دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه اساسنامه به تایید IOC رسیده است می گوید:« هیچ مشکلی وجود ندارد و مطمئن هستم که اساسنامه به تایید رسیده و دیگر ایرادی نخواهد داشت.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بهرام افشارزاده این را گفت و با اشاره به زمان برگزاری انتخابات گفت:«در طول این مدت تا زمان برگزاری مجمع با وزارت ورزش و جوانان مذاکره خواهیم کرد و همه چیز درباره برگزاری انتخابات مشخص می‌شود. بنا داریم انتخابات را در مرداد برگزار کنیم.»
وی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود که انتخابات فدراسیون‌ها تا زمانی که اساسنامه کمیته ملی المپیک به تایید نرسیده است، اجازه برگزاری ندارد، گفت:« IOC نباید اساسنامه فدراسیون‌های ما را تایید کند، بلکه مجامع جهانی متولی هستند. با پیگیری‌هایی که در طول دو هفته‌ داشتیم متوجه شدیم که بیشتر فدراسیون‌ها مشکلی با فدراسیون بین‌المللی شان ندارند.»
دبیر کل کمیته ملی المپیک،در ادامه درباره احسان حدادی حرف زد و گفت:« یکشنبه تماسی با حدادی داشتم و از او خواهش کردم که کارش را بکند و این حرف‌ها را نزند. قهرمان المپیک جایگاه بالایی دارد. ما قول داده‌ایم که مشکلاتش را حل کنیم و مطمئن باشید که به قولمان عمل می‌کنیم چرا که او اسوه ورزش ایران و دنیاست و ما موظفیم از حدادی نگهداری و مراقبت کنیم.»
از افشارزاده درباره نام گذاری لیگ امارات با عنوان جعلی خلیج ع.ر.ب.ی، سوال شد که او این واکنش را نشان داد:«همه باید بدانند که خلیج فارس همیشه خلیج فارس است و هیچ وقت نباید از آن نامش سواستفاده کرد. در همین جا تاکید می‌کنم که خلیج فارس درست است ما قطعا به این اقدام اماراتی ها اعتراض می‌کنیم و فدراسیون فوتبال هم باید محکم برخورد کند، چرا که لیگ سال هاست به عنوان خلیج فارس برگزار می‌شود. در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هم ما پیگیری های زیادی کردیم تا نام خلیج فارس بر روی مدال‌ها و شیلد حک شود که آنها نپذیرفتند و ما هم در اعتراض به این حرکت مسابقات را میزبانی نکردیم. متاسفم که کشور همسایه و دوستمان این مسائل را مطرح می‌کند.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    1 0
    زیاد هم دلت را خوش نکن .
  • ناشناس US ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    این کشور ها دوست مینامید؟؟؟!!! واقعأ که....هر چیزی حد و حسابی دارد