فارس نوشت:

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دیدار کرد .

پس از پایان این دیدار که حدود یک ساعت به طول انجامید، آقایان احمدی نژاد و روحانی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، موارد مطرح شده در این دیدار را بیان کردند.

احمدی نژاد در این دیدار با تبریک به آقای روحانی گفت : دیدار و تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت ، سنت حسنه ای است که دیدار امروز بر این اساس صورت گرفت .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب هم گفت : در این دیدار ضمن بررسی آخرین وضع سیاسی و اقتصادی کشور مقرر شد نماینده ای از ما و نماینده ای از آقای احمدی نژاد امور مربوط به دوره انتقال را پیگیری کنند.

/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    54 3
    به نظر مياد احمدي نژاد مثل بقيه اصولگرايان از اين انتخابات ناراحت نيست.
  • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    17 11
    : 1- دولت الکترونیکی - سیستم ها همه الکترونیکی شدن- صف های طویل بانکی برای پرداخت قبوض از بین رفت - شاید کسی فکر نمی کرد بشود اما تمام کشور و حتی روستا ها شاهد این پیشرفت بودنو 2- مسکن مهر - شاید به ذهن کسی نمی رسید. ولی در نوع خودش قابل تامل است . 3- سهمیه بندی بنزین و کارت های هوشمند حتی در دانشگاه ها - قدیم ژتون غذا طوری بود به شعور دانشجو توهین می شد. 4- ساختن دانشگاه های متعدد حتی در شهرهای کوچک. که اگرچه باعث شد نرخ فارغ التحصیل زیاد شه اما سطح منطق و سواد در اکثر جاهای ایران بالا رفت - یعنی امکان تحصیلات به همه جا بخصوص درجاهایی که دختران در محیط های کاملا سنتی بودن داده شد- 5- اتوبان و جاده کشی های گسترده در شهرهای مختلف