کیهان نوشت:

مهاجراني ضمن مقاله‌اي در روزنامه سعودي الشرق‌الاوسط ادعا مي‌کند: در انتخابات ايران با رقص فلامينگوي عجيبي مواجهيم که انسجام ندارد. اجازه دهيد به رقص فلامينگو بازگرديم...
او سپس به مثابه يک اهل فن! شرح مفصلي درباره اين رقص نوشته و مي‌افزايد: اين رقص از چهار عنصر اصلي تشکيل شده: ضرباهنگ موسيقي، دست زدن و پايکوبي آهسته، آواز و در نهايت کفش‌هاي مخصوص. تمامي اين عناصر با يکديگر هماهنگي دارند و مثلا پايکوبي رقاص و ضرباهنگ موسيقي اجزايي جدايي‌ناپذير از ريتم رقص است. مي‌توانيم بگوييم عامل اصلي که ريتم موسيقي و رقص را با يکديگر هماهنگ مي‌کند، همين صدايي است که از کفش‌هاي قرمز مخصوص رقص فلامينگو ساطع مي‌شود. اين کفش‌ها در واقع ستون اصلي فلامينگو است. چطور مي‌توانيم فلامينگو را بدون آواز و رقص مجسم و به شنيدن صداي ضربه‌هاي کفش‌ها در يک اتاق تاريک اکتفا کنيم؟ اين همان چهره واقعي انتخابات ايران است، انتخاباتي مانند يک معماي بسيار پيچيده که هيچ کس نمي‌تواند آن را حل کند، همانطور که کسي نمي‌تواند بدون آواز و ضرباهنگ موسيقي، فلامينگو برقصد.
وي آنگاه براي مستند کردن ادعاي خود درباره انتخابات ايران به اظهارات چندي پيش خانم عفت مرعشي همسر آقاي هاشمي استناد مي‌کند مبني بر اينکه «چطور مي‌توانيم به آنها اعتماد کنيم؟ آنها آرا و نتيجه انتخابات را دستکاري مي‌کنند».
مهاجراني در قلمفرسايي مبسوط خود در روزنامه سعودي کوشيده تا ثابت کند انتخابات در ايران وجود ندارد.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    اقای دکتر مهاجرانی یکی از بزرگان علم و ادب و فرهنگ ایرانست که خدمات فراوان او در وزارت ارشاد هیچگاه از یادها نمیرود!!
  • مراد IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    51 9
    وي آنگاه براي مستند کردن ادعاي خود درباره انتخابات ايران به اظهارات چندي پيش خانم عفت مرعشي همسر آقاي هاشمي استناد مي‌کند مبني بر اينکه «چطور مي‌توانيم به آنها اعتماد کنيم؟ آنها آرا و نتيجه انتخابات را دستکاري مي‌کنند». مهاجراني در قلمفرسايي مبسوط خود در روزنامه سعودي کوشيده تا ثابت کند انتخابات در ايران وجود ندارد.
  • بدون نام IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    39 19
    علكي ميگه!!!!!
  • بدون نام IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    21 51
    به این دوستمون(مهاجرانی) بگید که استفاده از ایهام و استعاره برای درک اسان تر مسایل است ،نه پیچیده تر شدن آنها.رقص فلامینگو؟؟؟؟؟؟؟ با فرض اینکه همسر آقای هاشمی زبان آقای هاشمی هستن،این حرف باید در تایید شدن ایشون اثر منفی زیادی بذاره.حالا با این وجود«چطور مي‌توانيم به آنها اعتماد کنيم؟ آنها آرا و نتيجه انتخابات را دستکاري مي‌کنند» چرا نامزد شدن خدا می دونه.
  • آیلار CZ ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    5 32
    چی می گی تو؟
  • بدون نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    7 60
    ایشون جناب حضرت عطالله مهاجرانی یه روزی مشاوراعظم ومرداعتماد100 درصد هاشمی رفسنجانی بوده اند،خوب است به بزرگی ازوی یادکنیدزیراشما که نمی خواهید،بدانیدکه این شخ زراندوزدرزمان ریاست جمهوریش چه برسراسلام ومردم آورده.می خواهید!؟
  • بدون نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    27 38
    ایشان نفرمودند که قبلا با همین ساز رقصیدند و وزیر شدند حالا دارند ایراد می گیرند
  • مصطفی خان IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    1 0
    سلام عطا کجایی