۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹

مجید صالح

به عقیده من بازی فردا با کره،بازی با تجربه هاست.ما تیم ملی جوانی داریم اما جوان هایی که تجربه زیادی دارند.این تجربه می تواند کمک بسیاری کند تا ایران در بازی با کره امتیاز بگیرد.از کاپیتان تیم گرفته تا جوان ترین بازیکنی که روی نیمکت حضور دارند چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی همه مهره هایی هستند که در میادین بزرگ بازی کرده اند.
من می گویم بازی استرس زیادی دارد و حواشی ای که قبل از بازی بین کروش و سرمربی کره رقم خورده است نباید کار را به جایی پیش ببرد که احساس بر منطق غلبه کند.ما در بازی با قطر و لبنان کاملا منطقی بازی کردیم و توانستیم هم از نظر ساختار تیمی و هم نتیجه،به آن چیزی که دلخواه مان بود دست پیدا کنیم.
جنگ رسانه های کروش و چوی بدون تاثیر برای این بازی نیست و حتی من می گویم خطرناک است ولی باید با تجربه های تیم شرایطی را فراهم کنند که جوان های تیم پا را فراتر از منظق نگذارند.
باید بگویم که نقطه قوت ایران جدا از خط میانی،رسیدن به تاکتیک همدلی است.من در رسانه ها خوانده ام که جو اردو کاملا خوب است و این همدلی در بین بازیکنان موج می زند.امیدوارم که شرایط همین طور باقی بماند تا بچه ها به نتیجه دلخواهی که می خواهند برسند.
به نظرم سطح فوتبال آسیا نزدیک به هم شده است،نکته دیگری هم که باید بگویم این است که کره های شیوه بازی خودشان را تغییر داده اند.آنها از یک سانتر فوروارد استفاده می کنند و دیگر مدا روی زمین توپ نمی زنند.چند بازی آنها را تماشا کرده ام و این نکات را بارها در آنها دیده ام.من هم مثل تمام ایرانی ها امیدوارم که اتفاق های خوبی در بازی فردا بیفتد و دل مردم،طبق وعده ای که ملی پوشان از قبل به آنها داده بودند شاد شود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =