سایت رجانیوز به نقل از آیت الله مصباح یزدی نوشت:

*اگر مثل برخی به خاطر پول، رودربایستی یا گرفتن پست رأی ندادیم، ولو زحمت کشیدیم، بی‌خوابی کشیدیم، تهمت‌ها را تحمل کردیم و فحش‌ها را شنیدیم باید شاکر خداوند باشیم.
 
 
 *آیا اینکه فردی با کمترین امکانات و هزینه‌ها، رأیی نزدیک به کسانی بیاورد که میلیاردها خرج کردند، تأثیر نیست؟ مخصوصا اینکه تنها همین چند روز کار شد و اگر مدت بیشتری با این اخلاص و جدیت کار می‌شد، نتیجه کیفی کار نیز بالاتر بود. پس نمی‌توان گفت این کارها اثری ندارد و تکلیف از ما ساقط است، و اگر از حالا برای 4 سال بعد فکر کنیم تأثیر آن چندین برابر خواهد شد.
 
 
*اگر به وظیفه خود عمل نکنیم، باید منتظر مسخ شدن باشیم، اما نه مسخ ظاهری، بلکه مسخ فکری و روحی که نسبت به انقلاب و اسلام بی‌تفاوت بوده و بیکاری و گرانی به عنوان مهمترین مسأله برای ما قلمداد شود.
 
 
*هرچند آدمی دوست دارد، همگان به او احترام بگذارند، هرچند تحمل ملامت و ناسزا مخصوصا از دوستان آسان نیست، اما قرآن فرموده است «لایخافون لومه لائم». بله، اگر وظیفه‌ای نباشد، انسان خود را در معرض فحشها و تهمت‌ها و ملامت‌ها قرار نمی‌دهد، اما اگر وظیفه‌ای را احساس نمود، باید به تکلیف عمل کند.
 
 
 * این عافیت طلبان و راحت طلبان هستند که نسبت افراط گری را به عده‌ای می‌دهند، اما با دادن این نسبت‌ها تکلیف ساقط نمی‌شود.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 123
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    بهتر که رای نیارید
    • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      ملیاردی خرج کردین میگی خرج نکردین سیاست احمدی نژادی جواب نمیده همه آگاه شدن
    • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
      96 10
      تبلیغات مهم نیست بایدبه شعورمردم احترام گذاشت،چراهمیشه یکنفر بایدبگوید چی خوبه وچی بد؟مردم تشخیص دادن که به کی باید رای بدن ودادن وعجب خردادی بود ماازخدای متعال بخاطرخلق این خردادمتشکریم
  • ارادتمند آیت الله مصباح A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    با عرض سلام ،ادب و احترام به جناب آقای آیت الله مصباح ولی جناب اقای جلیلی هم کم پول خرج نکرد بینی و بین الله من از آقای روحانی غیر از ستاد مرکزی بنری ندیدم ولی در منطقه خودمان حداقل 4 بنر بزرگ از عکس آقای جلیلی بود
    • زهرا IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      منظور أيشان أقاي قالي بأف است نه روحاني
    • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      عزیز من حالا که انتخابات تمام شد ولی جلیلی فقط در دوره قانونی تبلیغات کرد یعنی پس از تائید صلاحیت ولی بقیه آقایان از مدتها قبل کار خود را شروع کرده بودند و در خصوص آقای روحانی هم که عکس های متعددی منتشر شده بود من نمی دانم شما در کجا بوده اید ولی در سطح شهرها همه تبلیغات کردند البته خطاب آقای مصباح به قالیباف است که هشت سال هر چه توانست خبرگزاری و سایت و بقیه را خریداری کردند
    • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      دوست عزيز شما اگه نميدوني من توضيح بدم : كه ستاد هاي آقاي جليلي همگي ستاد هاي مردمي بوده و ايشان حتي يك ريال هم از اين پول بيت المال و جيب مبارك خود و نزديكان براي كسب قدرت خرج نكرده و همه و همه و همه هزينه هاي بسيار بسيار ناچيز ستاد انتخاباتي ايشان را امت هميشه در صحنه و با خلوص نيت به صورت كمك هاي مردمي به ستاد هاي مردمي ايشان تقديم نمودند .
    • محمد IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      واقعا درست میگید آقای جلیلی تو شهر کوچک ده هزار نفری ماهم سه تا ستاد داشت. یکی بعنوان ستاد مرکزی یکی ستاد خواهران ویکی هم ستاد برادران از روز اول انتخابات شدیدا تبلیغ می کردند. اما ستاد آقای روحانی تنها 4 روز قبل از انتخابات تشکیل شد. اون هم در یک فضای کوچک.
    • سحر IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      خدا وکیلی راست گفتی من هم توی شهرمون بهترین و با کلاس ترین و با کیفیت ترین پوستر ها و بنر ها رو مربوط به آقای جلیلی دیدم
    • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      دوست عزيز من خودم چندين بار از طرف ستاد روحاني برگه شارژ موبايل كه به طور گسترده بين مردم پخش ميكردن،گرفتم اونوقت شما ميگي تبليغات ايشون در حد يه بنر بود؟؟!! من نميدونم شما تو كدوم روستا زندگي ميكني ولي من كه تو تهران هستم بالاترين حجم تبليغات اول مال آقاي رو حاني بود بعد آقاي قاليباف و رضايي! گرچه كه خبرآنلاين اين كامنتمو پخش نميكني چون باب ميلت نيست!
    • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      78 10
      منظورش قاليباف بوده
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      105 6
      کافی بود روز چهارشنبه یه سر به ورزشگاه حیدرنیا میزدید و توزیع شیرینی و کیک و .. و هزاران پوسترو عکس رو کف ورزشگاه مشاهده میفرمودین
    • / IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      76 9
      فکر میکنم منظور ایشان آقای قالیباف است نه آقای روحانی
    • حمید A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      تو شهر من هم که جزو استان خوزستانه فقط دو تا کاندیدا مهلوم بود که خرج کردن یکی جلیلی و دیگری رضایی اون آقایی هم که گفتن ستاد ها مردمی بوده باید بدونن که یه مثل معروف میگه"گربه برای رضای خدا موش نمیگره"
    • حزب الله EU ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      46 7
      در ورامین بخاطر جو مسمومی که بغضی اقایون درست کرده بودن،فقط یک ستاد اقای روحانی داشت زنده باد روحانی زنده باد رفسنجانی زنده باد خاتمی.............
    • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      33 5
      از اینکه تمامی خرج تبلیغات جلیلی را مردم داده اند فقط یک نتیجه میتوان گرفت که: مردم چقدر وضع مالیشون خوبه و ما خبر نداریم
  • فامیل دور MY ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    خبر آنلاین میشه لطفا یک هفته خبر از کیهان و رجانیوز نزنی. ولمون کن بذار در شادی این ۲ پیروزی خوش باشیم... همه چی آرومه ، من چقدر خوشحالم.
  • هم وطن IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    با سلام آقای جلیلی تبلیغات خود را از زمان مذاکرات با گروه 1+5 شروع کردند . رسانه ملی که ادعای بی طرفی می کند در این مدت چنان بتی از ایشان ساخت که بیا و ببین وگرنه قبل از این مذاکرات و گفت و گوها با خانم اشتون ، میوه فروش سر کوچه ما از آقای جلیلی شناخته تر شده بود. اما در این دوره انتخابات این بت شکسته شد آن هم به وسیله حامیان و همفکران و مخصوصا حرکات طرفداران ایشان و نه جبهه مقابل ایشان . از آیت الله مصباح می خواهیم مبنع خبری خود را که گویا سرچشمه اطلاعات آقای جلیلی هم می باشد عوض کنند زیرا حرف هایشان با عینیت از زمین تا آسمان فاصله دارد. با تشکر
  • بی نام GB ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    با درود فراوان.آقاي مصباح تنها نامزدي كه حتي تو روستاها هم ستاد داشت آقاي جليلي بود و خدا را شاكريم كه با اين همه هزينه كه كرد باز هم مردم به ايشان راي ندادند
    • le petit prince IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      دقيقن!من تو گرگان زندگي ميكنم.درسته كه شهر خعععلي بزرگي نيست ولي بهرحال مركز استانه.از همون اول كار بنرهاي آقاي جليلي همه جا بود تازه يه همايش هم با عنوان :چرا بايد به جليلي راي داد!! برگزار كردن. ولي فقط تو چند روز آخر بود كه تو چندتا مسير اصلي شهر بنر آقاي روحاني و عارف گذاشتن
    • مسعود رونی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      117 8
      تو یزد هم تو همه ی روستا ها فقط عکس جلیلی رو میدیدی من نمیدونم این چی میگه:-؟؟
  • رنجبر EU ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    107 7
    خدا وکیل درشهر کوچک ما تبلیغ اقای جلیلی در شکل های مختلف فراوان اما یک تبلیغ مکتوب و عکس و پوستری از اقای روحانی مشاهده نمی شد
  • بی نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    100 8
    بنده در رشت زندگی می کنم . می توانم بگویم آقای جلیلی حداقل در گیلان که شاهد بودم خیلی بیشتر از آقای روحانی خرج کرده اند .
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    ایران نجات یافت
    • کیوان IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      9 60
      اشتباه مثبت دادم !
    • محمد A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      2 23
      اميدوارم سال آينده بقيه اونايي هم كه مثبت دادن بيان و مثل تو بگن كه اشتباه مثبت دادن. درواقع اميدوارم لازم نباشه بگن ولي لازم شد اميدوارم شجاعت گفتن اشو داشته باشن.
    • فوزول محله IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      0 0
      محمدجان! بشين خوب فكر كن ببين واقعاً اميدواري چه اتفاقي بيفته! يا واقغاً از چه چيزي نوميد شدي! اميدوارم اميدواري‌هاي امثال تو هرگز به بار نشينه
  • مج A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    92 9
    همه با اسپری تبلیغ میکردند جلیلی با پوستر
  • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    75 5
    من خودم کسی بودم که اصلا جزء ستاد روحانی نبودم ولی به شدن براش تبلیغ کردم. واقعا مردم همه شده بودند مبلغ روحانی.. بنده خدا چه خرجی کرد؟؟
  • سید عبادالله IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    96 6
    اگر جلیلی خرج نکرد پس اینهمه عکس و بنر و ستاد مال عمه کی بود.و در ثانی رسانه ملی هم خیلی هواش را داشت.
  • حمیدرضا A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    88 4
    اصفهان و نجف آباد که من دیدم بیشترین تبلیغات مال جلیلی بود
  • آرش IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    75 4
    حاج آقا تراخدا سفارش بدید بساط تخریب راکناربگذارند صوابش ازهمه چیزاولی تراست چهارسال دیگرهم سعی شود فردمدیرولایق سرکاربیاید نه گروه ما
  • jalil A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    67 3
    اگر شخصی شم سیاسی نداشته باشد ، فرض اینکه آدم بزرگی هم باشد ، و به امور سیاسی نیز ورود پیدا کند خساراتش غیر قابل جبران خواهد بود. یکدفعه امتحان کردید و متوجه شدید که چقدر بی تدبیر هستید باز هم اشتباه گذشته را برای چهار سال آینده برنامه ریزی نفر مایید. احترام و حرمت انسانهای خدا جو به اتصالشان به خداوند است نگذارید یک مرد با خدا با ریسمان نا اهلان مسیر .......... . اگر اهل منطق هستید مخلصانه بپذیرید شکست خورده اید نقطه ضعف ها را پیدا کنید ..........
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    68 4
    يعني همه 18 ميليون به خاطر پول، رودربایستی یا گرفتن پست راي دادن بدانيد اونهايي كه بخاطر اين طور مسائل راي دادن بيشتر افرادي كه در ستادهاي انتخاباتي فعاليت داشته اند (البته نه همه آنها ) بوده اند كه بي شك شما هم اينطور افراد را در ستادهاي انتخاباتي خود داشته ايد پس از اين لحاظ با هم برابريم
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    60 4
    در شهری که من زندگی می کنم خداوکیلی جز پوستر جلیلی که به در و دیوار نصب شده بود من پوستر دیگه ندیدم
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    62 2
    اتفاقا فقر وبیکاری عواملی هستند که دین را زایل میکنند . وریشه تمام مقاسدند.
  • محمدرضا A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    55 8
    سلام جناب آقای مصباح من در شهرضا زندگی می کنم و خدا وکیلی بیشترین ستاد و بیشترین بنرها و کاغذهای تبلیغاتی برای آقای جلیلی بود ولی آقای روحانی یک ستاد داشت و مثل آقای جلیلی کارت هدیه هم نمی داد. به نظر من بیشترین هزینه برای آقای قالیباف و جلیلی بود .
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    66 6
    با سلام و احترام ما در تمام پايگاه هاي بسيج و مساجد فقط تبليغات و بنر آقاي جليلي را مشاهده مي كرديم
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    37 4
    همه حرفهای شما با این روش است من که ناامید شدم
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    10 60
    اتفاقن آقای جلیلی کمترین هزینه را داشت در منطقه ما همه بنر های بزرگ و ماشین ها با بوق و کرنای در تبلیغات استفاده کردند اما رای های آقای جلیلی خود جوش بود و اگر هزینه ای هم شد از کمک های مردمی بوده است .
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    33 7
    منظورش از نامزد میلیاردی قالیباف بوده
  • شهروند IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    جناب آقای مصباح یزدی امیدوارم در جامعه حضور پیدا کنید و از نزدیک مردم را ببنید کدوم کار اجرایی از آقای جلیلی دیده شده چه سابقه مدیریتی هست چرا مردم را اینقدر کند ذهن تصور میکنید انشاالله هشت سال گذشته را بررسی کنید و نامساعد بودن اوضاع اقتصادی و نداشتن روحیه مردم را برای ادامه زندگی را تائید نمایید
  • mahdi EU ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    62 6
    خداراشکر که روحانی رای اورد
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    خدایا شکرت.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    101 8
    احتمالا طرف حساب ایشان قالیبافه چون 3-4 میلیون با 18-19 میلیون تفاوتی نیست که بگن آقای جلیلی و روحانی درحد هم رای آوردند.
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    50 5
    آقای جلیلی هزینه ای نکرد!!!!!!!!!!این همه بنر تو شهرهای کوچک وبزرگ هزینه نیست؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    114 7
    در کل منطقه جنوب اصفهان که اینجانب در تردد بودم به تعداد انگشتان دست بنر از آقای روحانی دیدم در حالیکه توسط افراد ناشناسی پاره شده وتکه هایی از آن آویزان بود
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    36 3
    لطفا برای 8سال دیگر برنامه ریزی کنید قدری محتاط باشید دوستان عزیز
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    30 5
    در مرکز استان گیلان در سر چهار راه و در اکثر شهرستان ها وحتی روستا ها دیلمان پوستر اقای جلیلی و لایتی دیده میشد و هنوز هم هست از سایر کاندید ا هیچ
  • hplnd A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و ارادت بین این افرادی که برای ریاست جمهوری نامزد شده بودن از آقای جلیلی پاک تر و مقاوم تر و ولایی تر و بااقتدار تر پیدا نکردم و رایی که به جناب آقای دکتر جلیلی دادم گواراترین رای بنده بوده است. ما ناراحت نیستیم که چرا آقای دکتر جلیلی رای نیاورده یا آقای روحانی رای آورده از این ناراحتیم که پس از 8 سال مقاومت و ایستدگی حالا باید از پشت خیمه های دشمن برگردیم ، ایکاش آقای دکتر جلیلی می آمد تا به دنیا نشان میدادیم سد دشمن شکستنی است.
    • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      98 8
      8سال مقاوت یا 8سال بی تدبیری؟ خدا رو شکر که دوره تندرو ها به سر رسید
    • ایرانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      88 8
      خسته نباشید که تا دم خیمه دشمن رفته بودید. برگردید یکم استراحت هم بکنید. خوش گذشت. و من الله توفیق.
    • امین IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
      18 4
      دوست عزیز مردم ادبیات شمارا دوست ندارند. رای هم گوارا میشه؟
  • esi A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    100 برابر کل مجموع تبلیغات همه کاندیدها هزینه میکرد یه رای هم بیشتر نمی آورد همه داشته هاتون همینه
  • جهان EU ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    استاد اسلام شناس ومحترم از شما اين حرفها بعيده اناني كه اطلاعات در اختيار شما قرار ميدهن به يقين حقيقت را به شما نميگوين
  • مرتضي A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    آقاي مصباح تنها نماينده اي كه شهر ما ستاد داشت آقاي جليلي بودند و بس - بيشترين تبليغات و آقاي جليلي داشتند - از نظرات دوستان هم معلومه - اگر دروغ ميگم دوستان راي بدين
  • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    جناب مصباح! ما از شما یاد گرفتیم که اگر فقر از در وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود. پس گرانی و بیکاری و اوضاع بد اقتصادی برای ما مهم است; همین وضعیتی که رییس جمهور مد نظر شما پدید آورد.
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    رای مردم به روحانی نه مبتنی بر تبلیغات وهزینه های تبلیغاتی بلکه بر اساس در ک شرایطی بود که متاسفانه برخی از آن بی بهره اند...
  • بی نام TR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    چه هزینه ای بالاتر و سنگین تر از هزینه کردن از آیت ا... مصباح! جناب مصباح! قدری تأمل بفرمایید.
    • حمید A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      21 1
      موضوع اینه که کسی از آیت ا... مصباح خرج نکرد ایشون خودش از خودش خرج کرد ایشون بهتر از من میدونن که روحانی در قم و مشهد اول شد درصورتی که بعضی از آقایان از جمله آیت ا... مصباح به صورت علنی ازش حمایت کردن باید دید که در شهر قم که باید بگم از شهر هایی بود که در دولت نهم و دهم خیلی بهش رسیدن چرا به روحانی در مقایسه با جلیلی بیشتر رای دادن
  • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    اگر به وظیفه خود عمل نکنیم، باید منتظر مسخ شدن باشیم، اما نه مسخ ظاهری، بلکه مسخ فکری و روحی که نسبت به انقلاب و اسلام بی‌تفاوت بوده و بیکاری و گرانی به عنوان مهمترین مسأله برای ما قلمداد شود. یک سوال در ذهن من وجود داره و اون اینه که مسلمین در نظریه های آیت الله مصباح چه نقشی دارن؟ آیا مردمی که قرار اسلام رو حفظ کنن اگر فقیر بیکار و معتاد باشن اصولاً مسلمانی باقی خواهد ماند که اسلام عمل کند و انقلاب را حفظ نماید؟ اگر ایران تبدیل به کشوری منزوی و ضعیف و ورشکسته گردد در انصورت چه کسی خواهد توانست نظریات اسلامی خود را گسترش دهد؟ترکیه، عربستان، قطر یا امریکا؟ آیا باز هم شاهد گسترش مدارس دینی به سبک پاکستان در سایر نقاط بیش از بیش نخواهیم بود؟ خواهش میکنم نظرم رو چاپ کنید،شاید یکی پاسخم را داد
    • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      24 9
      داداش بی خیال شما در حال و هوای دیگه ای هستی
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    224 8
    یکی از مشکلات بزرگ این اقایان اینکه خیلی ازمردم دورن واصلا افکار واحساسات ونظرات مردم رو نمیدونن
  • حميد IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    ....و اگر از حالا برای 4 سال بعد فکر کنیم تأثیر آن چندین برابر خواهد شد.ماشاالله اميد به زندگي
  • مونا نوآموز A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    آقای جلیلی بیشترین بنر و پوسترها را نسبت به کاندیداهای دیگر در شمال تهران نصب کرده بود. بنده ساکت نیاوران هستم . بعید میدانم کمتر از بقیه ی نامزدها خرج کرده باشه .
  • مرتضی IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    190 9
    مگه هزینه فقط پولیه؟! آقای جلیلی از گفتمان انقلاب هزینه کرد که اونقدر رای اورد وگرنه ...!
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    270 4
    قرآن می فرماید:وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَٰذَا حَلَالٌ وَهَٰذَا حَرَامٌ لِتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ ۚ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ و به سبب دروغى كه زبانتان گوياى به آن است ، نگوييد : اين حلال است و اين حرام ، تا به دروغ به خدا افترا بزنيد كه اين حلال و حرام حكم خداست، مسلماً كسانى كه به خدا دروغ مى‏بندند ، در هيچ كارى پيروز نخواهند شد.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      31 1
      ایه خیلی به جایی بود
  • سعید IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    اخه دلم برای اقای جلیلی سوخت حتما اینهمه بنر وستاد از هوا براشون نازل شده بود ......
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    186 8
    با سلام در شهر میبد آقای روحانی با 54% آراء اول شد در حالی که یک ستاد داشت و عکس و بنری در سطح شهر نصب نشده بودو در همه صندوق ها رای روحانی بیشتر بود، تنها در یکی از صندوق های روستایی رای جلیلی بیشتر بود با وجود اینکه آقای جلیلی چند ستاد داشت و به مراتب عکس وبنر آن در سطح شهر نصب شده بود.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    259 8
    یعنی میخواهید بگیدکه مردم خودشون عقل و شعور نداشتند و روحساب چهار تا عکس رفتن رای دادن ؟بس کنید بس کنید بس کنید .اون ازآقای لنکرانی که تو آسمان ها و زمین اصلح تر ازش نبود .اینم از جلیلی .بابا مردم نمیخوان آقای جلیلی رو.اگر بر اساس بنر های تبلیغاتی بود پس چرا آقای ...... رای نیاورند.یکم به شعور مردم احترام بگذار ید .....
  • مینا IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    247 5
    مردم ما باهوش تر از آن هستند که بر اساس بنرها و تبلیغات تصمیم بگیرند. مبارک همه باشه این پیروزی...
  • شهروند A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    27 5
    بیکاری و گرانی بزرگترین مسئله برای ما قلمداد شود!!این حرف یعنی چی،یعنی نسبت به اینها بی تفاوت باشیم چون شما دلتون می خواد نامزد شما رای بیاره
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    21 2
    سايت شما هم داراي فيلترينگه؟ يعني نبايد حرف مردم رو پخش كنيد؟ اين رسم خبرنگار مردمي نيست كه وابسته به جناح باشه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    107 9
    من تعجب مي كنم آيت الله مصباح چطور مي فرمايند ساير كانديداها ميلياردي خرج كردند ولي آقاي جليلي خرج نكرد در حاليكه اينجانب حداقل در طول ايام تبليغات انتخابات حداقل ده شهر كوچك و بزرگ را ديدم كه در آنها بنر، عكس، پوسترهاي بسيار بزرگ و رنگي و با كيفيت بالا، تراكتهاي تبليغاتي و ... آقاي جليلي بيش از ده برابر ساير كانديداها بود و بعضا حتي براي برخي كانديداها در سطح كل شهر هيچگونه نمادهاي تبليغاتي وجود نداشت.
  • شهروند IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    120 6
    جناب مصباح چي شده كه جنابعالي فكر كرديد جليل هزينه نكرده خرج نكرده تبليغات نكرده ايشون هم به اندازه خودشون تلاش كردند . اما چيزي كه بود اين مردم بودند كه ايشون را نميخاستند.
  • ali IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    116 8
    ایشون در مشهد از لحاظ تبلیغات کولاک کرده بودند وانواع پوستر وسررسید .... را بین مردم پخش میکردند در حالی که اقای روحانی فقط در ستاد هایش فعالیت داشت واز تبلیغات چنصد میلیاردی خبری نبود
  • بي نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    78 4
    اين حرفها در جامعه تنش ايجاد ميکند
  • مهدی A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    119 6
    جناب مصباح یزدی چرا پیامبر فرمود "کاد الفقر أن یکون کفراً" ؟ آیات و روایات فراوانی مسلمانان را به کار و تلاش و تجارت و کسب مال حلال سفارش کرده و جامعه را از فقر و تنگدستی بر حذر داشته، فقر را خطرناک ترین دشمن تکامل انسانی و موجب عقب ماندگی فکری و انحطاط عقلی و اخلاقی و باعث از دست رفتن سلامت جسمی معرفی کرده است. امیرالمؤمنین(ع) فرمود: "از فقر به خداوند پناه ببرید که باعث عقب ماندگی و نارسایی در امور دینی و موجب پریشانی عقل و نارسایی فکر است" اقتصاد به قدری دارای اهمیت است که از آن حضرت نقل شده: "فلو لا الخلبز ما صلّینا و لا صمنا و لا أدّینا فرائض ربّنا؛ اگر نان نبود - و شکم ها گرسنه بود از نماز و روزه و انجام سایر فرائض و واجبات خبری نبود" حال شما چطور مسئله گرانی و بیکاری بی اهمیت میدانید؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    101 8
    استاد مصباح جليلي هر چي داشت از دولت احمدي نژاد بود الان شده جليلي و كانديدا شده بود
  • amir A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    91 19
    تبلیغات جلیلی اثر منفی داشت. اگر از حالا شروع کنن دوره ی بعدی دئیس جمهور 90 درصدی داریم...
    • امين IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      14 3
      اونايي كه منفي ميدن منظور ايشون اينه كه روحاني براي دور بعدي % 90 راي مياره . .
  • بهرام محمد حسين پور A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    سلام عليكم جناب آيت الله مصباح : خواهش مي كنم مقام عظماي ولايت را اينقدر اذيت نكنيد. متشكرم در ضمن مردم نان شبشان را ندارند از كجا براي جليلي ستاد باز مي كنند
  • رضا IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    133 9
    با سلام اقای مصباح. مطمئنا در باره حجم تبليغات آقاي جليلي گزارش واقعي خدمتتان نداده اند
  • محمد IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    32 6
    توی شهر ما بیشترین تبلیغات مربوط به آقای جلیلی بود نگید که خرج نکردن!!!
  • مهدوی A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    32 5
    سلام.هزینه آقای جلیلی چقدر بوده است؟وازکجاآورده است؟
  • وحید IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    11 71
    من یکی از افراد ستاد آقای جلیلی بودم، جالب بدونین که ما نهار و غذای خود را باید از خانه میاوردیم و تمام ستاد هایشان مردمی بود که برخی از دوستان من چندین بنر را با هزینه خود زدند پس اینقدر راحت تهمت نزنید. تمام صحبت ما اقتدار ایران در سطح جهان است و نباید گرانی ها را به گردن آقای جلیلی انداخت چرا به مدیریت ضعیف مسولان کشور و اقتصاد بهم ریخته جهان و افزایش چندین برابری جوانانی که نیاز به کار و شغل دارن نسبت به هشت سال پیش توجه نمی کنید. بهتر است به آیه 57 مائده و139 نسا مراجعه کنید تا بینید خداوند درمورد رابطه با دشمن چگونه صحبت کرده. به هر حال به همه ملت ایران تبریک میگم و از این جو صمیمی واقعا خوشحالم.
    • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      4 16
      اشتباهی منفی دادم ببخشید
    • علی از تبریز A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      15 3
      چرا هیچ کس با تو هم عقیده نیست؟؟؟؟ کمی فکر کن
  • ریحانه A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    41 4
    ای بابا حاج آقا شما دیگه چرااااااااااا- حالا که مردم همه شاد و خوشحال هستن من خودم از افرادی بودم که به آقای جلیلی رأی دادم اما خوب انتخاباته دیگه رأی اکثریت نتیجه رو مشخص میکنه شما هم لطفا دست در دست دیگر طلاب و روحانیون به آقای روحانی کمک کنید تا از پس این وظیفه سنگین بر بیان. همیشه میانه گیری و آرام ساختن جو کار بزرگان بوده و هست... خدا رو شکر که رو سپید شدیم.
  • محمدعلی A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    27 5
    سلام منظور ایشان تبلیغات آقای قالیباف بود که تفاوت معناداری با آقای جلیلی نداشت درحالیکه مسلما آقای قالیباف خیلی سازمان یافته تر و بیشتر بود. نشون میده که مردم به این چیزها کار ندارن و این خرجها حتی شاید اثر عکس داشته باشه
  • حمید A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    27 6
    سلام البته اصل خبر بدون آدرسی از مکان و زمان سخنرانی مخدوش و به نظر نمیاد که درست باشد اگه باشه که خیلی جای تاسف دارد که اینجوری رای دهندگان را عافیت طلب بی بند وبار و فروشنده آرای خود میدانند جای تاسف دارد که حضور حماسی مردم را به تمسخر گرفته و انتخاب شون را متاثر از..و به رای و انتخاب شون بی احترامی میشه جای تاسف داره که 8 سال سفر و هزینه های انتخاباتی این دوره و سیب زمینی و تراول های 50 هزاری و سهام و... دوره ی قبل رو ندیده می انگارند پیشنهاد میکنم برای 4 سال آینده کار کنند و نتیجه آن را ببینند ولی با نگاهی محترمانه به مردم و خواسته هایشان نه نگاهی حقیرانه به مردم و امر به اطاعت مطلق از آنها اگر چنین کنند قطعا پیروز میدانند
    • حمید A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      6 4
      کاشکی در تلویزیون مناظره ای میگذاشتن ایشون بیان از حرفاشون دفاع کنن واقعا این حرف ها صحیحه که بگن: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم، باید منتظر مسخ شدن باشیم، اما نه مسخ ظاهری، بلکه مسخ فکری و روحی که نسبت به انقلاب و اسلام بی‌تفاوت بوده و بیکاری و گرانی به عنوان مهمترین مسأله برای ما قلمداد شود.
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    54 6
    جليلي تنها نامزدي بود كه حتي در روستاها هم ستاد داشت
  • mk IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    39 6
    یه کلید از حاج حسن آقا روحانی بگیر واسه 4 سال آینده شاید فرجی شد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    41 9
    خداوند در قرآن گفته معتدلین را دوست دارد نه افراط نه تفرط اگه می دونین قانون را عوض کنید وهرکه را دوست دارید به مردم تحمیل کنید همه مردم ایران می دانند که بقیه نامزدها خصوصا" قالیباف چقدر پول خرج کرد با اون بنرهاشون راستی از کجا آوردند ؟ این همه مظلوم نمایی برای چه ؟ اگه از روحانی بدتون میاد چرا تاییدش کردین ؟ ما که شیعه هستیم اینقدر دو دستگی داریم ؟ چجور می خوایم متحد باشیم ؟ ما خوبیم ؟ اونا خوب نیستن یعنی چه ؟
  • ايراني A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    79 13
    اميدوارم ديگر هرگز هرگز هرگز راي نياوريد. اين ملت نبايد دوباره اجازه حضور تندرو ها را بدهد. اين 8 سال براي 8 نسل بعد از ما كافي است.
  • بی نام EU ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    40 11
    حریف روحانی نشدید چرا به قالیباف حمله می کنید؟
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    19 8
    پس اين همه خرجي كه بابت پخش سي دي و تراكت شده بود از كجا بود؟
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    12 4
    بیشترین بنر وبیشترین تبلیغات مال جلیلی بود و تبلیغات درمساجد و منابر ومجالس و هیئتها و جلسات سخنرانی وادارات و روزه خوانیها و نهادها ووووو ، باید آقایان به فهم مردم هم باور کنند.
  • فرزاد IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    12 3
    نظر جناب مصباح محترم ، ولی نفرمایند که جناب جلیلی خرج نکردند که واقعا حس میکنیم به خرد و شعور ما توهین شده / اینکه عزیزانی بودند که از 8 یا 4 سال پیش از همه امکانات برای اثبات خود استفاده کردند حرفی نیست ولی برای جناب جلیلی هم خیلی از طرف برخی نهادها خرج شد.
  • علی A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    8 6
    اقای مصباح لطف کنید انتخابات اینده خودتان کاندیدای انتخابات شوید انموقع به تکلیف عمل کرده اید
  • فریدون A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    16 3
    من تو دانشگاه و خوابگاه یه دونه عکس و تبلیغ و رزومه از کاندیدی غیر آقای جلیلی ندیدم...حالا هرکی میخاد خرج کرده باشه بالاخره سطح تبلیغات ایشون خیلی بالا بود.
  • علیرضا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    15 2
    حالا هرکی خرج کرد ضرر دید چه از پول خودش چه بیت المال مهم اینه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوره انگار هنوز بعضیا به رای مرم احترام نمی زارن ....
  • مفدسی A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    22 2
    ملّت ایران تصمیم خود را برای بازگشت از افراط و تندروی با قاطعیت گرفته است و راهی جز اعتدال را برای آینده خود قبول نخواهد کرد.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    9 1
    بازم میگم توروخدا ساده زیستی رو ملاک اول قرار ندید. جلیلی از احمدی نژاد که ساده زیست تر و بی تبلیغات تر نبود
  • بنده خدا A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    4 13
    باسلام خدمت دوستان.بنده در روستای خود تنها ستاد آقای جلیلی رو داشتم اونم باجیب شخصی خودم(علی رقم تهمتهایی که بهم زدند) وخدا رو شاکرم آقای روحانی رای آورد تا مردم 4 سال بعد بفهمند که چه اشتباهی کردند.درضمن تندروها 4 سال پیش ریختند تو خیابونها با فرض 11ملیون تقلب ولی ما چه کردیم با 250هزار رای بیشتر از 50درصد؟
  • بی نام GB ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    8 1
    باسلام دوستان من هم خاستم عرض کنم حاج آقا انگار از هیچی خبر ندارید مردم دیگ خسته شدن از بس شنیدن ولی ندیدن منظورم ریاکاری ، تند روی تروخدا اجازه بدید ملت نفس بکشن مگر چه گناهی کردند
  • دل پر درد IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    8 1
    مشکل اساسی از کدام رئیس جمهور و چه حزبی و کدوم جبهه ای نیست: درد این هست که همیشه و در حال حاضر مدیران و مسئولانی سر کار هستند که در دولت سازندگی و اصلاحات و اصولگرا که بودند هیچ! با رابطه عجیب و ویژه‌ای که با جریان به قدرت رسیده جدید دارند، بعضا حتی جایگاه بهتری از قبل تصاحب میکنند. نمونه های این افراد از همین روزها شروع به آشکار شدن کرده!!؟؟ فلان مدیر جزء خودش سفیر یکی از کشورهای مهم یا حداقل رئیس کل یکی از سازمانها و ارگانهای ملی میدونه و به فکر آماده کردن ساختار دوستان و اقوام خود در اونجاست.!!! خدایا ما را هدایت و تعجیل در ظهور منجی بفرما
  • هموطن A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    4 8
    انطور به هم نبافید در اصل قرار بر این بود روحانی رییس جمهور بشه اصولگراها را آورده بودند تا اعتدال برنده بشه چون نفس ایران از تحریم به تنگ آمده بود و باید روحانی انتخاب می شد. والسلام موفق باشید
  • shantea A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    8 3
    باسلام ماازشمااموخته ايم كه بفكراخرتمان باشيم نه 4سال ديگر
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    12 4
    ایشون اگه کل درامد مملکتم خرج میکردن بازم بیشتراز این رای نمیاورد رای مردمو که نمیشه باپول وزورخرید
  • ولایت A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    7 15
    بسم الله الرحمان الرحیم علی علیه السلام میفرماید از گمانهای مؤمنان بپرهیزید زیرا خداوند حق را بر زبانهای ایشان نهاده است. خواهشمندم سطحی نگری نکنید و با بصیرت به کلام آیت الله مصباح دقت کنید وبدانید که در مقابل نظراتتان در پیشگاه خداوند مسئولید.اگر خدا ترس باشید با یاد قیامت دلتان از نظر نسنجیده به لرزه خواهد افتاد.رای اکثریت دلیل بر حقانیت نیست
  • یاسر A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    13 5
    جلیلی حتی در شهر قم هشتاد هزار رای کمتر از روحانی داشت
  • حمایت IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    9 6
    من در 5استان بودم ولی بنری از روحانی ندیدم هرچه بود جلیلی و قالی باف بودند.
  • بی نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    4 3
    سلام چی شده نظر ما منتشر نمیشه؟؟؟این سایت هم بله؟؟؟؟آزادی بیان اینه؟؟؟
  • محمدرضا A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    4 4
    منظورش قالیبافه
  • صادق A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    9 2
    من دبیر ستاد استانی آقای روحانی بودم.ما حتی ستاد مرکز استان هم نتونستیم بزنیم.چون پول فقط به اندازه تبلیغات میدانی داشتیم و قسمت مهمیش هم کمک مردمی بود.والله 1 کارت شارژ 1000 تومنی هم گیر کسی نیومد و 168000 تومن فقط پول موبایلم و 181000 تومن پول خط تلفن ثابتم شد که از جیبم پرداخت کردم.این هزینه هارو هم با دل و جون دادم و راضی راضیم.از روزی که ستاد تعطیل شد (روز همایش سالن اجلاس سران) دیگه برنامه ای نداشتیم و بعد یک تقدیر نامه بهمون دادن و والسلام که اونم برام خیلی خیلی ارزش داره . نه پستی میخوام و نه مقامی.بزرگترین پاداشو روز شنبه 25 خرداد از لبخند از ته دل مردم گرفتم که مدتها بود ندیده بودم و این پاداشو با هیچ چیزی عوض نمیکنم.بخدا خستگی اون یکماه تلاش با اون جو شادی مردم از تن هممون دراومد
  • اخطار A1 ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    1 1
    خبر آنلاین! اختلاف ممنوع! هنوز حکم تنفیذ باقی است و..مجلس..و...! اگه مردی ای نظر رو سانسور نکن
    • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      1 1
      عزیز دل نرود میخ اهنی برسنک شما ودیگر اصلاح طلبان ودوست داران روحانی هرچی بگویند این اقایان باور نمی کنند من خودم حداقل صد نفر که رای نمی خواستند بدهند راضی کردم به شرکت وبه خصوص رای به اقای روحانی وهیچ هم نمی خواهم همانگونه که دردوران دفاع مقدس چیزی نخواستم همانگونه که با جانبازی که دارم چیزی نمی خواهم فقط سر بلندی ایرانم ارزو است دوست داشتن ایران ووطنم از نظر بنده بزرکترین عبادت وایثار است زنده باد ایران اسلامی
  • lhi IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    1 2
    تا کی از این حرفها باید زد واقعیت را بپذیر چشمها را باید شست حقیقت را باید دید....
  • بصیر A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    0 2
    ایشان می گویند با کمترین هزینه و امکانات!! در مقابل هزینه های میلیاردی. این سخنان نشان می دهد که بینش صحیحی نسبت به جامعه ندارند. زیرا ما در قم شاهد بودیم که حجم تبلیغات به نفع آقای جلیلی و ولایتی بود، اما دلها و آراء با دکتر روحانی، هرچند تبلیغاتش بسیار محدود بود و خیلی ها هم جرأت ابراز نداشتند. مگر ما کور بودیم و تبلیغات جبهه پایداری را در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ندیدیم؟؟!!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    لطفا در مقابل خواست مردم تسلیم باشید مردم به افراطیون بی منطق نه گفتند و به اعتدال آری . عزت و ذلت با خداست و خداوند محبت آقای روحانی را در دل مردم انداخت تا به زندگی امیدوار باشند و افراطیون بی منطق هم ذلیل شوند