گوشی هوشمند اچ تی سی وان و اچ تی سی مدل First ظاهرا شگون نداشته و مدیران ارشد این کمپانی آسیایی ، یکی یکی می روند تا اچ تی سی به تاریخ بپیوندد.

بر اساس گزارش Verge مدیر محصولات اچ تی سی – کوجی کودیرا- از تیم امریکایی اچ تی سی نیز هفته پیش این کمپانی را ترک کرد و همچنین لنارد هورنیک مدیر بخش آسیایی اچ تی سی نیز خداحافظی کرد.
در سه ماه گذشته مدیر استراتژی محصولات، مدیر بازاریابی جهانی و مدیر بازاریابی دیجیتالی ، اچ تی سی را ترک کرده اند تا بدنه مدیریت ارشد از هم پاشیده شود. گفته می شود مدیر استراتژی و مدیر بازایابی جهانی در استخدام مایکروسافت درامده و جان استارک وثر مدیر بازاریابی دیجیتالی نیز اینک در AT&T مشغول به کار شده است.
اچ تی سی خود را با رقبای بزرگی از جمله سامسونگ درآمیخته و ورود گوشی هایی مانند اچ تی سی وان ایکس مصادف با ورود گلکسی اس 3 و اچ تی سی وان نیز خود را در برابر گلکسی اس 4 یافته و راه خود را در بازاریابی دشوار ساخته است.
فروش ده میلیونی اس4 سامسونگ، آنهم در عرض چند هفته باعث شده تا اچ تی سی فشار زیادی را تحمل کند و سامسونگ را بزرگترین آندروید کار بازار، روبروی خود ببیند.
عرضه گوشی فیس بوک تحت عنوان HTC First که هیچ سودی را عاید این کمپانی نکرده، باعث شد تا در همین هفته های اول شروع عرضه در بازار، این کمپانی تخفیف گسترده به کاربران دهد و از قیمت 99 دلار اولیه به قرارداد دو ساله با فقط 99 سنت تبدیل گردد اما در نهایت بدلیل استقبال کم صحبت از قطع تولید آن شده است.
قرار است بخش آسیایی اچ تی سی توسط چانگ چیا (مدیر مالی اچ تی سی ) تا پیدا کردن مدیریت جدید، بچرخد. گفتنی است واحد های کارخانه ای در سنگاپور، هند، تایلند، مالزی، اندونزی، استرالیا، نیوزیلند و فیلیپین توسط اچ تی سی آسیا، مدیریت می شود.
 
56502
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    12 16
    حالم از سامسونگ بهم می خوره به سرعت شرکت ها رو می بلعه
    • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
      10 5
      چرا کامنتا تایید نمیشه؟؟متاسفم برای خبر انلاین که دشمن سامسونگ هست
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    سامسونگ بدترینه به عنوان اسباب بازی بچه ها استفاده میشه من خودم htc دارم رفته بودم خارج از کشور همه گوشی هایی که سامسونگ بودن هنگ کردن با 10 تا دونه عکس اما مال من همچنان کار میکرد