عضو ارشد جامعه مدرسین: تأیید حمایت جامعه مدرسین از ولایتی / او همان مرد با تجربه میدان است

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی با بیان این که علی اکبر ولایتی مرد با تجربه میدان است، گفت: امیدواریم با قرار گرفتن جناب آقای دکتر ولایتی در رأس هرم اجرایی، ظرفیت عظیم کارشناسان و فرهیختگان کشور در عرصه های مختلف، به دولت آینده جذب شوند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین، با تأیید خبر حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از کاندیداتوری علی اکبر ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص دلایل این اقدام از سوی جامعه مدرسین، اظهار داشت: جناب آقای دکتر ولایتی سابقه طولانی در مدیریت اجرایی کشور، مخصوصا راهبری دیپلماسی کشور در سال های سخت دفاع مقدس، و همچنین دوران سازندگی کشور داشتند. در حقیقت اقدامات مجموعه فعال سیاست خارجی کشور، برای تعاملات جمهوری اسلامی ایران با جهان خارج در سطح بین المللی را ایشان هدایت و راهبری می کردند.


وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که به لحاظ ایستادگی مردم ما در بحث فن آوری هسته ای و این که مردم ما بر حقوق حقه خود پای فشاری می کنند و از طرفی استکبار جهانی، آمریکا و همپیمانانش نیز تلاش می کنند ایران را در صحنه بین المللی منزوی کنند، نیاز داریم به این که کسانی وارد عرصه اجرایی کشور بشوند که علاوه بر این که بتوانند این فضای انزوا را در هم بشکنند، بتوانند با درایت و تدبیر، این تحریم های سنگینی که بر علیه ملت ما تحمیل شده است را، تبدیل به فرصت های د اخلی و خارجی کنند.
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیدواریم با قرار گرفتن جناب آقای دکتر ولایتی در رأس هرم اجرایی، بتوانیم انشاالله یک حماسه اقتصادی را داخل و حماسه بزرگتری را در عرصه پیروزی های بین المللی رقم بزنیم.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی تأکید کرد: طبیعی است، کسانی که تجربه کافی را در این میدان دارند، در این عرصه به کار می آیند و جناب آقای دکتر ولایتی هم، همان مرد با تجربه این عرصه اند. ایشان یکی از کسانی است که می تواند با سابقه اجرایی و با اعتبار داخلی و بین المللی که دارد، سکان حرکت اجرایی کشور را به دست گیرد.
وی افزود: ایشان یک چهره با تدبیر، معقول و خردمند است و طبیعی است که این شخصیت بتواند ظرفیت عظیم کارشناسان و فرهیختگان، چه در عرصه مدیریت، چه در عرصه کارشناسی در امورات مختلف و چه در عرصه هدایت های علمی، که مشتاق هستند به یاری بدنه اجرایی کشور بیایند را سرپرستی کنند.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور اضافه کرد: با شخصیت علمی، سابقه ، صبر و متانت و با عاقلانه رفتار کردن ایشان در اکثر زمینه ها، طبیعی است که او بتواند عناصر مختلف فرهنگی، اجرایی، علمی و مدیریتی موجود کشور را، به سمت دولت آینده جذب کند.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی در پایان گفت: انشاالله با امید و همت بلند مردم ایران، و با عنایت الهی، تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب، مردم بتوانند این مسیر را پشت سر بگذارند و آینده بهتری در سایه تلاش های ایشان و همکاران شان رقم بخورد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    15 82
    کدام تجربه!؟همان تجربه ای که زره ای شجاعت ودرایت درآن نبوده ونیست!؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    18 66
    در مقابل رضایی و قالیباف ولایتی رای نداره
    • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
      47 5
      صبرکن تا ببینی
  • محسن IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    18 12
    تکلیف رای دو سوم اعضا چی شد پس این نظر تعدادی از اعضا است..