تغییرات جدید در جی میل را چگونه در باکس خود عملی کنیم؟

اگر با چینش ایمیل های خود در جی میل مشکل داشتید، گوگل مشکل را با ساماندهی جدید باکس تان حل کرده است.

 

گوگل با معرفی اینباکس جدید در جی میل تغییرات محسوسی را به نفع کاربران ایجاد کرد.

کاربران موبایل و دسکتاپ از این به بعد می توانند دسته بندی ایمیل های خود را بهتر از قبل انجام دهند.

ایمیل ها همچنین به طور خودکار چینش می شوند. کاربران به وسیله لیبلLabels  ایمیل ها را درون دسته بندی هایی مانند اداره، خانه، خانواده و ... بچینند. برای یک پیام همچنین می توان چندین لیبل گذاشت که به گفته گوگل، این راه بهتر از درست کردن فولدر است. دسته بندی ها از امروز به طور خودکار در صفحه اصلی پیام ها دیده می شوند. این دسته بندی ها شامل Primary, Social, Promotions, Updates, and Forums است.

فعلا کاربران قادر به اضافه کردن دسته بندی روی آنچه گفته شد ندارند، اما بعدا قادر به این کار خواهند بود و فعلا دسته بندی های اصلی برای  friends, co-workers, family تعریف شده است.

همه پیام های دریافت شده از شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و گوگل پلاس و فیس بوک و ... در همین دسته بندی خواهند رفت. پیام های مربوط به شرکتهایی که از آنها جنس می خرید مانند امازون درون Promotions می رود.

در دسته بندی Update قبض ها و صورت حسابهای مالی و بانکی را خواهید دید و لیست میل ها درون Forums می رود.

 

جی میل

اگر فکر می کنید گوگل در دسته بندی ایمیل تان اشتباه کرده ، با جابجایی ایمیل به جی میل حالی می کنید که دفعه بعد آن را به طور خودکار در دسته بندی مورد نظر شما جاسازی کند.

همچنین اگر این نوع دسته بندی را به طور کلی دوست نداشته باشید گوگل به شما اجازه می دهد تا به حالت اولیه و کلاسیک بازگردید. {لینک}

سرویس جدید جی میل در برخی مناطق فعلا در دسترس نیست و باید منتظر شد تا آنرا به زودی در باکس خود مشاهده کنید ولی برای اینکه مطمئن شوید جی میل خود را باز کرده و در بخش منو به Settings Options رفته و Configure indux را انتخاب کنید تا از حضور آن مطمئن شوید.

جی میل جدید برای آندروید و آی او اس و .. در چند هفته آینده در دسترس همه خواهد بود.

برای ایجاد لیبل label دستور العمل زیر را به اجرا درآورید:

(در قسمت سمت چپ صفحه خود روی more کلیک کرده و بعد گزینه create new label را بزنید. اسم مورد نظر خود را نوشته و روی create بزنید. همچنین می توانید با گزینش باکس مربوط به پیام منوی label را از بالای لیست پیام ها برگزینید و create new  را کلیک کنید.)

Here's how to create a label that you can add to any of your messages:

1.         On the left side of the page, click More at the bottom of your labels list. (If you don't see "More," grab the gray dividing line with your cursor and drag it down to show more labels.)

2.         Click Create new label.

3.         Type the name of your new label and click Create.

 

You can also create a new label for a message in your Inbox by selecting the box next to the message, clicking the Label button above your message list, and then clicking Create new.

 

همچنین برای بکار بستن لیبل اختصاصی خود دستور العمل زیر را انجام دهید:

You can add a label to your messages in several ways:

  • When viewing your Inbox, select the checkbox next to those messages, click the Labels button, and click the label you want. (Or check the boxes next to several labels and click Apply.)
  • When viewing a message, click the Labels button to add a label to the message. You can also click and drag a label from the left side, and drop it on the message.
  • When writing a new message, use that button to add a label before sending your message.

 

 

 

 

همچنین برای ادیت یا پاک کردن لیبل می توانید سمت چپ لیبل روی پیام را کلیک کرده و جایی که برای تغییر رنگ و ادیت است را انتخاب کنید تا قابل ادیت شود. همچنین آیکون remove label یا delete وجود دارد که با زدن آن لیبل مورد نظر روی تمام پیام ها محو می شود. همچنین این کارها را در بخش Gmail Settings و در بخش Label tab می توانید انجام دهید.

 

تغییرات در آیفون

تغییرات جدید در جی میل

 

 

 

تغییرات در آندروید

تغییرات جدید در جی میل

 

منبع: زد دی نت

56502 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    48 3
    خیلی خجسته اید شما، جی میل باز نمیشه، تغییرات جدید باشه پیشکش.
  • کاکا A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    9 0
    مرسی خبر آنلاین.بازم ازین کارا بکن.ولی رفتم جی میل که این تغیرات رو انجام بدم.هیچی با بدبختی باز شد دیدم انقد سرعتش پایینه که بی خیال شدم.اینه که فکر میکنم این سرویس ها برا خودشونه.برا خارجیاس.برا ازما بهترونه.ازیزم شاید توی دهکده جهانی ما شهروند درجه سه هم نباشیم.
  • سحر IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    8 1
    کلآ راجبه گوگل به جز سرچش فیس بوک یوتیوب و....... خبر نگید بسته است عزیز من .فیلتره کلا فیلتره سرعت اینترنت رو هم که چی بگم قیمت اینترنت رو که چیها بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا دست رو دل ما نذارید خون
  • بی نام EU ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    18 3
    آقا ما از آقای جی میل میخوایم یه ورژن سبک و قابل باز شدن در بعضی مناطق دنیا، بدون این جنگولک بازیها واسه ما بده بیرون.