ایسنا نوشت:

وکیل علی لاریجانی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر احضار احمدی‌نژاد به دادگاه با شکایت لاریجانی گفت که موضوع شکایت مربوط به شخص رییس مجلس نبوده بلکه این پرونده به رعایت نکردن قوانین مصوب درباره تشکیل وزارت ورزش مربوط است.
احمد علیجانی اظهار کرد: امروز خبری در سایت‌ها منتشر شده که آقای احمدی‌نژاد با شکایت آقای لاریجانی به دادگاه احضار شده است، من این خبر را تکذیب می‌کنم زیرا ایشان شکایت شخصی از رییس‌جمهور نداشتند.
او افزود: موضوع مطرح شده در این پرونده مربوط به تاریخ 27 فروردین سال 90 است که گزارش مربوط به رعایت نکردن قوانین مصوب درباره قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان از سوی مجلس به قوه قضاییه ارسال شد.
وکیل علی لاریجانی ادامه داد: وقتی قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسید، دیگر دو سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان نمی‌توانستند به حیات‌شان ادامه دهند و می‌بایست در قالب وزارت ورزش و جوانان ادامه فعالیت می‌دادند اما به این موضوع توجه نشد و طبق قانون این موضوع از طریق مجلس به قوه قضاییه گزارش شد و قوه قضاییه آن را در مرجع قضایی مطرح کرد.
وی توضیح داد: پس از مدت زمان قانونی که باید وزارت ورزش و جوانان تشکیل می‌شد، فعالیت دو سازمان تربیت‌بدنی و ملی جوانان تصرف در اموال عمومی بوده، البته در مراحل ابتدایی مسوولان این دو سازمان، آقایان سعیدلو و حمیدی به دادسرا احضار شدند اما با رفع اتهام از آن‌ها مسوولیت متوجه رییس‌جمهور شد.
وکیل علی لاریجانی با بیان اینکه این موضوع جدیدی نیست بلکه یک موضوع قدیمی احیا شده است،اضافه کرد: آن چه که از طریق مجلس به قوه قضاییه ارسال شده، حسب قانون و طبق وظیفه قانونی بوده است.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    38 37
    این دم آخری میخواد حالش رو بگیره ... ای ول
    • رضا IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      11 1
      البته اگه حال خودش گرفته نشه !
  • محمد A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    42 17
    بابا تموم کنند دیگه این دعوا ها رو / قوه قضائیه هم همین الآن وقت گیر آورده که احضار کنه و رسانه ای کنه؟ بابا خوبه طرف هم شروع کنه موضع بگیره؟ بگه؟ بگه؟
    • le petit prince IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      3 3
      بگه!بگه!
  • حمید رضا A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    7 10
    جناب آقای محمد: مگه احمدی نژاد اون موقع که تو قدرت بود دعواها را تموم میکرد ؟! مگه دعواهای ایشان کم برای مردم هزینه داشت؟ نخیر ایشون باید بفهمه که بی قانونی و تهمت و دور زدن قوانین جرم است و باید طبق قانون مجازات شود. محض اطلاع جنابعالی عرض کنم ، به علت عدم ارئه بودجه در مهلت قانونی تو این چند سال ، بنده و میلیونها نفر حقوق بگیر دیگر داریم چوبش را میخوریم. من الان 5 ماهه که حقوق دریافت نکرده ام! نخیر باید نه تنها آقای لاریجانی که هر کس دیگه ای اگه میدونه رییس جمهور بی قانونی کرده ، ازش شکایت کرده و تا آخر هم پیگیری کنه... خبر آنلاین دلم میخواد این مطلب را چاپش کنی...
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    11 4
    اتفاقي نمي افته خودشونم ميدونن زياد انگولكش كنن اونوقت پته خيلي ها رو رو ميكنه!
  • مصطفی A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    2 4
    در آینده متوجه میشید احمدی نزاد کی بود اجازه بدید 2 سال از ریاست جمهوری آقای روحانی بگذره