فارس نوشت:

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه همه سلایق در انتخابات حضور دارند، گفت: از رئیس جمهور بعدی انتظار داریم با تدبیر و آگاهی در مسائل بین المللی با استفاده از مقاومتی که تاکنون ارائه شده عمل کند.

اسدالله بادامچیان بعد از آنکه رای خود را در مسجد لرزاده به صندوق 1469 انداخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتظار از رئیس جمهور بعدی چیست؟، گفت: انتظار داریم رئیس جمهور بعدی با تدبیر و آگاهی مسائل بین المللی را با استفاده از مقاومتی که تاکنون ارائه شده حل و عمل کند و کسی باشد که یک شخصت پخته سیاسی داشته باشد و تبعیت از ولایت فقیه از فرصتها حسن استفاده را ببرد.

بادامچیان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دلایل افزایش دشمنی دشمنان چیست؟، گفت: دشمن ملت ایران را شناخته خوب می داند این ملت از عرصه های مختلف کنار نمی رود، لذا به خاطر ذات شیطانیش با افزایش پیشرفت و قدرت ایران مدام دست به شیطنت می زند.

عضو جمعیت موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه توصیه ای به 5 نفری که انتخاب نمی شوند دارید؟، گفت: نگرانی از بابت آنها ندارم چرا که آنها همچون سران فتنه نیستند که بخواهند دست به شیطنت بزنند. قطعا این 5 نفر از قانون تبعیت می کنند و ملت ایران به کسی رای دهند که دیگران با آسانی او را بپذیرد.

بادامچیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تنوع سلیقه ها در انتخابات ریاست جمهوری به چه میزانی است گفت: تنوع سلیقه ها در سالهای اول انقلاب کم بود، الان تعداد اشخاص و سلیقه های مختلف از همه گروههای اصلاح طلب و اصولگرا زیاد شده و کمک می کند تا انتخاب مردم آسانتر شود.چشم همه کشورهای منطقه به انتخابات ایران است.

یونسی: مردم هر کسی را انتخاب کنند، خوب انتخاب کرده‌اند

همچنین تسنیم نوشت:
وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: همه کشورهای منطقه چشم‌شان به این انتخابات است و اگر انتخابات حداکثری باشد 

علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را چگونه می‌بینید و نتیجه را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من خیلی امیدوارم که حضور پرشوری باشد و نتیجه انتخاب مردم هر چه باشد خوب است و ما به حاکمیت و رای مردم اعتقاد داریم و مردم هر کسی را انتخاب کنند، خوب انتخاب کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور مردم از لحاظ داخلی چه تاثیری می‌تواند داشته باشد، تصریح کرد: اگر حضور مردم حداکثری باشد می‌تواند مشکلات بسیاری را حل کند و ثبات را به بار بیاورد و بتواند توطئه‌ها را خنثی کند و همچنین وحدت ملی را بوجود آورد و برای آینده امید ایجاد کند و یک دولت قوی را تشکیل دهد.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در مورد تاثیرگذاری حضور مردم در منطقه اظهار داشت: همه کشورهای منطقه چشمشان به این انتخابات است و اگر انتخابات حداکثری باشد کشورهای منطقه بیشتر همکاری می‌کنند و اگر خدای نکرده انتخابات حداقلی باشد با دولت همکاری نخواهد کرد. در نتیجه من خیلی امیدوارم که انتخابات حماسی و پرشوری باشد و نامزد مورد نظر مردم نیز انتخاب شود.

ابراهیم یزدی رای خود را به صندوق انداخت

همچنین تسنیم نوشت: 
ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت منحله آزادی دقایقی پیش با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را به صندوق انداخت.

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =