۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱

ایسنا نوشت:

تورم بخشی خودروی رانا از سوی شورای رقابت حدود 50 درصد تعیین شده که براساس آن قیمت جدید این خودرو 29 میلیون و 500 هزار تومان محاسبه شده است.

 

البته ظاهرا ایران خودرو چندان از این قیمت راضی نیست به‌گونه‌ای که مسوولان این شرکت عنوان کرده‌اند قیمت تمام شده تولید این خودرو بیش از قیمت فروش تعیین شده است.

 

با این حال به نظر می‌رسد که عرضه رانا با همین قیمت صورت خواهد گرفت. البته فعلا فروش جدیدی برای این خودرو وجود نداشته و با توجه به تعیین قیمت، دعوتنامه این خودرو برای پیش خریداران ارسال خواهد شد تا پس از تکمیل وجه خودرو خود را دریافت کنند.

 

در این شرایط هنوز قیمت باقی خودروهای داخلی به ویژه تندر 90 مشخص نشده است. براساس اخبار به دست آمده شورای رقابت نرخی را برای فروش تندر 90 پیشنهاد کرده که به هیچ وجه مورد قبول دو خودروساز مربوطه قرار نگرفته و آنها خواستار تجدیدنظر در آن شده‌اند.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    56 5
    این هم از قیمت رانا اخه یكی نیست بگه بابا جان ماشینی كه قرار بوده برج 11 تحویل بشه وتا كنون تحویل داده نشده و پول معامله را كامل دریافت كرده اند چرا این قیمت برای كسانی كه گول خوردن و ثبت نام كرداند صدق میكنه قیامتی هم در كار است
  • mohsen A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    46 8
    قرار بود بهمن ماه خودروی رانا خانواده ما رو بدن باهاش بریم برای تعطیلات نوروز وسط اسفند ماه با کلی سلام و صلوات تازه دعوتنامه دادن ، ما هم که مشتری مظلوم فورا مبلغ الباقی رو واریز کردیم. گفتن تا قبل عید تحویل میدیم با مدل 91 . الان رسیدیم برج 3 سال 92 - پیامک دادن بیاین اگر میخواین تبدیل کنین چون رانا نداریم !!! از طرفی خود نمایندگی ها که روابط خوبی با سازمان فروش (مافیای بزرگ اقتصادی ایرانخودرو) دارن چند تا چند تا رانا تحویل میگیرن تو بازار آزاد میفروشن. شورای رقابت اگر قدرتی داره بیاد یه فکری به حال ما بکنه که 4 ماهه 100 درصد مبلغ خودرو رو ریختیم به حساب ولی از خودرو خبری نیست !!!
    • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
      27 2
      از مدیرعامل ایران خودرو شکایت کنین ...حداقل اونا هم یکم اذیت بشن ..قوه قضائیه کجایی؟؟....اگه دادگاههای یه کشور دیگه بود حکم به خسارت سنگینی میداد.
    • نا شناس A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
      17 11
      حقت همینه. خلایق هرچه لایق
  • بی نام IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    22 6
    شورای رقابت کلاه شو بالاتر بزاره چون هیچ خودرو سازی تره هم واسش خورد نکرد
  • ایرانی A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    28 5
    هم وطن -مدبر.عاقل باتدبیر نخحخخخخخخخخخخخخخخرررررررررررررررررررررررررررریییییییییییییییییییییییید ارزان میشه