اعضای شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی و دبیران کانون در استان های سراسر کشور نشستی یک روزه با محور "نقش آفرینی معلمان در حماسه سیاسی انتخابات" ، در تهران برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این نشست که روز 27 اردیبهشت ماه برگزار شد، پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با مسئولیت فرهنگیان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی راهکارهایی برای ایفای این مسئولیت ارائه شد و در پایان قطعنامه ذیل مورد تصویب قرار گرفت:
1. جامعه فرهنگیان ضمن سپاسگزاری از عنایت ویژه رهبری معظم به نقش و جایگاه معلم هوشیارانه شرایط کنونی را تحلیل می کنند و رسالت خویش را در تحقق حماسه سیاسی ایفا خواهند نمود.
2. تلاش های جریان شکست خورده فتنه را که بار دیگر می خواهد شانس خود را بیازماید، محکوم می نماید.
3. جریان انحراف که با سوء استفاده از قدرت می خواهد خود را بر ملت ایران تحمیلکند ، راه به جایی نخواهد برد.
4. استکبار جهانی که علیرغم ضرباتی که طی 34 سال از ملت ایران خورده است، از هر فرصتی بخصوص ایام انتخابات سوء استفاده می کند، تا بار دیگر شاید بتواند جا پایی در نظام سیاسی ایران دست و پا کند و استقلال و عزت ملت ایران را خدشه دار سازد اما مردم عزتمند ایران سرافرازانه از استقلال خویش دفاع خواهد کرد.
5. ملت ایران و بخصوص جامعه فرهنگیان در انتخابات آینده به رئیس جمهوری رأی خواهند داد که به نمایندگی از مردم سربلند ایران، قدرت ایستادگی در برابر طمع ورزهای نظام استکباری جهانی را داشته باشد و محوریت ولایت فقیه را نصب العین خود قرار دهد.
6. جامعه معلمان انتظار دارند نامزدهای ریاست جمهوری در تبلیغات خود با رعایت اخلاق و پایبندی به قانون از هرگونه پرخاشگری سیاسی بپرهیزند و آرامش جامعه را حفظ کنند.
7. هیچکس حق ندارد به بهانه ای برای تأخیر در برگزاری انتخابات خرداد ماه، زمینه چینی کند، همچنانکه در طول این 34 سال همواره انتخابات به موقع انجام شده است.
8. فرهنگیان کشور از رئیس جمهور فعلی انتظار دارند ضمن احترام به قانون، روزهای پایانی خدمت را با پرهیز از حاشیه سازی به انجام رسانده و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد و فرصت باقیمانده را برای خدمتگزاری به ولی نعمتان جامعه غنیمت بشمارد.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =