حسن روحانی با فاصله قابل توجه از 5 کاندیدای دیگر ریاست جمهوری یازدهم در صدر فهرست آرا قرار گرفته است.

شما دلیل آرای بالای روحانی را چگونه ارزیابی می کنید؟

دیدگاه خود را به صورت کامنت منتشر کنید.

چنانچه امکان کامنت گذاری با یکی از براوزر ها  وجود ندارد از سایر براوزرها(اینترنت اکسپلورر،موزیلا،کروم،سافاری) استفاده کنید.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 853
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    39 3
    حمایت حضرت آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی و البته جناب آقای دکتر عارفــــــ !
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    17 5
    خیلی خوشبین نباشید ، روحانی بنده خدا باید ویرانه رو آباد کنه ، به نظرم یکی از اصولگرا ها میشد بهتر بود تا اینکه زحمت بیفته گردن روحانی ! 8 سال پیش که 600 میلیارد درامد نفتی بود و میشد هزارتا کار مفید کرد دست کسانی بود که حیف و میلش کردن و حالا که هیچی پول نمونده و این وضع اقتصاد و شرایط بین المللی هست دوباره اصلاح طلبها باید با مشکلات مبارزه کنن و تازه از همه طرف تحت کارشکنی اصولگراها قرار بگیرن
  • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    14 8
    چون از نظر مردم بیشتر از بقیه لیاقت رئیس جمهور شدن رو داره
  • احسان IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    25 4
    من سرهنگ نیستم حقوق دانم...
  • آرش IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    29 3
    مشتی که از راست خورده بودیم، نگاهمان را به سمت چپ انداخت...
  • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    27 5
    اعتراض به وضع موجود و 8 سال حاکمیت اصولگرایان
  • بی طرف IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    27 2
    1- شخصیت خود آقای روحانی 2- مناظره ها 3- انصراف آقای عارف 4- حمایت آقایان رفسنجانی و محمد خاتمی 5- ضعف بقیه رقبا
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    27 2
    فقط حمایت آقای خاتمی. امیدوارم حسن روحانی قدرشناس این حمایت باشد چرا که ریاست اش را مدیون آقای خاتمی است
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    14 13
    استفاده از نام دیگران و نه توانایی های خود
  • امیر IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    22 6
    چون جمعیت اصلاح طلبی ایران بیشتر از بقیه طیف ها بوده و هست
  • محمد IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    18 2
    عملکرد بسیار بد دولت دهم به خصوص در سال پایانی و عدم اتحاد اصولگرایان در مقابل اتحاد اصلاح طلبان
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 8
    صداقتی که مردم حس کردند
  • من IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    12 4
    فقط چون تفاوت رو میخوایم دیگه خسته شدیم از دست اونا اخیش الان دیگه یه نفس راحت میکشیم
  • سامان 04 A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 1
    تعداد بیشتری از مردم بهش رای دادن
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    16 4
    اين رفراندومي براي مذاکرات هسته‌اي قديم و جديد بود که معلوم شد نظر مردم به چه نزديکتر است!
  • مهسا IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    14 5
    بخاطر اينكه حرفهاي افراطي نزد
  • داود IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 2
    سلام.تغییر شرایط موجود داخلی وعلی الخصوص خارجی-حمایت اصلاحات وسازندگی از وی-مناظره آخری-فیلم تبلیغاتی اولی
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    8 3
    مردم از افراط خسته شدن.مردم از گرونی خسته شدن.مردم از شعارهای پوچ احساسی که به کشور ضرر میرسوند خسته شدن...پس اعتدال اعتدال اعتدال.درود به دکتر روحانی
  • هادی A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 3
    ادب مرد به ز دولت اوست.متانت شخصیت و حمایت آقای خاتمی و رفسنجانی
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 1
    صحبت از درد های مردم و بیان واضح مشکلات و مخالفت با زیاده خواهان در قدرت و کسانی که حرف از مهندسی انتخابات زدند
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    7 2
    به خاطر این است که ملت مظلوم ایران می خواهند از این وضع فلاکت بار رهایی یابند.
  • مهدی ک. CA ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    8 3
    نخوابیدن و سر زدن به وزارت کشور
  • علیرضا IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    10 3
    کنار گیری عارف، حمایت اصلاح طلبان، حمایت آقایان خاتمی و هاشمی، تحصیلات مرتبط، صحبتهای ایشان در مناظرات و سیاست های میانه رو.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 2
    دلایل زیادی داره.دلیل اصلی نارضایتی مردم از وضع موجود.
  • محسن A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    8 0
    با سلام به نظر من علت اینکه آقای روحانی 50% رای آوردن فقط نزدیکی به آقای هاشمی و بقیه اصلاح طلبان است.
  • sara IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    7 3
    این انتخاب مردم پیام داره ها!!!!!پیامش اینه که احمدی نژاد کاری کرد که ملت از هر چی اصول گرا و تند رو بود حالشون به هم می خوره و اینکه مردم آزادی می خواهند و کسی که با دنیا تعامل کند.....
  • مهدی IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 1
    برای اینکه مردم از شعار و افراط خسته شدن آرامش می خوان
  • سلمان IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 3
    صراحت در بیان و صداقت در گفتار + حمایت هشمی و خاتمی از ایشان تبریک میگم به مردم ایران
  • esteghlali IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 3
    دلیلش اینه یاحسین ...
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    7 2
    چون مورد تایید هاشمی و خاتمی هست چون طرفدار اعتدال چون حرف حق میزند چون با شخصیت و پرستیژ هست چون ........
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 4
    ما بذاریم تو چاپ می کنی مگه؟!
  • رضا A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    7 2
    مشی اعتدال و خستگی مردم از تندروی حمایت خاتمی و هاشمی
  • حسام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    7 1
    مرد(و)م براشون چرخیدن پول تو جیب بچشون از چرخیدن سانتیری نمیدونم چی چی یوژ محم تره ... روحانی حرف قشنگی زد گفت قشنگه که سانتریفیوژ بچرخه بشرتی که چرخ اقتصاد هم بچرخه رقبای ایشون بیشتر بفکر عقاید و باورو این حرفا ان چون دق دقه ی خرید سیب زمینی 2500 تومنی رو ندارن
  • sada IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 1
    این انتخاب مردم پیام داره ها!!!!!پیامش اینه که احمدی نژاد کاری کرد که ملت از هر چی اصول گرا و تند رو بود حالشون به هم می خوره و اینکه مردم آزادی می خواهند و کسی که با دنیا تعامل کند.....
  • امین A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 2
    اعتدال با اصلاحات و دوری از تندروی ...
  • آبی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 2
    بیچارگی مردم ازدوره اصولگرایی احمدی نژاد وامید مردم به برگشت به دوره با صلابت وبا شکوه اصلاحات خاتمی
  • امیر A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 1
    اعتدال در عمل و خستگی مردم از این همه فشارهای اقتصادی دوران دولت اصولگرا
  • امید A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    3 0
    چون روحانی نماینده گفتمان اصلاح و اعتداله و این یعنی داروی حل مشکلات کشور
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 11
    به نظر من دلیل رای آوردن حسن روحانی جهل طرفدارانش هست و لا غیر
  • روح الله IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 1
    صداقت در گفتارش با مردم ... حمایت بزرگان کشور از جمله ایت الله هاشمی ، حجت الاسلام محمد خاتمی و سید حسن خمینی و ناطق نوری و ... بزرگواری دکتر عارف عزیز در کناره گیری ... خسته شدن مردم از دروغ و ریاکاری و ...
  • علی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 1
    توجه به نیازهای واقعی جامعه، برخورداری از حمایت بزرگان سیاسی کشور.
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 5
    " من دولت راستگویان و درست کاران را تشکیل خواهم داد "
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    19 3
    خسته شدن مردم از سیاست های اشتباه و ناکارامد اصولگرایان که مملکت رو به این روز انداخته
  • شهروند IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمایت اصلاحطلبان مخصوصا آقای هاشمی و خاتمی از روحانی، خسته شدم مردم از سیاست های فعلی، مقابله با افراطیون دلایل اصلی رای آوردن روحانی است.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      9 2
      چون با سواده
    • هركه IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      هنوز زوده عجله نكنيد
    • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      81 14
      فقط اعتدال ......لم یسرفوا و لم یقتروا ...کان بین ذلک قواما......نه اسراف نه بخل .....میانگین
    • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      فقط بخاطر آقاي خاتمي
    • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      9 24
      جوجه رو آخر پاییز میشمارن.زود نتیجه نگیرید.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      حالا که به ضررتون شده مردم شدن جاهل. اگه جلیلی جلو بود همین مردم شور و حماسه ساز بودن. کودن کوته فکر
    • دلال مرکزی IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      اعلام مخالفت با تحجر گرایی، نظام یک قطبی و تک صدایی، تنگ نظری و اعلام اینکه ما 99% هم وجود داریم و نفس میکشیم و آسایش نیاز داریم. ما نمیخواهیم آسایش و اقتصاد مال فقط نیم درصد خاص جامعه باشد.
  • حمید IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمایت بزرگان ما آقایان خاتمی و رفسنجانی
    • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      3 10
      خودت تنهایی گفتی؟
    • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      3 2
      موافقم مردم دیگه خسته شدهاند
    • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      8 0
      حمایت بزرگانی مثل ایت الله هاشمی رفسنجانی و ایت الله سید محمد خاتمی.و چون تفکرات این افراد بی شک در کارهای آقای دکتر روحانی وجود دارد و مردم هم تنها راه نجات کشور رو دخالت و تفکرات این افراد میدونن
    • محمد IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      81 13
      به علاوه اینکه روحانی تا آخر اخلاق را زیر پا نگذاشت بر خلاف بعضی ها.
  • بی نام EU ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    8 0
    . تنها دلیلش اینه که مردم به این باور رسیدن که هرکی کیهان به او بد بگه، اون آدم خوبیه!! مردم میخوان یه درس خوب به افراط گری ها بدن و تنها انتخاب روحانی بود. حتی حدس میزنم احمدی نژاد برای حالگیری از آنها، به روحانی رای داده باشد. .
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    همایت بزرگان، تدبیری که داره، و رویکردهاش. و مهم تر از همه آزاید بیان و اندیشه
    • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      1 7
      تدبیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ایشون یه برنامه از خودش نداشت هر چی بود دیکته حرفای خاتمی و هاشمی بود.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      اون حمایت عزیزم نه همایت
    • اسی IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      4 6
      منظورت حمایت ه دیگه ؟! فهمیدم کیا بش رای دادن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • اشکان IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    به علت صداقتش
    • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      1 1
      قبول دارم خیلی صداقت داره
    • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      2 1
      صداقت و متانت
    • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      3 2
      به نکته ظریفی اشاره کردی، به چیزی که نداشت
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اصلاح طلبي و ميانه وري و اعتدال تجربه بد گذشته از دولتي اصولگرا
    • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      0 0
      به همین خیال باشین
    • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      البته بهتره در اين بين از بزرگواري دكتر عارف هم ياد كنيم
  • علی 512 IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 0
    تسلط در گفتار،سواد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بالا،حمایت چهره های محبوب اصلاح طلب
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مردم دیگه خسته شدند...باید تغییر جدید و قابل توجه در این کشور اتفاق بیافته و گرنه به ضرر نظام خواهد بود
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مردم از افراط گرایی خسته شدن میخوان کسی بیاد رو کار که میانه رو باشه
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    ---وحدت ملی--- حمایت آقایان هاشمی و بخصوص خاتمی و کناره گیری تاریخی عارف چهارشنبه که خیابان ولیعصر بودیم دیدم همه جور ادم طرفدار روحانی اند!
  • احسان IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    اول کناره گیری عارف چون هم رای ها را به سمت آقای روحانی کشاند هم موج وحدت آفرینی ایجاد کرد. بعد هم حمایت بزرگانی مثل آقای خاتمی، آیت الله هاشمی رفسنجانی و ...
  • داود احمدی نژاد A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 3
    به دلیل اینکه اقبال مردم نسبت به روحانیت زیاد است.
  • هموطن IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 0
    در مناظره ها همه دیدن که این آقایان اصول گرا در درون خودشان هر کدام برای خودشان به اصطلاح کله ایی هستند . . . وضعیت بین الملی ما-گرانی- گماردن افراد غیر کارشناس - و هزار مصیبت دیگر همگی از تمامیت خواهی این طیف است . . . نمی گویم این اصلاح طلبان یک شبه همه این موارد را حل میکنند ولی هرچه باشد مخصوصا در عرصه بین اللملی : ادب مرد به زه دولت اوست
  • علی IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 0
    بنظرم حمایت خاتمی از روحانی تاثیر عمده ای بر رای آقای روحانی داشته است
  • ایرانی IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 1
    شجاعت در کلام - مرام و معرفت در رفتار - خوشگل و باوقار
  • حمید IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    این که مردم از شنیدن دروغ خسته شدند
  • علی IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    3 0
    به خاطر اصلاح طلبی و حمایت هاشمی و خاتمی و البته صحبت های او که حداقل نشان از صلح طلب بودن و میانه روی داشت
  • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    صداقت . امید
  • مصطفا A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    عملکرد احمدی نژاد تاثیر خیلی زیادی در آرای روحانی داشته .
  • ahmad A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تعداد زیاد کاندیداهای ریاست جمهوری اصولگرا
  • مجتبی A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    چون به فکر درد ملت بود
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نمیدونم ولی امیدوارم اون رئیس جمهورمون شه
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    حمایت های جبهه ی اصلاحات مخصوصا سید محمد خاتمی و همچنین اقای رفسنجانی باعث پیروزی فعلی اقای روحانی شد
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    رویه اعتدال و حمایت آقایان خاتمی و رفسنجانی
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    این نتیجه نشان دهنده شعور بالای سیاسی مردم فرهیخته ایران است و پاسخی است مستحکم به آنانی که که می گفتند اصلاحات مرده است. زنده باد مردم ایران
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    مخالفت با تندروها
  • omid A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    به نظر من مهم ترین دلیل نیاز کشور به یک اصلاح طلبه
  • حسن A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چون مردم گفتمان او را قبول دارند: 1. توسعه ی اقتصادی 2. احیای اخلاق 3. تعامل سازنده با جهان.
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مردم از گفتمان افراط خسته شده اند …
  • حیدری A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    وضعیت هسته ای و عدم تمایل به اصول گرایان
  • جواد IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    همایت آقای هاشمی و اعتماد اکثریت مردم به سردار سازندگی باعث پیروزی آقای روحانی شده.امیدوارم ایشان از تجربیات گرانمایه آقای هاشمی نهایت بهره را ببرند تا به وضعیت آشفته فعلی که ناشی از سوء مدیریت میباشد سروسامان بدهند.انشاالله
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    برای اینکه مردم از تندروها خسته شدن و می خوان یکی بیاغد اعتدالو برقرار کنه
  • صادق A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمایت خاتمی
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اعتدال و عدم تند روي و نداشتن نقطه تاريك در دوران كاري
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    تلاش مردم برای حذف تندروها از مدیریت کشور
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمايت هاشمي وخاتمي واعتدال گرايي
    • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      7 0
      زنده باد خاتمي
  • هادی IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چون مردم از وضعیت موجود مخصوصا از نظر اقتصادی ناراضی اند و امیدوارند با تغییر ساختار دولت این وضعیت بهبود یابد. انشاالله این اتفاق با حضور آقای روحانی رخ دهد
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    كارنامه بد اصولگرايان در ٨ سال گذشته و حمايت سرداران سارندگي و اصلاحات
  • مهدی شکیبا راد A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 1
    8 سال اصولگرایان مملکت را به خاک سیاه نشاندن بدترین توهین ها به اصلاح طلبان شود حتی سابقه دینی و ارزشی آنها نادیده گرفته شود بدترین توهین ها را در رسانه ملی به این عزیزان دادند،اما برای مردم کاری جزء گرانی و بیکاری و بی اعتمادی باقی نگذاشتند!حال شما هود که از همین مزدم هستید دوباره از یک سوراخ میگذارید مار نیشتان بزند؟این حمایت مردم نشان از بلوغ فکری مردم ما است انشاالله دولت تدبیر و امید فکری برای گرانی و تورم و مشکلات اقتصادی مردم میکند و امیدی برای اینده روشن ایران زمین خواهد شود
  • اسحا ق IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    مردم از افرا ط گری و شعار های هز ینه بر دا ر و آما رهای سا ختگی ، خسته شده اند.
  • ابی IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    بخاط صداقت و و برنامه ها و ارائه راهکارهای جدید درباره سیاست خارجه، مشکلات جوانان،گرانی اسف بار 8سال پیش، تورم بسیار بالا، تخریب و تحقیر نکردن سایر رقبا و مسئولین نظام و ...
  • محمد IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    کلید تدبیرش
  • مهران IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ناکارامدی اصولگرایان
  • arash IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام فقط و فقط نارضایتی مردم از راستی ها و عدم اعتلاف اصولگرایان و صحبت ها و وعده های انتخاباتی ایشان
  • سيدمقصودخراسانى A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    بايدچرخ زندگى مردم هم بگردد.
  • فرشید IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    من 23 ساله با مدرک لیسانس به روحانی رای دادم تا 27 سالگی صبر میکنم اگه مشکل تورم و اشتغال و تحریم تو این 4 سال حل نشه دیگه حل نمیشه منم دیگه هیچ وقت رای نخواهم داد
  • حسین IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    اقتدار-وجهه -جذبه
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    چون مردم از دست اصولگراها خسته شدن ...چون مردم حالا دیگه میخوان از توهم بیان بیرونو تو واقعیت زندگی کنن
  • محمد A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    احساس و احساس و احساس متاسفانه باز هم انتخاب احساسی
  • حبیب A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    عملکرد محمود احمدی نژاد
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    بی تدبیری و ندانم کاری های جریان سیاسی که در حال حاضر بر اریکه قدرت تکیه دارد
  • محمد A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به دلیل حمایت رسمی آقای خاتمی و همچنین مواضع شفاف در مورد اقتصاد و سیاست خارجی
  • حسین شمسا IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    مهمترین دلایل موفقیت آقای روحانی1)حمایت بی چون چرای آقایان هاشمی و خاتمی و عارف2)صداقت در گفتار و حمایت کردن از مردم و اعتراف به مشکلات مردم و عزم راسخ ایشان برای حل این مشکلات
  • reza IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    خلاص شدن از شر تندرو های نظام
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    حس حب و بغض باعث شد.تنفر از احمدی نژاد مردم رو به سمت ایشون برد اگر چه که حمایت دقیقه نود آیت الله هاشمی هم تاثیر بسیار زیادی داشت.مردم هاشمی رو قبول دارن
  • الهه A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتدال و میانه‌روی ایجاد امید در مردم
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    نه بزرگ به احمدي نژاد!
  • مزجین IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    به خاطر خوشگلی
  • بهروز IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    سوئ استفاده از فشار اقتصادی حاکم بر مردم چون کسانی مثل هاشمی از او طرفداری کردند مردمی هم که نان را بردین ترجیح دادند به او رای دادن
  • موج امید IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سیاست های صلج طلبانه و آشتی با دنیا و تنش زدایی ...
  • علی 110 A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خستگی ملت از بی تدبیری اصولگرایان و امید به آینده در کنار اصلاح طلبان
  • سجاد سلیمانی A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    زنده باد ملت بزرگ ایران، زنده باد روحانی، زنده باد هاشمی، زنده باد خاتمی. به نظر من خستگی مردم از وضع موجود، فشار اقتصادی به مردم، فضای بوجودآمده در طول این هشت سال در کشور، دروغ پردازی، اهمیت ندادن به صدای اعتراض مردم، بداخلاقی حاکمان و تکصدایی بوجود آمده در کشور دلایل رای آوردن حسن روحانی است.
  • امین IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    صداقت
  • امیر A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    بالاخره حق به حقدار رسید .
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    مردم طالب اصلاحات هستند و از وضع موجود خسته
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    حقوقدان بودنش.... من سرهنگ نیستم ،حقوقدانم
  • بهار A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    چون شور انقلابی مردم که از احساساتشون سرچشمه میگیره در حال تبدیل شدن به شعور سیاسی است و این شعور از عقل و درایت به دست می آید .مردم با احساسات رأی ندادند بلکه با بینش و فهم به پای صندوق های رأی رفتند .
  • امیر اسدی A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    چون بلد است حرف بزند و با دنیا حرف بزند و از تنش دوری میکند
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    به دلیل عدم اتحاد اوصوالگرایان در معرفی یک کاندید
  • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    حمایت بزرگان، صداقت، صلابت، عملکرد مناسب در گذشته، قدرت تصمیم گیری بالا در شرایط حساس
  • سعید IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    اعتماد به صداقت و شخصیت آقای دکتر روحانی / عملکرد خوب دولت اقای خاتمی و اعتماد به ایشان / خسته شدم مردم از تحریم / پشتیبانی از اقای هاشمی / و درنهایت رای به روحانی به عنوان امید به زندگی بهتر
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    امسال مشاركت بالا بود. خيلي ها كه نميخواستند راي بدن اومدن و راي دادن. علت راي بالاي روحاني تو همين موارده. مردم خسته شده بودن احساس كردن با وجود آقاي روحاني خيلي از مشكلات حتي فشار تحريم ها كمتر بشه بخصوص اينكه رهبر اصلاحات هم از او حمايت كرده بود. حمايت هاشمي اي كه برخلاف ميل خيلي ها رد صلاحيت شده بود هم بي تاثير نبود. مردم برگشتند به اصلاحات
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    تدبیر و بیان زیبا بخصوص در مناظره سوم(30%) + حمایت آقایان خاتمی، رفسنجانی و از خود گذشتگی عارف (30%) + نه بزرگ مردم به اصولگرایان (40%)
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    حمایت خاتمی و رفسنجانی+ تجربه بد مردم از دولت احمدی نژاد
  • جی جی A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حرف و استدلال منطقی، تعقل و منطق و خیلی چیزای دیگه که مردم سال ها تشنه اونا بودن
  • علی IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    گمان میرود بتواند بر بهبهود روابط با کشورهای دیگر تاثیرگذار باشد
  • ناشناس IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    احساس اینکه تغییر با ایشان صورت پذیر است.
  • داود اثناعشری A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به دلیل پایبندی امت اسلامی به رهبری و نظام و روحانیت.
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    توجه به واقعیت های جامعه -عدم تظار وعدم مقدس مآبی - عدم سوابق سوء اقتصادی
  • علی IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مهمترین عاملش خسته شدن مرد از اصولگراهاست!
  • ايراني A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به دليل حمايت آقايان هاشمي و خاتمي عزيز، مشاركت مردم بيشتر شده و مردم نيز به اين نتيجه رسيده اند كه با تحريم انتخابات چيزي عوض نشده و فقط انحصار طلبان راحت تر و بدون هزينه به اهداف خود خواهند رسيد.
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتدال و میانه روی ، حقوق دان بودن :)
  • ایرانی IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    هو القادر ، ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم . درود بر مردم بزرگ و عاقل ایران که نشان دادند تبلیغات میلیاردی شهردار ، ظاهرنمایی و عوام فریبی عده ای که خود را تابع رهبری میدانند و در عمل اینگونه نیستند و فقط خود را به مقام رهبری نسبت میدهند و هواداران این افراد که از هیچگونه تخریبی علیه دکتر روحانی دریغ نکردند اما همانطور که اکثر نظرسنجی ها نشان میداد آرای دکتر روحانی حتی فراتر ظاهر شده و گوی سبقت را از رقبا ربوده است این پدیده حاصل نمیشود مگر با صداقت ، صلابت ، قدرت و دانش و آگاهی ایشان نسبت به سایرین به امید بهاری که نزدیک است .
  • رضا0 IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    **کلمه گازانبر تعیین کننده بود!**
    • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      " چوب زدن هم بی تاثیر نبود "
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    احساس نیاز تغییر
  • علی A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمایت از آرادی
    • امیر حسین A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      تا آزادی از نظر شما چی باشه....
    • حسني IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      26 3
      احتمالا منظورش از آزادي اين بوده كه ادم جرات كنه بگه به روحاني راي دادم و با انگشت نشونش ندن... تا زماني كه نتونيم حضور مخالف رو در كنار خودمون تحمل كنيم و بهش اخترام بذاريم يعني آزادي نداريم... دوستان آزادي يعني شما بتوني آزادانه افكار و عقايدت رو بيان كني .. ولو اشتباه باشه
  • امین IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    واقعا لیاقتشو داشت و مردم بهش اعتقاد و اعتماد داشتن حمایت اقای رفسنجانی و خاتمی و اقای عارف هم بی تاثیر نبود
  • بی نام EU ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    ایشان خود را مخالف احمدی نژاد نشان داد و مردم چون با او مخالف بودند به ایشان رای دادند.
  • سوری IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نارضایتی مردم از عملکرد اصولگرایان ، لزوم برقراری اذتباط با جامعه بین الملل و حمایت آقای خاتمی و هاشمی امیدوارم موفق باشند و کارمندان و کارگران زحمتکش رو فراموش نکنند.
  • شهرام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    دوری از عوامفریبی ، صداقت ، تعامل با دنیا و استفاده از خردجمعی متخصصان در تصمیم گیریهای کلان امیدوارم اشتباهات هر دو دولت اصلاحات و آقای احمدی نژاد تکرار نشود امروز روز آشتی ملی است
    • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      3 0
      احسنت
  • آر IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    سياست آنها در كنار رفتن عارف و معطوف شدن اصلاح طلبان بر روي روحاني
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    خوشانسی
    • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      0 0
      فوتباله مگه؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      0 2
      کاش میشد این شانسو ازش گرفت
    • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      0 0
      همه اركان قدرت كه دست شما بود پس چرا نتوانستيد مردم را نگه داريد جز به خاطر سياستهاي غلطتان در اين هشت ساله
    • محمد A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      0 0
      خوبی آقا ؟
    • میهن پرست IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      0 0
      این حرفتو قبول ندارم
    • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      منظور از خوش شانسی بی تدبیری اصولگرایان در دوران قدرت است
    • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      7 1
      بزرگوار، خوش شانسي اين اطمينان را داشته باشيم كه آقاي خامنه اي،نخبگان،سياست مداران،و......طي نشستهاي فراوان به اين نتيجه رسيده اند كه براي اداره كشور بايد نگاه به اداره كشور عوض مي شد.ضمن اينكه جناب دكتر روحاني شخصيت قابل احترامي دارند.
    • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      حواس نبود مثبت دادم. شرمنده
  • علی A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اگه دلیل واقعیش نوشته بشه شما روی سایت نمیاورید
  • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    صبر کنید تا پایان شمارش
  • a A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    خسته شدن مردم از تورم و گرانيها و تحريمها
  • پیروز واقعی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    پیروز واقعی نظام و مردم بودن به کوری چشم دشمنان انشاالله اگه آقای روحانی رای آوردن بر پایه گفتمان انقلاب اسلامی پیش برن با آرزوی موفقیت برای ایران و ایرانی و تعجیل در فرج قطب عالم آقا صاحب زمان
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت بزرگان هاشمی و خاتمی-سابقه خوب در موضوع هسته ای-میانه روی-مجکم و مقتدر بودن در مناظرات
  • علی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تعدازیاداصولگرایان وفرصت طلبی روحانی
  • احسان EU ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خوب بالاخره اینشون روحانیه و میدونه چه جوری احساسات مردم رو تحریک کنه سالها خطابه و وعظ و ... واگر نه کل سابقه ایشان رو اگر مطالعه کنیم سابقه اجرایی قوی ندارد و مطلب دوم تفرقه جبهه مقابل ایشان و وحدت جبهه اصلاحات دلیل دوم بود...
  • ناشناس IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    فقط خسته شدن مردم از دست اصولگراها و حاشیه های اونا وگرنه هیچ دلیلی برای برتر بودن آقای روحانی وجود نداشته و ندارد
  • فرزان A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به علت صداقت و تدبیرش واقعا حقش بود که رای بیاره ایشاا... کشور رو درست میکنه امین
  • بابک IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تغییر سیاست خارجی و مخصوصاً سیاست هسته ای
  • شهریار A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    خستگی مردم از وضع موجود و رد صلاحیت نامزدهای درجه اول اونها. امیدواری به تغییر هم بعد از اینها
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چون علی لاریجانی زیرکانه وپشت پرده درکنارخانواده معززرفسنجانی وخاتمی،باوی همراهی وهمدلی میکرد.!
  • كيان IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    واقعا" پاسخ ها رو ميزارين؟ من هر بار كامنت گذاشتم هيچكدوم رو نزاشتين روي سايت.اما باز هم اين كار رو انجام مي دم 8 سال گذشت براي بعضيه خيلي زود براي ما خيلي سخت .كاش در اين 8 سال لااقل كاري انجام ميشد نه فقط بگم بگم .همه دنبال فراموش كردن غم بی احترامی یک ملت در نگاه دنيا هستيم دنبال راه حلي براي اين همه جوان بیکار و معتاد ، این همه اختلاس ، این همه کارخانه تعطیل شده ، این همه تحصیل کرده فراری و اینهمه روشنفکر در غربت و اینهمه زندانی و...........
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتمادملت به رفسنجاني وخاتمي كه با عقل ودرايت سخن ميگويند
  • بی نام EU ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت هاشمی،برنامه هاشون واسه سیاست خارجی
  • آرش IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    برای مقابله با تندروی!
  • بی نام MY ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خرد جمعی
  • علی IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به علت عدم هماهنگی و اجماع اقایان به اصطلاح اصولگرا
  • قباد A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    دیدیم که اصولگرایان نتوانستند قید قدرت را بزنند و به نفع هم کنار برند. ولی عارف این کار بزرگ را کرد و کنار رفت. خدائیش خیلی روحیه میخاد. همین روحیه مردانگیشون همه را جذب خودشون کرد.
  • اشفته IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    عدم وحدت اصولگرایان که اشتباه 8سال پیش اصلاح طلبان راتکرار کردند حمایت همه جانبه اقای خاتمی وسیدحسن خمینی وهاشمی
  • رحیم مشایی A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت بزرگان و مناظره جالبش و منطقی بودن فرد و مخالفت با حزب حاکم
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اصولگرا ها چند تا کاندید داشتند رایشون پخش شده
  • وحید A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    الطاف امام زمان جانم فداش
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    متاسفم واسه این انتخاب مردم
  • مریم IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    بازم مردم بیچاره جوگیر شدن. همین.
  • امیر IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خسته شدن مردم از اصولگراها و جماعت حامی شان
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    این مسئله نمایانگر حمایت نکردن مردم از هرگونه رویکرد رادیکال و متخاصمانه با مسائل هست، از نظر من مردم همواره طرفدار اصلاحات بوده اند نه اصول گرایی
  • حسی A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مشکلات اقتصادی جامعه دلیل عمده گرایش مردم به طیف مقابل حاکمیت فعلی است ومردم فکر می کنند گروه اصلاح طلبان قادرند مشکلات جامعه را برطرف کنند.
  • mina IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    امید به رویش جوانه ای در دل کویر. امیدوارم به عهد خود با مردم وفادار بماند.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتراض به روند فعلی و حاکمیت تندروها، اعتراض به روند و شیوه مذاکرات هسته ای، اعتراض به شعارهای پوشالی و توخالی امید به تدبیر، امید به اعتدال اعتماد به هاشمی، خاتمی و همه بزرگان اصلاح طلب
  • دوستدار وطن A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت جناب آقای رفسنجانی که بعد از رد صلاحیتش محبوبیتش دو چندان شد و همچنین جناب خاتمی و همچنین بد اخلاقی ها و هجمه های سهمگین و سنگینی که در طول این 8سال و کاملا یک طرفه بر گروه اصلاحات اعمال شد
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    باید از دکتر عارف عزیز که رای مارا تجمیع کرد تشکر ویژه کنیم اگر انصراف نمی داد ما نمیتوانستیم پیروز شویم درود بر دکتر عارف
  • حسن A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    عوامل مختلفی دخالت داشت - 1- خسته شدن مردم از وضعیت فعلی و گرانی 2 - نابسامانی روابط خارجی و تحریم ها 3 - رضایت مردم از دوره اصلاحات - 4 - حمایت اصلاح طلبان 6 - مردم اعتدال و میانه روی را بر تندروی و خشونت ترجیح میدهند
  • امیر IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به دلیل مواضع مشخص و روشن و حمایت جریان اصلاح طلبی از ایشان
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتدال تجربه خرد و تجربه تعامل با دنيا
  • احسان A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتراض به شرایط و وضعیت موجود
  • مرتضی A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    واقعا برای مردم ایران متاسفم. رضایی با این همه برنامه چهارمه. اونوقت روحانی بدون هر گونه برنامه اقتصادی و فقط به خاطر جوگیری مردم این همه رای میاره. ملت نشون دادند که نیازی به برنامه و پیشرفت رو ندارند. خلایق هرچه لایق
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    حمایت مردم آزاداندیش و اصلاح طلب ایران
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    یکی هم اینکه آقای خامنه ای گفتند مخالف ها رای بدهند یعنی اینکه این دوره دیگه نمی تونند بگند مردم به نظام رای ندادند
  • میلاد IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    8 سال نا کارآمدی اصولگرا
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    آزادی بیان ، اندیشه و اصلاح طلب
  • صبا A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    حمایت آقایان هاشمی و خاتمی از ایشان. و تمایل مردم به کاندیدایی میانه رو و معتدل
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    عملکرد ضعیف اصولگرایان در اداره کشور و سوابق و حمایت های آقای هاشمی و خاتمی
  • محمد IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    صداقت در برخورد و گفتار با مردم و دوری از عوامفریبی
  • رضا0 IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    کلمه گازانبر تعیین کننده بود!
  • علی دانش پژوه IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    عدم اتحاد اصولگراها و در نتیجه استفاده از فرصت پیش آمده توسط روحانی
  • نقی IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    این بر میگرده به سوابق دو طرف،البته خیلی از شخصیتهای بزرگ پشت ایشان بودند و عینآ در گفته هاشون گفتند ما به روحانی رای میدیم.البته از طرفداران آقای عارف هم نگذریم که وقتی ایشان بنفع روحانی کنار کشیدن همه طرفدار شخص حسن روحانی شدند.انشالله اگر رئیس جمهور شد بتواند بقولش عمل کند
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    کناره گیری عارفانه دکتر عارف عزیز و محبوبیت جناب دکتر حسن روحانی
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تنها روحانی بین کاندیداها روحانی هستش!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سياسي شدن انتخابات در روز هاي آخر و دوباره احساسي شدن فضا
  • محمد IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نارضایتی بیش از حد مردم از جریان فکری فعلی
  • امین A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    فهمیدن مردم به رای دادن به جنس خود درود بر روحانی
  • ع IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    حمایت از اصلاح طلبان و خاتمی.....تغییر در برنامه اتمی
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    انتخابات رفراندومی در زمینه سیاستهای هسته ای ، خارجی و نگرش به حقوق اجتماعی مردم بود که در معرض قضاوت دو نوع دیدگاه قرار دادشت یعنی دیدگاههای معتدل و اصلاح طلبانه آقای روحانی بود که رای آورد و دیدگاههای متحجرانه از گردونه خارج شد امیدوارم تمام مسئولین و مجلس پیام این انتخابات رو به روشنی بگیرن
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ميانه روي، حمايت اصلاح طلبان،تجربه بد از هشت سال گذشته، ادب و متانت ايشان
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    تبلیغات ماهواره
  • مصطفی IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    رای به نحوه مدیریت پرونده هسته ای روحانی و جلیلی بود یکی با آن همه تحریم و قطعنامه دستاورد های قبلی را فقط افتتاح کرد
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نه به جناحی که در این هشت سال قدرت را در دست داشت .
  • irani IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    امید مردم برای اصلاح امور مملکت و وضع اقتصاد.
  • شرفی EU ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    درماندگی مردم از سوء مدیریت عده ای تمامیت خواه به نام اصول گرا که همه قدرت را قبضه کردن و مملکت را با بی تدبیری به لبه پرتگاه رسانده اند
  • عرفان A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    فــــــقــــــط و فــــــقــــــط به دلیل اصلاح طلب بودنش
  • omid A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    برتری در مناظرات.. حمله گازانبری.!!:)
  • وحید IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نزدیکی افکار و خط و مش با افکار اکثریت جامعه.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    به خاطر سياست متعادلش مردم از تندروي و جنگ و ستيز خسته اند.
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اتحاد بین اصلاح طلبان و تفرقه بین اصولگراها و دوم امکان انتقاد صریح تر از دولت به علت تفاوت خط مشی سیاسی سوم احساسی رای دادن مردم
  • عمار IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    سلام به نظر من هر كس رئيس جمهور بشه واگر تونست اين دو تا قول خودروساز را بشكنه من بهش ايمان مي اورم . احمدي نژاد كه نتونست . چون ظاهرا از اين اين قول خودروساز مي ترسيده كه نتونسته كاري بكنه تازه با ان همه جلسات عوام فريبي به اسم شوراي رقابت وحمايت از مصرف كممده كه كلي هزينه هم رو دست كشور گذاشت اخرش هم هيچ همان اش و همان كاسه ....نگه ميشه ارابه مرگ پرايد و پژو اين همه گران بشه براتان متاسفم . نه براي خودمان متاسفم ....عمار
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    1- عملکرد بسیار بد دولت در 8 سال گذشته 2- جمایت خاتمی و رفسنجانی مردم به اینها اعتماد دارند. 3- صداقت روحانی ونفرت مردم از دروغ 4- درستکاری روحانی همانی که هست عرضه میکند مردم از اختلاس و رانت و ظاهر سازی خسته شده اند. 5-عملگراست شعار بیخود ووعده بیخود نمیدهد. 6- افرادی مثل خاتمی, رفسنجانی و عارف با او همکاری میکنندودرصحنه ملی و بین المللی وجهه ایران و ایرانی را بالا میبرد. 7- اقتصاد مملکت را نجات خواهد داد چون به عقل و درایت ایمان دارد 8-افراد مفت خور در دولت او جایی نارد و دنبال متهم کردن و انتقام از کسی نیست 9- نوکر صفت نیست و نوکری ملت را افتخار میداند خدا وکیلی این کامنت را بگذارید
  • سعيد IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    بعلت انسانيتش و مبارزه با انحصارطلبي اصولگرايان . در يك كلمه بخاطر رواج اخلاق انساني
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    خواست خدا بود
  • سمیه IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نماینده اصلاحات
  • ابراهيم IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تند روي وآرمان زدگي بيش ازحد اصولگرايان و بي توجهي به سياست خارجي عقلاني از طرف اصولگرايان كه باعث افزايش تحريم ها و گراني در داخل شده و موجب منزوي شدن ايران در جهان شد
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    پول زیاد وتبلیغ انتخاباتی سرسام آور
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    امیدوارم اقای روحانی اگر به ریاست جمهوری رسیدند درگیر منازعات بی مورد و همچنین مرعوب باندهای قدرت نشوند
  • حسین A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    بدلیل حمایت آقای خاتمی رهبر اصلاحات از ایشان.... و امیدواری مردم به اینکه آقای روحانی اصلاحاتی اساسی در روند سیاست این مملکت انجام خواهند داد
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    استفاده از کلمه اصلاحاتو نام بردن از اصلاح طلبان در نتیجه اصلاحات زنده است.
  • le petit prince IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    درسته كه ايشون شخصيت بسيار قابل احترامي دارن و از 5نفر ديگه يه سر و گردن بالاترن اما ما به خاتمي عزيز راي داديم.آقاي روحاني هرگز اين مهم رو فراموش نكنن.
  • علی فصیحی نایینی A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    همین الان دارم گفتگوی ویژه خبری با حضور آقای دکتر روحانی رو دوباره می بینم، می بینم که اعتدال تا چه حد در حرف های ایشون زیاده، ضمن اینکه ولایت پذیری ایشون رو هم نشون می ده، چقدر دل مردم برای اعتدال و ولایت پذیری تنگ شده بود
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    صداقت و دوری از ریا و تزویر
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    الزام به تغییر با تدبیر!
  • کورش A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام بر اصلاحات سلام بر امید سلام بر خاتمی سلام بر روحانی
  • le petit prince IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    درسته كه ايشون شخصيت بسيار قابل احترامي دارن و از 5نفر ديگه يه سر و گردن بالاترن اما ما به خاتمي عزيز راي داديم.آقاي روحاني هرگز اين مهم رو فراموش نكنن.
  • وحید ز IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت بزرگانی چون آیت الله هاشمی و حجت الاسلام سید محمد خاتمی از ایشان ، صداقت در گفتار، پیشینه خوب ، تکثرگرایی ، اعتقاد به خرد جمعی ، سنجیده گویی، احترام به اعتقادات مردم ، اعتقاد به آزادی پس از بیان رمز پیروزی دکتر روحانی است. زنده باد دکتر روحانی، زنده باد سیدمحمد خاتمی، زنده باد آیت الله هاشمی ، زنده باد دکتر عارف
  • محمد IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    داشتن نظرات اصلاحی در زمینه های اقتصادیٰ اجتماعی و فرهنگی و همچنین در سیاست خارجی و مذکرات هسته ای- رهایی از وضعیت نابساکان اقتصادی
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خسته شدن مردم از اصول گرايي و افراطگرايي
  • tava A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    صرفا به خاطر احساسات و نه هیچ چیز دیگر. والا کارنامه اصلاحات خیلی سیاه تر از آن است که بخواهد با اصولگرایان رقابت کند
  • reza A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حزبی برخورد کردن مردم، طوریکه ب کسی ک اول میگ من مستقلم بعد واسه رای میره پیش هاشمی بعدشم اون اصلاح طلب(عارف) مجبور میشه بخاطرش بره کنار تا نماینده اصلاح طلبا بشه (صداقتش مارو کشته).
  • حسین IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    شجاعت، صداقت، شهامت
  • فاطمه A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خستگی مردم از مدیریت افراط گرا و حمایت آقایان خاتمی و هاشمی
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به خاطر سیاست های هسته ایش!
  • هادی A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چون آقای دکتر حسن روحانی شیوه خود را اعتدال قرار دادند و صداقت خود را به مردم اثبات کردند.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ایندفعه با دقت مهندسی شده . 7 ساعت سکوت برای چگونگی اعلام آرا !! مطمئن باشید اینا از پیش برنامه ریزی شده است و در نهایت به دور دوم میکشونند . اگه بخوان دست نبرند که همین دور تموم میشد . ولی بازم جای شکرش باقیه که به هر کیفیت قبول کردند ما بیشماریم ...
  • بی نام DE ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چون هنوز شمارش آرای صندوقهای سیار آغاز نشده!
  • محمد جواد فخاری A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت آیت الله رفسنجانی و سید محمد خاتمی و کناره گیری دکتر عارف
  • armin IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چرا نظر منو منتشر نمیکنید؟؟؟ خب بخاطر رسیدن مردم به بلوغ سیاسیه دیگه
  • مهرداد A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    1) حمایت صریح بزرگانی همچون هاشمی ، خاتمی ، خمینی و... 2) عملکرد نامطلوب 8 ساله دولت های نهم و دهم در بعد اقتصاد و معیشت 3) شجاعت و صداقت در گفتار و البته خصائص دیگر که در این مجال نمی گنجد.
  • مریم IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    شخصیت برجسته ، بیان قاطع، مواضع روشن، پایبندی به اصول مردمسالاری دینی، اقدام ستودنی جناب آقای دکتر عارف و حمایت بزرگان اصلاحات حضرات خاتمی و هاشمی.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ایجاد موج و سوار شدن بر احساسات جوانان و مردم عوام در دو روز پایانی تبلیغات با استفاده از تاثیر مناظره آخری که بر علیه آقای قالیباف تمام شد
  • مهدی A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    کشور دیگه تحریم نمیخواد،تورم نمیخواد، تحقیر نمیخواد،به شخصی مثه رفسنجانی و خاتمی نیاز داشت که جلوی همه اینا بایسته،مملکت باید همیشه دست اصلاح طلبان باشه،اصولگرایان تو 8 سال گذشته مردود شدن و مردم به تدبیر و امید در کنار اصلاحات و سازندگی رای دادن
  • احمد IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    كارنامه کاری غیر قابل دفاع اصولگرايان در ٨ سال گذشته و حمايت سرداران سارندگي و اصلاحات از ایشان
  • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    داشتن شاه کلید!!! خودشون قفل زدن حالا کلید دست گرفتن باید بیان باز کنن
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    احساسي بودن مردمي كه تاديروز با روحانيت ميانه خوبي نداشتند وحالا براي لج بازي به او راي مي دهند
  • بی نام EU ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    در واقع این اقبال عمومی مردم ؛اقبال به هاشمی و خاتمی بود.اگر روحانی بدون حمایت نامبردگان وارد عرضه رقابت می شد , با چنین اقبالی روبرو نمی شد.امیدوارم این فرصت دوباره برای اصلاح طلبان و میانه روها با پند گرفتن از عملکرد گذشته شان باعث پیشرفت , عزت و سربلندی میهن عزیزمان ایران گردد. در سایه رهبری مقام عظمای رهبری
  • بی نام EU ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ملت اصلاح طلب هستند با زور نمی شود اصولگرا بشویم
  • اسماعیل A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به فلاکت کشیده شدن مردم طی هشت سال گذشته بخاطر دست گل به آب دادن اصولگرایان در حمایت از فردی که اصلا کفایت ریاست جمهور شدن را نداشت.
  • حسن EU ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت آقایان هاشمی و خاتمی و کناره گیری جناب عارف به نفع اصلاحات
  • امید IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اقبال مردم به اصولگراها
  • نگار A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتدال، صداقت ، حمایت خاتمی و رفسنجانی
  • محمد GB ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ایشان فردی معتقد به جمهوری اسلامی و همجنین اعتدال گرا و صلح طلب و خواهان بالا بردن عزت و سربلندی ملت ایران در جهان می باشند. سیاستها و برنامه های ایشان در مورد روابط خارجی کشور ما بیشترین تاثیر را در مقبولیت بیشتر ایشان در بین مردم فهیم ایران داشته است .
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به خاطر حمايت عقلا و بزرگان و اعتماد مردم به انها زيرا كه مي دانند كه وضع كشور را بهتر مي كنند و خسته شدن از دست تندروان بي ريشه اگر اصولگرايان خودشان جلو بي ريشه ها را مي گرفتند وبه انها ميدان نمي دادند وضع اينگونه نمي شد
  • امیر A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    در مناظره ها قوی عمل کرد
  • بی نام KW ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اين رالي نشانه اين است كه اقايان خاتمي و رفسنجاني محبوب مردم هستند و نه قاطع به اصول گرايان
  • محمد A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چون رهبران و نخبگان اصلاح طلب تونستن تو روزهای آخر مردم را ترغیب به حضور تو انتخابات کنن
  • علی IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت آقای خاتمی و هاشمی،تغییر اساسی شرایط فعلی
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به خاطر سیاست های گذشته اصولگراها و افراطیون
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    حمایت آقای خاتمی
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    فداکاری دکتر عارف
  • سعید IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    چهارسال خفقان و حذف و ... و هم اینکه ایشان شخص بزرگ و اندیشمندی دوست داشتنی هستند
  • علیرضا IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    رای آقای روحانی همون 14 یا 15 درصد بود بقیه اش مال آقای خاتمی و رفسنجانیه در مجموع این رای نه بزرگ به اصولگرایان بود (قابل توجه برادر حسین :)))) )
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تا کور شود هرانکه نتواند بیند
  • ع ق A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    یکی از دلایل میتوان گفت حضور مردم بخاطر وضعیت خراب کشور بود اما دلایل دیگر بخاطر اینکه آقایان اصولگرا نتوانستند مردم را راضی نگه دارند و نشان دادند بلد نیستند تعدد اصولگرایان و اینکه اصلاح طلبان یک نفر دارند ولی اصولگرایان الی ماشااله حرفهای جلیلی بوی احمدی نژاد میداد حرفهای روحانی بوی خاتمی میداد درپایان باید بگویم عجله نکنید. تا شب راه بسیار است و جلیلی کم کم از قالیباف جلو میزند .
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    تخریب ناجوانمردانه قالیباف در مناظره!
  • وحيد IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به خاطر وعده ها و حمايت افراد داراي قدرت همچون رفسنجاني و خاتمي اگر افراد داراي قدرت و بزرگ كشور مثل رهبر معظم و احمدي نژاد و لاريجاني و... بگويند كه ما از ؟؟؟ كانديد حمايت ميكنيم مردم هم پيرو همان حمايت به آن كانديدا راي مي دهند حمايت دو شخص داراي قدرت از يك كانديد باعث ترديد در نظر مردم ميشود و اين كار اشتباهي است اگر راست مي گويند كه حامي روحاني هستند بايد صبر كنند ببينند كه فرد مورد نظر آنها از مردم راي خواهد آورد يا نه اگر راي آورد بايد تا جايي كه ميشه در انجام امور طرفدار و حمايت كننده باشند.
  • کاشیان A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 1
    دلیل خاصی نداره ، ایشون می خواد ما رو ببره زیر پرچم آمریکا خدا بخیر بگذرونه انشاالله
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نفی اصولگرایی و رادیکالیسم و بازگشت به تعادل
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    معرفی یک کاندیدا از اصلاحات و 4 کاندیدا از اصولگرایان
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    عارف
  • امیر IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    سلام میانه روی واعتدال. خداوند به پیامبر فرمود اگرحسن خلق نداشتی مردم پراکنده می شدند.باتشکر
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    وجود کارنامه شفاف از عملکرد گذشته ؛ اعتدال ؛ حمایت اصلاح طلبان ؛ اگاهی مردم جهت حضور مثبت در انتخابات؛
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    نداشتن اتحاد بین اصول گرایان
    • بی نام TH ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      29 4
      اخه اتحادم اگ داشتند بازهم فرقی نمی کرد
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    رای مردم به تعدیل و مدیریت صحیح سیاستهای هسته ای ایران
  • حاجي IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    بيزاري از دروغ
  • majid A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمايت عشق من خاتمي
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مناظره سوم
  • بی نام DE ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت بزرگان آقایان خاتمی و رفسنجانی
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    صداقتش و مردمی بودنش. مردم حماسه آفریدن وحالا از رییس جمهور اینده انتظار دارن
  • محمدحسین A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    صداقت ، صداقت ، هاشمی ، خاتمی ... همین
  • بی نام EU ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خدا به داد ما ملت برسه
  • amir IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خستگی مردم از عوامقریبی اصولگرایان و سیاستهای سطح پایین انها
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چون مردم نخواستند جلیلی رای بیاره
  • ايراني IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    چرا نظر منو منتشر نمي كنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    جايگزين هاشمي و خاتمي شد ولي هنوز معلوم نيست فقطبيست درصدصندوق ها شمارش شده اند .
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    گاز انبری!
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت خاتمی و هاشمی دنبال هیچ چیز دیگری هم نباشید کسی روحانی را نمی شناخت
  • ناشناس A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ترس از انتخاب شدن جلیلی و قالیباف
  • میلاد IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    صداقت،اعتدال،مخالفت با افراطی گری و حمایت دو گنج بزرگ انقلاب هاشمی و خاتمی عزیز بنده به همین دلایل دیروز به ایشون رای دادم امیدوارم اگر رئیس جمهور شدند همین رویه را ادامه دهند.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعلام نشدن ارای روستاها و شهرستانهای کوچک
  • ali IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    عدالت اصلاحات اعتدال رمز پیروزی ماست .نصر من الله وفتح القریب
  • مریم IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مناظره سوم و رفتار قالیباف در خراب کردن وجهه برخی از رقبا در آن مناظره، رای قالیباف را کاهش داد
  • مهدی IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    واضح و مبرهن است که اصلاحات از هر کسی در انتخابات حمایت کند رای بالایی خواهد آورد. متاسفانه در این انتخابات بسیاری از مردم اصلاح‌طلب از حضور خودداری کرده اند که مطمئنا اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود آرای روحانی دو برابر دور اول خواهد شد.
  • شظصسط A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مردم از اصولگراها ی تند رو متنفرند و عاشق ااصلاح طلبانند
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    همانطور که دکتر عارف گفت، حکومت یکپارچه اصولگرایان منجر به شرایط بد فعلی شد. لذا نارضایتی از عملکرد اصولگرایان منجر به این اتفاق فرخنده و مبارک شد امیدوارم ترکیب رای مردم به همین صورت باقی بماند
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    واقعیت سیاسی جامعه ایران
  • محمد IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    به خاطر عدو اجماع اصولگرایان و حمایت سران اصلاحات و سازندگی به اصطلاح
  • پيام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    عملكرد بد اصولگرايان در دو دوره قبلي و اميد مردم به اصلاح امور بدست اصلاح طلبان، اميدوارم ساير نهادهاي حاكميت كه مستقيماً توسط مردم انتخاب نمي شوند نيز اين پيغام را دريافت كنند!!!
  • الهام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حذف اصول گراهی تندرو و حمایت از خاتمی به امید بهبود وضع اقتصادی و سیاست خارجی کشور
  • احمد A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تعامل با دنیا بجای مقابله با آن
  • سعيد A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سياست اعتدالي" و عملكرد بد اصولگرايان در اين هشت سال "و داشتن برنامه هاي تعاملي با دنيا .
  • فرزاد حسین پناهی A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 1
    حمایت آقای رفسنجانی و خاتمی از ایشان با عنایت به شناخت اکثریت و عموم مردم ایران با آنها توافق بر سر یک نامزد
  • بی نام AF ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت احمدی نژاد از روجاانی
  • حسين IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 1
    ملت حماسه سياسي خلق كرد حالا نوبت نظامه حماسه اقتصادي ايجاد كنه . ملت منتظرن
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    14 3
    فقط حمایت هاشمی و خاتمی و مخالفت با.......؟
  • کارمند IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 3
    اخلاق خوب،اعتدال،شخصیت بالا و طرز تفکرش
  • 666 IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    13 4
    جیــــــــــــــــگرداره
  • سین شین A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    14 2
    مخالفت با تندروها و حمایت از آزادی...
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    11 1
    حذف تندروها
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    1. مواضع اصولی و اعدال گرایانه و همچنین صداقت روحانی 2. افزایش آگاهی مردم 3. غالب بودن تعداد هواداران اصلاحات در جامعه ایران 4. حمایت و درایت بزرگانی چون هاشمی و خاتمی 5. اجماع اصلاح طلبان
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نبودن مشایی
  • حميد IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    13 2
    بي اعتمادي مردم به اصول گرا بخاطر وضعيت اقتصادي
  • مهدیار A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 1
    حمایت هاشمی / عدم تند روی و اعتدال
  • نسیم IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    13 7
    ببخشید!!!!!!!!!!!! دقت کنید این رای آقایان خاتمی و رفسنجانی بود نه روحانی. همین و بس
  • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    به دلیل حمایت خاتمی و هاشمی
  • فريدون A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمايت خاتمي
  • سام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    میانه روی
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نه مردم به روند پرونده هسته ای به مدیریت اصول گرایان به خصوص اقای جلیلی
  • فرهاد IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتدال
  • محمد IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مهمترین دلیل شعور مردم است. در واقع رای دادن به آقای روحانی پیام بسیار مهمی به همه مسئلولان است.
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای روحانی گزینه بهتری نسبت به بقیه ها هست
  • منتقد A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    مردم به وضع كنوني اعتراض دارند، آقايان رفسنجاني و خاتمي بيشتر از ديگران، نماد اعتراض به وضع كنوني هستند. وقتي اين دو نفر و جريانات وابسته به آنها پشت سر يك نامزد قرار بگيرد روشن است كه ملت معترض به چه كسي راي مي دهد. البته از تفرقه اصولگرايان نيز نبايد چشم پوشيد. واقعيت آن است كه مجموعه جريان اصولگرايي هم پايگاه مردمي قابل توجهي دارد اما چه مي شود كرد وقتي تفرقه جاي اتحاد را ميگيرد...
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 1
    حمایت بزرگان سیاست از ایشان
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    8 2
    فقط و فقط و فقط و فقط حمایت رفسنجانی و خاتمی چون قدرت اصلی ایران دست رفسنجانی می باشد و بس
  • وحید IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    7 5
    قیافه قشنگشه
  • رضا IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 1
    حمایت همه اصلاحات و بزرگان و اعتدال گرایان و صادق بودن اقای روحانی و انصراف اقای عارف
  • علی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    13 1
    حمایت آقای خاتمی و ازخودگذشتی آقای دکتر عارف عزیززززززززززززززززززززز
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    10 2
    حیف رضایی که اون همه برنامه داشت اما قدر ندونستیم...به هرحال برا روحانی بیشابیش آروزی موفقیت داریم
  • ذبیح اله IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    وقعیت اقتصادی موجود
  • امیر IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    تعدد اصولگرایان
  • سروش IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    آگاهي مردم
  • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 0
    ميانه روي ميانه روي ميانه روي چيزي كه كشور به شدت به آن نيازمنداست و البته جلوگيري از دولت پادگاني.
  • بی نام EU ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 3
    عدم اتحاد بین اصولگرایان
  • امیر IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 1
    چون محبوب مردم است این یعنی اینکه مردم خسته شدن از بی تدبیری
  • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 2
    حمايت هاشمي
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 0
    حمايت خاتمي ضمن اينكه دولت فعلي كه با پشتوانه 100درصدي اصولگراها سر كار آمد آزمايشش رو خيلي بد پس داد.
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    ناتوانی اصولگرایان در حل مشکلات معیشتی مردم ودلزدگی شدید از افراطیان بی منطق
  • غلام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    15 1
    دلیل انتخاب اقای روحانی حمایت اقایان خاتمی وهاشمی ودلیل محبوبیت این عزیزان موازی بودن انها با خواسته های مردم وسیاست ارتباط با تمام دنیا هرجا که منافع ملت ماست .
  • علیرضا IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    10 2
    حمایت آقای خاتمی از ایشان
  • احسان IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    نفرت از افراطی گری و حمایت بزرگان
  • زند IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمايت خاتمي وهاشمي
  • جواد AU ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    ضعف و ناکارآمدی دولت اصولگرا، مردمی بودن جبهۀ اصلاحات
  • منتقد IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 19
    به خاطر سیاست های آقای هاشمی که از تمام جهات رای ها رو شکوند به خاطر سیاست غلط اصول گرا ها و به تجمیع نرسیدن به خاطر سیاه نمایی های آقای روحانی از وضع موجود مملکت به خاطر حمایت چند جانبه اطلاحاتی ها و مراقبت از عدم کناره گیری رضایی و ولایتی به خاطر کلیدی که منشا آن سیاست های پشت پرده انگلستان است به خاطر دور شدن عجیب مردم از فرهنگ قناعت و برکت و دل سپردن به وعده های آقای روحانی از سر فشار اقتصادی به خاطر تشابه آقای روحانی که مانند شما از حرف مخالف استقبال نمی کند به خاطر شبهه داشتنم از پخش این کامنت
  • احسان A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    11 1
    صحبتهای شفاف و بی پرده در مناظرات توسط شخص ایشان و حرفهای مغرضانه بعضی دیگر از کاندیداها که مناظرات 88 را ( که باعث دلخوری مردم شده بود آنهم با آبرو بردن از دیگر کاندیداها)تداعی میکردند و حمایت اقای خاتمی و دبیر خانه کارگر از ایشان چرا که یازده میلیون کارگر در این کشور وجود دارد.
  • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خشم فروخورده مردم البته چاپ نمي كني مهم هم نيست
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    تنها به دلیل میانه روی ایشان، از دعوای چپ و راست که فقط به این مملکت و مردمش آسیب می زنه خسته شدیم. اصولگرایان تندرو هم تواین 8 سال نشان دادند لیاقت مملکت داری رو ندارن. هر کی الان بیاد باید تازه بتونه مارو به شرایط 8 سال پیش برگردونه
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    بی اخلاقی از سوی اعضای ائتلاف اصولگرایان و بی اعتمادی مردم به حرف شان
  • بهنام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1درس گرفتن از اشتباهات گذشته(سال84) 2انصراف به موقع دکتر عارف (باید ممنون باشیم از ایشون) 3حمایت بزرگان از ایشون: آقایان رفسنجانی و خاتمی
  • آرش EU ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اعتدال .. اعتدال .. اعتدال .. .. البته انصاف اینه که جناب دکتر عارف معاون اول باشند
    • مجید IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      البته بهتر اینه که خود دکتر خاتمی معاون اول باشه.
  • سهیل KW ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اثبات حقانیت اصلاح طلبان بعد از گذشت زمان به مدت 4 سال وصبوری هواداران، زمان همه چیز را ثابت می کند حماسه سازان خردادماه 1376 و1388!!!!!!!!!
  • بهنام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    مخالفت با تندروها و افراطیون ....
  • ملکا A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    فقط و فقط یه تجربه جدید ما یکی در میون اصلاح طلب و اصولگرا انتخاب می کنیم و وقتی دوباره می خوایم در انتخاب شرکت کنیم فقط رییس جمهور قبلی یادمون میاد و قبلتر از اونو یادمون نمیاد. ما هر دو رو تجربه کردیم. جوجه رو هم آخر پاییز میشمرن به هر حال مما فرهنگ پیروزی و شکست رو داریم چیزی که شما نداشتید تبریک میگم
  • بی تام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمایت خاتمی والسلام
  • محمد A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    باسلام و خسته نباشید اقای روحانی با شیوه میانه روی و اعتدال با پیروی از رهبری و همچنین از خودگذشتگی اقای دکتر عارف و اجماع کلی اصلاح طلبان و حمایت اقایان هاشمی خاتمی ناطق وبیت امام .انشاالله که ارامش و امنیت اقتصادی به کشور باز گردد واز دعواهای سیاسی کاسته شود.
  • صادق IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    هنوز برای این سوال زوده عجله نکنید
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1-به خاطر اجماع نکردن اصولگرایان و انتخاب نکردن یک کاندیدای واحد مثل اصلاح طلبان(اصولگرایان با هم 50 درصد ارا را کسب کرده اند و به خاطر ساده اندیشی و دید کوتاهشان اجماع نکرده و رای ها را با هم تقسیم کردند و به اصتلاح رای یکدیگر را شکستند) 2- حمایت آقای خاتمی و آقای هاشمی از آقای روحانی 3- عمکلرد بسار بد و ضعیف دولت احمدی نژاد و ادبیات بد ایشان در روبرو شدن با مسائل داخلی و بین المللی و تورم چند رقمی و افزایش قیمت کهکشانی و ترس مردم از ادامه ی این روند با بالا آمدن اصولگرایان
    • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      85 32
      اصطلاح نه اصتلاح!
    • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      اصولگرایان حای اگه ائتلاف هم میکردند باز هم رایشون به 50 درصد نمیرسید...الان که 8 میلیون رای شمارش شده اقای روحانی 52 درصد ارا رو در اختیار دارند و تمام اصولگرایان روی هم رفته صاحب 48 درصد ارا هستند!!البته اگر اقای رضایی و اقای غرضی رو هم اصولگرا حساب کنیم؛درصورتی که این دو بارها صراحتا و شفاف اعلام کردند که مستقل هستند و اقای رضایی پیشنهاد حضور در جبهه اصولگرایان رو هم رد کرده بود...بنابراین حتی اگه اصولگرایان ائتلاف هم میکردند و حتی اقای غرضی و رضایی رو هم وارد جمع خودشون میکردند باز هم اقای روحانی بیشتر از 50 درصد ارا رو داشت..در ضمن اصولگراها همه تو انتخابات شرکت کردند در حالیکه خیلی از اصلاح طلبها به دلیل بی اعتمادی حاضر به شرکت در انتخابات نشدند...وگرنه رای اقای روحانی سر به فلک میکشید
  • محمدرضا IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    شکافی که ایت الله مصباح در اصولگرایان ایجاد کرد
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    با سلام ، اخلاق حرفه ای و عدم تخریب دیگران ، مثل بعضی از آقایان و ...
  • يا حسين KW ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    آزادي خواهي آقاي دكتر روحاني
  • عيسي زاده IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    به سبب روحاني بودنش
  • امیرحسین A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    وقتی بین اصولگرایان وفاق وجود نداره چطور منتظر باشیم بتونن تو اداره مملکت به نتیجه برسند. ....
  • محمدرضا EU ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    تدبیر اصلاح طلبان، تمکین عاقلانه و بالغانه ی عارف
  • کاظم IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان "مروت" با دشمنان "مدارا"
  • آقا رضا IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    سلام دوستان - آقای روحانی توانست اکثریت مردم را در دست بگیرد و قلبشون رو تسخیر کنه این در حدی هست که بعضی افراد که ایشون رو بشناسن یا نشناسن میگن ما روحانی هستیم!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    من فکر کنم به دور دوم کشیده میشه
    • سیامک A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      اشتباهی مثبت دادم! به امید خدا دور اول همه چی تموم میشه!
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    خسته شدن مردم از وضع موجود
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    وضعیت بد اقتصادی و نیاز مردم به یک منجی
  • یکی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    بخاطر حالگیری قالیباف
  • علی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حمایت خاتمی و هاشمی.صداقت.طرفداری از ازادی.صلح و اشتی با تمام مردم جهان.نداشتن نفرت از مردم.حمایت از مردم.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      حیف که نمی دانید آزادی یعنی چه فقط با بی بندوباری آزادی را شناخته اید
  • سعید IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    عملکرد نادرست اصولگرایان در سالهای گذشته
  • اشکان A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    ایثار دکتر عارف. تنفر مردم از افراد رادیکال. حمایت آقایان خاتمی و هاشمی. بیان صریح و راستگویی. خستگی مردم از اصول گرایی. حمایت ایشان از آزادی های مدنی مثل ازادی بیان.
    • علی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      6 13
      آقای عارف اگه نمی رفت رای چندانی نداشت،اصلا عارف اومد تا بره
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    طبق صحبت هائی که ایشان داشتند به نظر میرسد که متعدل باشه و تندروی بیهوده را نداشته باشد و همچنین حمایت اکثریت اصلاح طلبان و رفسنجانی و خاتمی اهمیت به سزائی در صدر نشینی ایشان داشت
  • جمشید NL ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    3 1
    نیاز شدید مردم به تغییر از وضع کنونی .
  • saman IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    دلتون خوشه شما هم!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 2
    بسمه تعالی خداوند را شکر گزاریم بخاطر این حماسه و انتخاب. انشاالله همه جناحها و مسئولین پیام این انتخابات را که حفظ کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همه چیز اولویت دارد درک کرده باشند. بهتراست در این هنگامه که دشمنان ایران مانند زمان جنگ عرصه را بر ما تنگ کرده اند، پشتیبان هر رئیس جمهوری باشیم. یک ارادتمند شهدای هسته ای بوِیژه مصطفی
  • ///////////// A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 8
    کاملا الکی و بی دلیل
  • مرتضی IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    3 0
    کاربلد بودن آقای روحانی و مورد حمایت قرار گرفتن از طرف بزرگان نظام و سیاست
  • مصطفی IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 0
    حمایت اصلاحطلبان مخصوصا آقای هاشمی و خاتمی از روحانی
  • بي نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    باسلام به نظر بنده چند دليل عمده وجو دارد كه دلايل مهم آن عبارتند از : 1- كناره گبري دكتر عارف 2 - حمايت سران اصلاح طلب ( آقاي هاشمي و آقاي خاتمي ) از آقاي روحاني 3 - عدم ائتلاف نامزدهاي اصولگرا 4 - و از همه مهمتر نارضايتي مردم از وضعيت موجود ( گراني ، تورم و .......)
  • مسعود IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حمایت اصلاح طلبان ، آقایان خاتمی و هاشمی، مواضع اعتدال گرایانه در قبال حل مساله هسته ای و امیدی که مردم به حل این مشکل با ایشان پیدا کرده اند
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 1
    بی عقلی اصولگرایان همین
  • sia IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    7 0
    بي زاري مردم از افراطي گري و جزمي انديشي
  • حامی نظام و رهبری EU ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    12 0
    سلام بنده 3 دلیل اساسی برای بالا بودن رای آقای حسن روحانی تا این لحظه ساعت 10:50 میدانم . 1- عدم رضایت مردم از دولت آقای احمدی نژاد و سیاست اقتصادی ایشون و کارهای نامناسب وبد اخلاقی های که طی ماههای اخیر پیش آمده و عدم اعتماد مردم به عنوان اصول گرایی و تفکر های مثل ایشون . 2- عدم اجماع اصول گرایان و خود خواهی هایشان البته به جز اقای حداد 3- حمایت بی چون و چرای آقای هاشمی و خاتمی
  • a A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    کاربرد عقل که اعتقادی بهش نبود
  • علیرضا پورنقی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    4 0
    حمایت هاشمی رفسنجانی
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    درود
  • حمید IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    البته یکی از نکات قابل توجه اینست که این نتیجه نشان میدهد واقعا میزان رای ملت است.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    وحدت اصلاح طلبان به خاطر انصراف آقای عارف به نفع آقای روحانی و حمایت آقای هاشمی از ایشان. اصولگرایان هم اگر وحدت داشتند دو نفرشون انصراف میدادند.
  • نیلوفر IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 0
    چون خودش اصلاح طلب است و از همه مهمتر اصلاح طلبانی همچون آقایان خاتمی و رفسنجانی از روحانی
  • فرشید IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    متاسفم که نظرم پخش نکردید در حالی که هیچ توهینی نکردم نمیدونم اسم این رفتار شمارو چی بزارم
  • amirhossen A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اجماع بهنگام اصلاح طلبان؛ تجربه و درس از گذشته و از همه مهمتر حمایت بزرگان همچون خاتمی و هاشمی
  • شیدا IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 0
    همه با هم دست و جیغو و هوراااااااااااااااااااااااااااااا
  • مهدی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 0
    خسته شدن مردم از سیاست اصول گرایان که زندگی مردم وجوانان را با مشکل زیاد روبه رو کرد.. سیاست های غلط خارجی. و از همه مهمتر توهین به فهم مردم در این چند سال. و البته داشتن ثبات سیاسی اقتصادی در دوره اصلاحات.. مردم زده شدن از تندروی ها و بی خردی های جناح حاکم. خسته شدن. مردم به دنبال اعتدال هستن. اینطوری نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهد شد و مردم از حکومت زده نمشین. اصول گریان اصلا به نسل های آینده که میراث کشور هستن توجه نکردن و به تندروی ادامه دان و این خانواده هارا نگران و خسته کرد.
  • فرزاد IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    جهنمی که تو این 2 سال احمدی نژاد برامون درست کرد
    • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      8 1
      منظور شما 8 ساله؟ بلی واقعا خسته شدیم. از بی اخلاقی، دورویی، دروغ گویی و هزاران خصیصه بد دیگر
  • ترابی A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 1
    این انتخابات نشان داد به رغم تخریب هشت ساله ،خاتمی همچنان میان مردم محبوب است
  • مردم A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    عملکرد بد احمدی نژاد
  • حميد رضا خسرواني A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    10 2
    تاييد پدر اصلاحات و پدر انقلاب
  • بی نام DE ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    دمش گرم
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اعتدال اعتدال اعتدال اعتدال اعتدال اعتدال اعتدال اعتدال اعتدال ...... اعتدال نياز ضروري امروز ملت ايران است بايد مراقب بود اينبار از طرف ديگر دچار مشكل نشويم و به تفريط نرويم
  • سعید IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    0 2
    عدم اجماع اصولگرایان
  • علی EU ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اختلاف بین اصولگرایان
  • سعید IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    صداقت شرط اول وآخر است
  • le petit prince IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اي موجودي كه كامنت ها رو تاييد ميكني يادت باشه كه هيچو قت كامنت هاي منو نميذاري!
  • صدرا A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    رشد فکری جامعه و شناخت نیازهای واقعی خود و مطالبه آن.
  • علی IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 0
    حمایت خاتمی
  • مرضیه A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 0
    بخاطر این که مردم از تندروی، افراط، بداخلاقی، دروغ، تهمت، بی دینی و بی توجهی مسوولین به مردم، اقتصاد فروپاشیده خسته شدن، اسلام واقعی می خوان، آزادی می خوان، آرامش می خوان، رونق اقتصادی می خوان، مهمتر از همه شادی می خوان، دوستی و همراهی می خوان، اعتدال و میانه روی می خوان، از وحشی گری خسته شدن،پس کی این مردم با آرامش زندگی کنند، تا کی دشمنی، ما می خواهیم با همه دنیا رابطه داشته باشیم، آزادانه بریم و بیایم و همه دنیا با احترام به ما نگاه کنند، ما می خواهیم فرهنگ از دست رفته خودمان را بازیابیم، باید تصویر خوبی از ما در دنیا ساخته بشه، ملت ما حق داره پیشرفت کنه، همه باید از عدالت اجتماعی و اقتصادی برخوردار باشن...
  • حمید IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    رفتار و ایثار دکتر عارف و حمایت خاتمی. عارف دوستت داریم
  • حامد IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    5 2
    عدم تقلب در انتخابات
  • کرد IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    تنها دلیلش حمایت خاتمیه
  • جواد IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    شکست اصولگرایان بخاطر استراتژی اشتباه خودشان در کناره گیری نکردن به نفع سایر هم فکرانشان است
  • علی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    انتخاب نادرست طرفداران ایشان ....
  • آراد A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    من با نظر شهرام موافقم دولتهای پیشین چه اصلاح طلب چه اصولگرا اشتباهات زیادی داشته اند باید عوامفریبی رو کناربگذاریم و کارهای ماندگار کنیم نه اینکه دنبال حرافی باشیم
  • ایمان A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    به نظر من حمایت دو اطلاح طلب اصلی کشور آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی یکی از دلیل های اصلی این درصد بالاست اگر روال همینجوری پیش بره نیازی به مرحله دوم نیست
    • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      آقای هاشمی اصلاح طلبه؟؟؟!! ایشون صدبار تا حالا گفتن خطشون اعتدال هست. جبهه ای که بین آقای روحانی و عارف تشکیل شده اسمش رو گذاشتن جبهه ی «اعتدال و اصلاحات» نه فقط «اصلاحات»!
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    چرا نظرات ما نیست؟
  • بي نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    صداقت..نداشتن نفرت از مردم.حمایت از مردم. خسته شدن مردم از وضع موجود
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    مردم از تندروی های بی منطق خسته شده اند ، تدبیر و امید
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    هنوز رای های شهرستان ها شمارش نشده . این آمار که داده میشه برای رای های تهران و کرج هستش
  • پروين A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    به نظر من فقط به دليل حمايت آقايان رفسنجاني و خاتمي است وگرنه كسي روحاني رو نمي شناسه. درود بر محسن رضايي
  • حمید A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    گازنبر
  • حامد A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1-حمایت طیف اصلاح طلب 2- حمایت راست سنتی 3- خواست بعضی مردم برای تغییر شرایط 4- نداشتن اطلاع بعضی از مردم از این نامزد و رای دادن به ایشون -------- باعث شده که متأسفانه ایشون رأی بیشتری دارند
  • سعید A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    42 7
    مخالفت با افراط
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    44 11
    این درک و شعور مردم را می رساند.
  • محسن A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    38 13
    حمایت اندشمند بزرگ و فرزانه، خاتمی بزرگ و ایثار و فداکاری دکتر عارف و البته ایشون شخصیت و پرستیژ یک رئیس جمهور واقعی را دارا هستند
  • ناشناس IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    47 7
    نتيجه حمله گازانبري آيت الله هاشمي و مردم به اصولگرايي
  • میلاد A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    43 1
    1. حمایت خاتمی و هاشمی و اصلاح طلبان 2. اجماع اصلاح طلبان و حرکت جوانمردانه عارف در کناره گیری به نفع روحانی 3. عملکرد ضعیف دولت اصول گرایان در زمینه اقتصادی و روابط خارجی 4.شعار های روحانی در حمایت از آزادی های شخصی و حریم خصوصی 5.اختلاف نظر و تفرقه بین اصول گرایان
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    55 4
    به قول دکتر عارف ما اصلاح طلبان(منظورم مردم عادی است) وارد صحنه ای نمی شویم که از آن پیروز خارج نشویم.
  • محمد جواد A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    9 1
    ترس از ریس جمهور شدن جلیلی
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    راي به اعتدال و مخالفت با تندروها و اصولگرايان ، لبيك به هاشمي و خاتمي
  • ایرانی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    12 15
    عدم وجود فکر چهارچوبه ی صحیح فکری در این 34 سال در بین اقشار مختلف مردم و مهم جلوه دادن مباحث اقتصادی در دیدگاه مردم در قیاس با مبانی مهم فکری انقلاب و اسلام باعث این فراز و نشیب هاست!!!!!1
  • محمد A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    باز هم میگم احساس و احساس و احساس و باز انتخاب از روی احساس و نه عقل
  • خليل A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    فقط صداقت
  • سید نور IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    نبودن اتحاد بین اصولگرایان ومتا سفانه خوشخیالی آنها
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حالا خداييش اصلاح طلب اصلاح طلبم نيستا
  • آرش IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    سو ء استفاده از سرخوردگي مردم در اين 4 سال اخير و اميدوار كردن دوباره اين مردم خسته و سياست زده.
  • مینو DE ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    371 8
    به نظر من کناره گیری اقای دکتر عارف هم تاثیر دارد.
  • بينام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    به دليل اجماع نكردن اصولگرايان. واقعا متاسفم براشون چون مشخص شد بيشتر به فكر قدرت بودن تا مردم
    • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      ببخشیدا ائتلاف میکردید(حتی اگه غرضی و رضایی رو هم اصولگرا حساب کنیم) که باز شما به 50 درصد نمیرسیدید!!! شماها چقدر باهوشید آخه!!!!!!!!.
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    94 70
    به نظرمن به دو دلیل : 1- روحانی بودن ایشان 2- اعتدالگرا بودنشان 3- صداقت داشتن
  • ناصر A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    117 5
    وضع بد موجود و حمایت افراد بزرگ
  • علي A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    99 10
    اعتدال اعتدال اعتدال
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    دیگه بریده بودیم . . .
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    بفرما ويتامين اصلاحات
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    یکی از دلایل بسیار مهم ، انصراف دکتر عارف بود درود بر عارف
  • جم IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    155 6
    حمایت خاتمی کناره گیری عارف ومهم تر گرانی ازدولت احمدی نژاد
  • محمد A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1-جهل مردم 2- ظهور افرادی مثل مشايی و... در دولت فعلی و ايجاد بی اعتمادی مردم به دولت و تفکرات گستاخانه آنها در عقايد مردم 3- اثبات سلطه قدرت و ثروت هاشمی و .... بر اقتصاد و ضربه های متوالی ايشان بر اقتصاد با همراهی دشمن در شرايط تحريم و استفاده از ابزارهای فشار در وضع سخت اقتصادی موجود حاصل از تحريم 4- بی تدبيری اصولگرايان در اجماع واتحاد 5- غفلت مردم از ولايت فقيه و عدم تحمل مشکلات اقتصادی ناشی از عزت و مقاومت در برابر استکبار 6- تضعيف نطری ايمان در جامعه بخاطر عدم وجود يک برنامه فرهنگی متناسب با شريعت دينی و اسلام واقعی ناب محمدی در دولتها در دوره های مختلف
  • قدمی IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    3 8
    روحانی ء خاتمی دوم است . خدا بخیر کند امیدی بهش نیست
  • محسن IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    87 14
    صادق بودن
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 0
    آقای روحانی گفت من سرهنگ نیستم من حقوقدانم. من سرهنگ نیستم من حقوقدانم. من تندرو نیستم من دارای اعتدالم. ولی رقبای ایشان گفتن دنبال پادگان هستن دنبال جنگ جهاد دنبال بی خردی تندروی. هوادارانشان شعار جنگ جهاد می دادن در عصری که همه به دنبال گفتمان سازنده هستن.جهاد در راه خدا واجب است. ولی زمانی دارد خردی می خواهد تدبیر می خواهد چیزی که ما از رقبای ایشان فهمیدیم این بود. و تفکر رقبای روحانی به صلاح نسل آینده نبود به صلاح کشور نبود. ایرانی هارا نگران و خسته تر کرد. زنده باد خردمندی. زنده باد روحانی.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    102 9
    عزم ملي و متحد شدن مردم با اصلاحات و سازندگي براي رهائي از وضعيت 8 ساله اي كه اصولگرايان به خاطر عشق به قدرت به وجود آوردند و همچنين گذشت دكتر عارف براي مردم و ميهن و اميدوارم اين اتحاد در سازندگي ملت متداوم باشد.
  • **** IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 0
    حذف تندروها از اداره حکومت و حمایت 100% از خاتمی و رفسنجانی
  • سوری IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    19 4
    اگر میخواهید ما نظر بدیم و شما حذف کنید خواهشا امکان اظهار نظر رو حذف کنید مرسی
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    رای به روحانی یعنی " نه " به مواضع آقای جلیلی
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    59 8
    یعنی مخالفت با روند پرونده هسته ای.
  • ملت سربلند و خوشحال IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    97 13
    اعتدال و پرهیز از تندروی رمز موفقیت هر جناحی هست با تبریک به همه از اعتدال گراها و اصولگرایان معتدل امیدوارم آقای روحانی با آرای بالای هفتاد درصد رئیس جمهور شوند و امیدوارم دست مودت و همکاری به همه افراد معتدل از هر جناح بدهند زنده باد روحانی زنده باد ولایتی زنده باد عارف زنده باد رضایی زنده باد همه افراد معتدل
  • فرزاد A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    شما اصولگراها هنوز مدعی هستید؟؟!!!!!!!!!!
  • هموطن IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    109 5
    به دلیل استفاده از واژه ی اعتدال و اینکه با افراط و تفریط مخالفم.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    111 4
    بدون شک و تردید حمایت اصلاح طلبان خصوصا آقای خاتمی و مواضع اصلاح طلبانه شخص خود روحانی
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    3 0
    اعتراض
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    دکتر عارف زمینه ساز شد درود بر روحانی خاتمی هاشمی
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    95 6
    چون اطلاح طلب هست وحامی روابط بین الملل--بااین توصیف روابط که باکشورهای دنیا برقراربشه نتیجه اش کمتر شدن تحریمهاس البته عوامل دیگری تاثیرگذاراست فقط به این علت بسنده میکنم.
  • صدف IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    95 15
    به خاطر تجربه.فهم.روشن فکری.صداقت.بی ریایی.قدرت بیان.برنامه اقتصادی خوب.دیپلماسی سیاسی قوی.ارج نهاده به فرهنگ.برابری انسانها و.............و حمایت آقای خاتمی و هاشمی و دکتر عارف نخبه
  • رضا A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    اعتدال
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    8 1
    نه بزرگ به جمهوری اسلامی و تنفر از افراطی گری
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    6 0
    نه به جلیلی، سیاست های هسته ای او و طرفدارانش
  • کاشیان A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    2 2
    دلیل خاصی نداره، این آقا می خواد ما رو ببره زیر پرچم آمریکا. خدا بخیر بگذرونه انشاالله
  • ممد IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    119 6
    تدبیر و امید...
  • خودم A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    56 93
    دیل اصلی برتری، اجماع اصلاح طلبان با معتدلین و از طرفی عدم اجماع اصولگرایان است. حمایت خاتمی هیچ تاثیری بر برتری روحانی ندارد چرا که خاتمی در سال 84 از معین و 88 از موسوی حمایت کرد ولی هیچ کدام پیروز نشدند. اما نقش هاشمی را به عنوان سیاست مداری بزرگ نمیتوان نادیده گرفت.
  • آرمان IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حكومت اصلاح طلبان و اصولگرايان دوره بازگشت داره و حالا نوبت اصلاح طلبان رسيده.