  • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    24 0
    آقاي مرتضوي بازنشسته ها بيشتر خرج دارند هركدام اگر 2 فرزند داشته باشند كه بخواهند جهيزيه و عروسي بگيرند چقدر ميشود ؟؟؟؟؟؟ اگر بچه ها رفته باشند و بخواهند به خانه بزرگترها بيان بايستي جلوي داماد و عروس سرشكسته بشن ؟؟؟؟؟ اگر نوه داشته باشند بخواهند يك كادوي كوچولو براشون بخرن بايستي كلي پول بدهند؟؟؟ شما اينها را درك ميكنيد . پس اين پا و اون پا كردن نداره ..........
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    10 0
    شاید بی ربط باشد اما به والله ! فیش حقوق یه کارمند با مدرک فوق دیپلم در سازمان خدمات درمانی استان مرکزی را دیدم همه ردیفها پر بود و دو میلیون دویست هزار تومان جمع حقوقش بود در یک سازمان دولتی اون هم بصورت دور کاری !!!! بعد صندوق تامین اجتماعی با این همه سرمایه انباشه از دسترنج کارگران حاضر نیست چندر غاز به حقوق ناچیزشان کمک کند!!!! ... عجب صبری خدا دارد
  • کیومرث اردی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    3 0
    باسلام متاسفانه در سطر اول نظر امثال را اشتباها امسال نوشته ام بدینو سیله اصلاح میکنم
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    3 0
    برای چی برای مردم درد سر درست میکنید خوب پولو واریز کنید به کارتشون از کارت بگیرن بادی حتما بکشونیدشون تا بانک؟؟
    • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      4 0
      بالاخره این دم آخر هم باید یه جوری ضرر برسونن که همه چی کامل بشه!
  • سیلور A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    2 0
    پدر من با گرفتن حق اولاد برای 4 تا بچه و بقیه موارد 665000 تومن گرفت کی میگه زیر 700 تومن حقوق نمی دن!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    2 0
    از عملکرد سازمان تامین اجتماعی چه مدیر عامل چه هیات امنا که درک درستی از زندگی بازنشستگان ندارند راضی نیستیم .