بارش‌های پراکنده باران در نوار شمالی کشور تا اواسط هفته جاری، ادامه دارد و تهران هم گرمتر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل ازسازمان هواشناسی، بارش‌ها در نوار شمالی کشور تا نیمه نخست هفته جاری، ادامه دارد و بر همین اساس امروز شاهد بارش‌ پراکنده باران در آذربایجان غربی و شرقی، خراسان شمالی و همچنین سواحل دریای خزر و به طور کلی نوار شمالی کشور خواهیم بود.
بیشترین بارش‌ها امروز در سواحل دریای خزر خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در این ناحیه معادل 5 تا 10 میلی‌متر باشد. فردا نیز شاهد بارش پراکنده باران در استان‌های آذریاجان شرقی و غربی،کردستان، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، خراسان شمالی، مازندارن و گلستان خواهیم بود.
در جنوب شرق و نوار مرکزی کشور طی روز یکشنبه شاهد وزش باد و بروز پدیده گرد و خاک خواهیم بود.در روز دوشنبه نیز پیش‌بینی می‌شود آسمان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، گیلان، مازندارن و گلستان بارانی باشد.وزش باد و بروز پدیده گرد و خاک طی روز دوشنبه در جنوب شرق و جنوب غرب کشور پایدار خواهد بود.
بارندگی‌ها در آستان‌های واقع در نوار شمالی کشور به استثنای استان‌های گیلان و مازندارن ادامه خواهد داشت.
همچنین امروز شاهد تغییرات دمای هوا دراستان‌های کشور نخواهیم بود اما طی 2روز آینده شاهد روند افزایشی دمای هوا در سطح کشور از جمله پایتخت خواهیم بود.
پدیده جوی قابل ملاحظه دمای هوا در پایتخت روند افزایشی دمای هوا خواهد بود به طوریکه پیش بینی می‌شود طی 2 روز آینده دمای هوای این کلان‌شهر 2درجه سانتی‌گراد افزایش یابد.
45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =