فارس نوشت:

علیرضا علی‌احمدی کاندیدای ریاست جمهوری انصراف خود از نامزدی را در راستای حفظ مصالح نظام اسلامی و تقویت جبهه اصولگرایان، اعلام کرد.
علیرضا علی‌احمدی اظهار داشت: از آنجایی که مقام معظم رهبری از تمام کسانی که توانایی اداره امور اجرایی را دارند، دعوت کرده بودند وارد عرصه شوند، اینجانب بر حسب شناختی که از خود از بُعد فکری و اجرایی داشتم، برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌‌نام کردم.
وی افزود: بنده همچنین برنامه لازم برای اداره کشور را در چارچوب سیاست‌های نظام اسلامی و در راستای دستیابی به چشم‌انداز ایران 1304 تنظیم و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به پیشگاه ملت عزیز و مقام معظم رهبری اعلام کردم.
علی‌احمدی ادامه داد: اکنون که شورای نگهبان در آستانه بررسی نهایی صلاحیت‌های کاندیداهای ثبت‌نام شده و اعلام اسامی رجل سیاسی احراز صلاحیت شده است، در راستای حفظ مصالح نظام اسلامی و تقویت جبهه اصولگرایان، انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره ریاست جمهوری اعلام داشته و از ملت عزیز و شورای نگهبان و تمام دست‌اندرکاران امر انتخابات تشکر می‌کنم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که گزینه منتخب ملت نیاز به همکاری در اداره امور کشور داشته باشد، اینجانب و تیم همراهم در خدمت ملت شریف ایران خواهیم بود.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =