مهر نوشت:

محمد سلیمانی عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که آیا این جبهه قصد ائتلاف با جلیلی را خواهد داشت، گفت: جبهه پایداری گزینه اصلی خودش را انتخاب، کار راهم شروع کرده و این مسیر را ادامه خواهد داد. طبق جمع‌بندی‌های جبهه پایداری همانطور که قبلا هم اعلام شد آقای لنکرانی گزینه آخر ما خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما حضور هاشمی رفسنجانی و حمایت اصلاح طلبان از وی می تواند خطری برای اصولگرایان باشد، گفت: اگر اصولگرایان خوب عمل کنند و مقابله با هاشمی را یک اصل بدانند یک فرصت است.
وزیر سابق ارتباطات دولت احمدی نژاد خاطر نشان کرد: باید اشکالات و مسائل هاشمی مثل همکاری در فتنه و مشکلاتی که اطرافیان وی ایجاد کردند و همچنین مشکلاتی که در دولت سازندگی شاهد آن بودیم تبیین شود و مردم بیشتر هاشمی را بشناسند.
وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تنها همین اقدام برای مقابله با هاشمی کافی است گفت: اگر همین مساله مطرح شود و مردم در جریان قرار بگیرند کافی است.
عضو جبهه پایداری در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه با توجه به این اظهارات، وحدت اصولگرایان را لازم نمی دانید؟، گفت: هاشمی با این سن و سال خطری نمی تواند داشته باشد شما اگر در کوچه و خیابان هم بروید و با مردم مصاحبه کنید می گویند یک فرد 80 ساله از اداره کشور عاجز است به همین خاطر هاشمی رایی نخواهد داشت.
سلیمانی در خصوص نظرسنجی‌هایی که در آن‌ها هاشمی جزء بالاترین کاندیداها است، گفت: اینها بیشتر نظرسازی است ما که در دانشگاه هستیم چیز دیگری می بینیم.
سلیمانی در ادامه افزود: لنکرانی به عنوان یک فرد جوان می تواند مقابل هاشمی مسن قرار بگیرد. چرا که هم سابقه اجرایی دارد و هم در گفتمان سازی برجسته است او می تواند در مقابل هاشمی که گفتمان لیبرالیسم را ترویج می کند بایستد و اگر این دو مقابل هم قرار بگیرند مردم حتما به سمت لنکرانی خواهند آمد و دیگر جایی برای هاشمی وجود نخواهد داشت
وزیر سابق دولت احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که به نظر شما آن فرد اصلحی که شما می گویید می تواند با رای پایین مقابل هاشمی به پیروزی برسد، گفت: شما به جلساتی که لنکرانی در آن شرکت می کند نگاه کنید سالن پر می شود و دیگر جایی برای نشستن نیست.
وی در واکنش به اینکه پر شدن سالن در زمان سخنرانی برای سایر کاندیداهای نیز اتفاق می افتد و این امر معمولی است گفت: در دیگر جلسات به کاندیداها حمله می شود اما در جلسات لنکرانی وی را تشویق می کنند جوانان ما دنبال گفتمان انقلاب، و نیروی جوان خوشنام و با سابقه درخشان هستند.
/2929
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 84
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    415 5
    اندکی صبر سحر نزدیک است.
    • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      24 74
      وقتی مهره هایی مثل قالیباف و ولایتی هستند اجماع روی لنکرانی اشتباهی بزرگ است.
  • امیر IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    متاسفانه بنای ریاست جمهوری ایشان بر مبنای تخریب ب هاشمی نا می شود جناب آقای لنکرانی و رئیس ستاد ایشان (شما کاخی بر روی شنهای روان بنا می کنید) بترسید بترسید از آخرت
    • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      بسم الله الرحمن الرحیم. سلام امیر جان. حرف شما درست، نباید کسی تخریب شود. اما فرق است میان تخریب و تبیین. اگر اینگونه باشد هر روز که اخبار با در مورد روند اشتباهات یکی از مسئولین مملکتی خبری میدهد، دارد او را تخریب میکند. تا تبیین منصفانه و نقد منصفانه نباشد که نمیتوان از مردم انتظار داشت تا اصلح را انتخاب کنند. بله، هرگاه این نقد ها از حالت منصفانه خارج شوند ، آن وقت است که میتوانیم بگوئیم فلان شخصیت تخریب شده است. درحالی که اگر منصفانه نگاه کنیم ، می بینیم که نقد های منصفانه ی بسیاری به جناب آقای هاشمی وارد است. البته این اشتباه طبیعی است، این مفهوم(تخریب) از سنخ مفاهیمی مانند مفهوم «آزادی» است که معمولا به دلیل درست تعریف نشدن از آن ها سوء استفاده میشود. التماس دعا.
    • سعدی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      343 8
      الگوی جبهه پایداری در تخریب دیگران اقای احمدی نژاد است
    • بدون نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      77 1
      علی آقا نمی گویند آقای لنکرانی دارند چه چیزی را تبیین می کنند آیا اثبات عدم صلاحیت هاشمی را می توان با دروغ و تهمت تبیین کرد؟ آیا جو سازی در یک فضای نابرابر و میدان خالی از حریف اسمش تبیین است «تبیین چه چیزی » می شود لطفا بگویید تا ما هم بفهمیم. به علاوه داشتن یک کتابچه مهر و موم که نه به تایید تا نقد کارشناسی رسیده است و نه در محافل و مراکز علمی هم رده نقد و بررسی شده است و نه به تایید صاحب نظران مطرح رسیده است که نمی شود برنامه برنامه باید در راستای طرح و لوایح ومصوبات کلی و جزیی قانونی باشد تا بتوان آن را نقد و بررسی کرد وگرنه امروز هر دانشجوی رشته کارشناسی هم می تواند یک جزوه چند ده صفحه ایی به هم منگنه کند و یک طلق و شیرازه برایش بگذارد و بگویید برنامه است. برنامه را که دقیقه نود ارایه
    • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      49 0
      (ادامه از قبل) همین می خواستم بگم برنامه را که دقیقه نود ارایه نمی دهند علی آقا. برنامه را طی برنامه ارایه می دهند می فهمید که منظورم چی است برنامه ایشان باید طی برنامه های دولت رایه می شد تا سنگ محک بخورد خلاصه این که با منطق گفتگو می شود به هم نزدیک شد نمی گویم آقای لنکرانی آدم بدی است یا مثل خیلی بی انصاف های سیاسی نمی گویم دشمن است و چه و چه بلکه می گویم مرد این کار نیست یک دوم این که روش بدی برای تبلیغ انتخاب کرده است کسی که از نردبان تخریب دیگران مخصوصا انسان های خدوم نظام بالا رود لاجرم با مخ زمین می خورد برگشت بومرنگ بی اخلاقی در حق دیگران را ندیدی که چه طور برگشت خورد توی صورت آن هایی که آن را راه انداختند؟
    • رضا IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      41 3
      علی آقا توی کامنت قبلی برای دعا کردم به خاطر ادبت. اما در یک خبر دیگه یه کامنت ازت دیدم با همین نام و همین امضا که واقعا متاسف شدم... متاسف از اینکه به راحتی افراد رو نقطه مقابل اسلام معرفی میکنین و شاید خودتون رو صاحب و مفسر اسلام... اما خوشحالم تنها صاحب این شریعت زیبا و پیام مهربانی کسی است که دست همه عالم از او کوتاه است و حافظش آنچنان از او محافطت میکند که تمام قدرتهای عالم هم توان تخریبش را ندارند... ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی........................................
  • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    تا هاشمی زنده است نهضت زنده است .... شما چه سهمی در انقلاب داشتین که حالا دایه عزیز تراز مادر شدین
    • سيد IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      6 66
      داداش جون قرار نيست كه هر كس اول انقلاب اومده تو ميدون الان فقط اونا همه كاره بشند پس دمكراسي چيه مردم سالاري چه معني ميده مگه امام تو بهشت زهرا نگفت كه نسل قبلي براي نسل بعدي هيچ تصميمي نميتونن بگيرند چون آقا اول انقلاب يه كاره اي بوده الان تا آخر عمرش هم همه كاره بايد باشه
  • بدون نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    ضمن احترام به آقای لنکرانی رای ایشون در بهترین حالت بین 200 تا 500 هزار تاست و بعیده بیشتر از این رای داشته باشند . کاملا مشخصه رقابت اصلی بین هاشمی و مشایی و احتمالا قالیباف خواهد بود .
    • محمد IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      56 5
      دوست عزیز ایشون اصلا تایید صلاحیت میشن تا اینکه رای بیاورند؟
  • بدون نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    414 8
    احیانا میشه آقای لنکرانی یا شما اطرافیانش گه گاه یه مقدار هم در مورد برنامه های ایشون برای ریاست جمهوری حرف بزنید؟ هر مصاحبه ای می کنید ۹۰٪ وقتش دارید هاشمی رو می کوبید! خودتون چی دارید؟
    • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      6 226
      بسم الله الرحمن الرحیم. سلام. خداییش اینکه گفتی بی انصافیه. اولا ایشان اولین کاندیدایی بود که از برنامه ی خودشان برای سالهای آتی رونمایی کردند. و ثانیا اگر بیشتر صحبتهای خود ایشان را پیگیری کنید، با برخی از نظرات ایشان نیز آشنا خواهید شد. و ثالثا هنوز مناظرات شروع نشده است ، این امر بیش از هر زمانی محول است به زمان مناظرات. و از طرف دیگر، فرق است میان تخریب و کوبیدن با تبیین و شفاف سازی. هرگاه این اظهار نظرات راجع به دیگر کاندیدا از مرز نقد منصفانه خارج شد، میشود تخریب و الا چرا اسمش را میگذارید تخریب؟ پس مردم بر چه اساس به کاندیدا رأی دهند؟! نباید با کارها و تفکرات غلط برخی آشنا شوند تا در مورد آنها بتوانند راحت تر تصمیم بگیرند؟! ما رو دعا کن.
  • بی طرف IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    اختالف اصولگراها باعث میشه یک فرد 80 ساله بره تو ،جالبتر اینکه همین فرد 80 ساله مرد همه فصول هم باشه
  • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    مردم شما رو خوب میشناسن هاشمی رو هم خوب میشناسن. هاشمی کسیه که تو 8 سال کشور رو آباد کرد وشما کسایی هستید که توی 8 سال کشور رو ویران کردید.
    • علی مومن IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      7 238
      آره نتایج توسعه منهای عدالت ایشان را دیدیم!!!!!
    • بدون نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      32 1
      قبول ندارم خیلی ها حتی نمی دانند ایشان زمانی وزیر بوده من تحقیق که کردم عده ایی فقط لقب اعطایی از طرف احمدی نژاد را که معروف تر از خودشان است بخاطر دارند چرا که اصولا در دولت احمدی نژاد به وزرا ارزش و احترام زیادی گذاشته نشد
    • mamal IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      36 0
      رای های منفی خودتو هم دیدی ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    331 9
    خیلی راحت تر بود که میگفتند باید به شیوه احمدی نزاد هاشمی را تخریب کنیم تا رای نیاورد.
    • بدون نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      46 1
      احسنت ...خوشم امد ایشونم میخوان بگم بگم راه بندازن احتمالا
  • کامرانی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    با سلام من خواستم به رئیس ستاد انتخابات آقای لنکرانی بگم که چطور آقای لنکرانی با سابقه بسیار کم ایشان در امور اجرایی کشور که فقط وزارت بوده اینقدر مدعی است که می تونه مملکت بچرخانه اما آقای هاشمی که 100 تا مثل ایشان را بزرگ کرده و به جامعه تقدیم کرده نمی تونه رئیس جمهور بشه؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    353 7
    کلا انتخابات رو ول کردید و فقط دارید فکر میکنید چجوری با هاشمی مقابله کنید؟!!
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    417 7
    لنکرانی کیه؟
    • رضا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      213 4
      این حرفت را باید با طلا نوشت .
    • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      177 4
      آرزو بر جوانان عیب نیست .اما شما چرا !!!
    • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      158 2
      احسنت همین دوکلمه جواب کافیه براشون
  • محمد علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    189 3
    دوستانی که همه ی بدبختی ها رو ارجاع میدین به دوران هاشمی،اگه سیاست های هاشمی نبود،کشور بعد از جنگ با یک اقتصاد ورشکسته،از هم میپاشید.دلم میخواد زمان برگرده یکی از این آقایون بره جای آقای هاشمی در اون دوران،ببینم چکار میخواد بکنه.
    • بدون نام IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      0 6
      آقای عزیز خواهش میکنم آرزوتون رو برای خودتون نگه دارید!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    188 3
    همه نامزدها به جای اعلام برنامه فقط دارن اقای هاشمی رو تخریب میکنن..... دیگه این حرفا فایده نداره..... فقط هاشمی.......
  • ali h IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    5 144
    با همه ی این بحث هایی که وجود داره فکر کنم بهتره چندتا چیز یادمون نره : 1) همه ی ما عاشق ایرانیم و به همین خاطر باید وحدت داشته باشیم. 2) هر حرفی رو که شنیدیم بلافاصله بدون بررسی قبول نکنیم چرا که دشمن داره به شدت شایعه سازی می کنه و می خواد فضای کشورو متشنج کنه.3) تعصبات خشک و خالی رو بزاریم کنار 4) مولا علی (ع) در مورد تشخیص حق از باطل در زمان فتنه کلامی دارند که مضمون آن این است : ( در زمان فتنه و زمانی که حق از باطل مشخص نیست اول از همه امام بر حق خود را پیدا کن و اگر از انجام این کار عاجزی به سراغ کسانی برو که بر باطل بودنشان یقین داری و از این راه حق را انتخاب کن) یعنی اگه نتونستیم حق رو از باطل تشخیص بدیم باید ببینیم دشمنان ما مثل آمریکا و اسراییل دوست دارن ما طرفدار کی باشیم .
    • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      41 2
      شمائي كه اينقدر عاشق ايراني لااقل اسمتو فارسي بنويس
    • انسان DE ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      46 0
      شما که فرصت فکر کردن بخودتون نمیدی شب و روز هم تشخیصش براتون معما میشه دشمن ما فقط امریکا نیست دشمن ما جهل ماست که از ما سلب اختیار میکنه اگر کریستوف کلمب راهش رو درست میرفت شاید امروز اظهار نظرتون منطقی تر بود نقل قول کردن از امام علی و تفسیر ان من رو به یلد خوارج انداخت که می گفتند الحکم الی الله من به کسی رای میدم که دروغ نگه و شونات انسانی رو رعایت کنه.
  • احمدی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    201 3
    آقای لنکرانی به هنگام ریاست جمهوری آیت الله هاشمی در حال یادگیری اصول درسی علوم تجربی دوره راهنمایی بوده اند...برای ایشان آرزوی توفیق داریم.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    159 3
    اعضای جبهه پایداری لطفا به جای تخریب دیگران برنامه های خودشون رو بگن
  • بدون نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    213 3
    چند ساله دارین هاشمی رو می کوبین دلتون خنک نشد درود بر این مرد بزرگه که اینهمه برای شما دلهره اور است
  • میثم IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    188 2
    هشت سال مملک دستتون بود چی کار کردید.مردم از دستتون خسته شدن
  • حامی ولایت IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    170 2
    اینجوری که شما (اعضای جبهه پایداری)رفتار می کنید انگار دارید خود رابرای یه جنگ آماده می کنید نه خلق یه حماسه ملی!!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    148 4
    آفرین به خودتون روحیه بدین :))
  • زهرا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    213 4
    لنکرانی اصلا کی هست؟؟؟؟؟!!!!!!
  • بدون نام EU ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    183 3
    لنکرانی کیه؟!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    من به خاطر رهبر در انتخابات شرکت میکنم ولی متاسفانه این دوره هم شرایط برای حضور اصلاح طلبان و میانه رو ها فراهم نیست .و صد در صد این طور که راحت میشه از اظهار نظر ها حدس زد جریان اصول گرا باز هم قدرت را به دست خواهد گرفت.البته من طرفدار تعادل هستم و به کاندیدای متعادل رای میدم ولی نتیجه انتخابات از الان مثل روز برام روشنه.
  • امیر EU ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    167 3
    مایه تأسفه که آقایون بجای پرداختن به خودشون سعی دارن تا مثل رئیسشون با تخریب رقبا رأی مردمو جمع کنن.شما که اطمینان دارید آقای هاشمی رأی نداره،پس چرا اینقدر دست و پاتونو گم کردین و به هر راهی شده میخواین از سر راه بردارینش.مردم دیگه فریب این بازیهارو نمیخورن.
  • ایلیا IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    159 2
    اگر رای نداره پس چرا خودتون رو به درو دیوار می کوبید که تایید صلاحیت نشه !!! تایید صلاحیت بشه بعدا رای نیاره که برای شما بهتره چون خود به خود ضایع هم میشه !
  • امیر از کاشمر EU ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    50 2
    اگر اصولگرایان خوب عمل کنند و مقابله با هاشمی را یک اصل بدانند یک فرصت است! باید خیلی در این جمله تأمل کرد! ریشۀ کینۀ این جماعت با هاشمی به کجا بر می گرده؟؟ من فک می کنم بیشتر از 34 سال سابقه داشته باشه
  • بدون نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    1 39
    والا کلا همه ی مردم گیج شدن دیگه ادم نمیدنه باید چیکار کنه با این وضعیت به خدا معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ فقط به خاطر ایران وایرنی بودنم که شده باید بریم رای بدیم که حداقل دشمن از این بروتر نشه
  • بدون نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    52 1
    یک سوال دارم مگر احمدی نژاد از دل اصول گرایی بیرون نیومده الان 5 میلیون بیکار تورم بالای 50 درصد اشتغال صفر....... دارو بدترین وضعیت........دیگر اصول گرایی جواب نمیدهد........ اقای رییس دولت نفت 147 دلاری داشت ولی دستاورد هیچ......... الان از وضعیت بد از جنگ هم بدتره.......... هاشمی مرد روزهای سخت یا علی..............................
  • محمد IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    37 2
    لنكراني اصلح هست ولي راي نمياره. لنكراني سابقه درخشان هاشمي رو نداره. شما ظاهراً جوگير شديد. مقايسه لنكراني با ائتلاف ها هم زياد منصفانه نيست . ولي چه برسه به هاشمي. شما داري يك انقلاب رو با يك انقلابي مقايسه ميكنيد و ميگيد انقلابيه بزرگتره !!! لنكراني گزينه خوب و قوي اي هست ولي نه در حد ساير گزينه ها. به خصوص هاشمي
    • بدون نام IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      3 0
      اشتباهی مثبت دادم اصلح نیست. خوب و قوی هم نیست ولی با بقیش موافقم!!
  • محمد IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    32 0
    آقای سلیمانی بهتر است فکری به حال آقای جلیلی نمایند . ظاهرا ایشان دارند برای جبهه شاخ می شوند .
    • بدون نام IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      0 0
      امام فرمودنداختلاف ازشیطان است
    • بدون نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      0 0
      امام خمینی رحمة الله علیه فرمودندهمه درخط اسلام هستند هیجکس درخط هیجکس نیست
  • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    42 0
    امام خمینی ازهمون اول به آقای هاشمی رفسنجانی صلاحیت داده اندو اورا یاورخود دانسته اندوشورای نگهبان هم به همین موضوع حتما واقف است.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    41 0
    صبر کنید ببیند صلاحیت کاندیدای اصلحتون تائید میشه یا نه !!!!! بعد تخریب یاران انقلاب را دنبال کنید.
  • mamal IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    45 0
    نصف مردم اصلا نمیدونن لنکرانی کی هست . هاشمی 80 درصد رای مردم رو داره . از همین نظرات مردم و رای های مثبت مردم به نفع هاشمی تو همین سایت میشه فهمید 80 درصد پشت هاشمی هستند .
  • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    40 0
    هاشمی جزء تاریخ این مملکته و مطمئنم 30، 40 سال دیگه که این کینه ها فروکش کرده از هاشمی به نیکی یاد میشه و تمامی دوران ریاستی و مدیریتی ام باانصاف تجزیه و تحلیل میشه در اون موقع آیا اگر با ذره بین هم برگردیم افرادی مثل آقای لنکرانی که مدام در تمامی سخنرانی ها تخریب هاشم جزو اصول او هست دیده می شوند. خوب که شما این قدر ادعای ادعای اسلام و مسلمانی هم دازید.
  • محمد IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    43 0
    نصف مردم اصلا نمیدونن لنکرانی کیه :| جبهه ملی هم یه چیزیش میشه ها ..... از همین کامنت ها و رای مثبت های به نقع هاشمی تو همین سایت میشه فهمید 80 درصد مردم پشت هاشمی هستند
  • بدون نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    35 0
    من یکی اینقد خوشم میاد که این آقا فعلا جوابشوونو نمیده.هرچی بیشتر سکوت میکنه، اینا بیشتر میسوزن.فعلا طبق آخرین خبرا لنکرانی هم رد صلاحیت شده.
  • منصور IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    35 2
    به نظرم که این حرفها بی فایده است چون هاشمی پنجاه میلیون رای داره
  • بدون نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    27 0
    یکی از روش های تبلیغ که خیلی هم موثر است اینست که ببینی چه کسانی و از چه کسی بد میگویند یا او را تخریب میکنند . بعد با دانشی که از گذشته و سوابق سخنگو سراغ دارید میتوان اصلح را شناسایی کنید همیشه هم بد گفتن عامل نگرانی نیست بلکه عامل موفقیت نفری میشود که مورد هجمه قرار گرفته چون مردم امروز ما خیلی آگاه شده اند و نمیشود به این راحتی فریبشان داد
  • بدون نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    2 46
    هاشمی بخاطر احساس تکلیف نیست بخاطر قدرته که میخواد با هشتاد سال رییس جمهور بشه
  • بدون نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    41 1
    جبهه پايداري هدفش اداره كشور است يا جلوي هاشمي ايستادن؟
  • بدون نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    47 0
    اگر ما مردم كوچه و بازاريم، ميدانيم كه راي عموم به هاشمي است.
  • بدون نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    36 0
    شما به فکرخودتان باشیداهانت و تحقیرکاندیدهای دیگر کار شایسته ای نیست مردم انتخاب کننده اصلی هستند
  • بنده خدا IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    43 1
    روی سخن من با آقای سلیمانی عضو جبهه پایداریه.برادر عزیز توصیه میکنم از آن کوچه و خیابانی که رفت وآمد میکنید پا فراتر بگذارید.برای یک روز هم که شده مانند رییس جمهور به خودتان مرخصی بدهید و در میان مردم بیایید و درد آنها را از نزدیک بشنوید.شما دور و بر آقای لنکرانی هستید و فکر میکنید مردم برایتان سینه چاک کرده اند تا نیایید هم آخرالزمان خواهد شد.نه عزیزم ؛وقتی آقا می فرماید هیچ کس برای من هاشمی نمی شه,ما هم میگوییم:لبیک یا خامنه ای.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    37 1
    از اینکه در این شرایط حساس موجبات شادی ما را فراهم میکنید بسیار سپاسگزاریم!!!!!!!
  • مرتضی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    38 1
    خود اقای سلیمانی چند سالشونه؟
  • بدون نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    36 3
    من علاقه ی زیادی به آقای جلیلی دارم ولی نظرم اینه که ایشون به درد ریاست جمهوری نمیخوره
    • بدون نام IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      5 0
      بفقط با بخش دوم حرفت موافقم
  • بدون نام EU ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    25 4
    بخواهید یا نخواهید. هاشمی رفته
  • بدون نام IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    37 1
    بزرگش نخوانند اهل خرد/ که نام بزرگان به زشتی برد
  • صابر IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    33 1
    سلیمانی ترسیدی تخریب می کنی چرا با سلب دیگران می خواهید خودتان را ثابت کنید آخه اینم حرفه تو میگی مردم می گن به 80 ساله رای نمی دیم . به تو هم می گن کارشناس....... ولی این را بدان که : خداوند امید شجاعان است نه بهانه ترسو ها
  • مجید IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    39 2
    دوستان به این آقایان بگید که سرشونو از توی برف بیرون بیارن. من از شماها می خوام تو کلاس درس یا تو محله یا هر جا یه نظر سنجی ساده انجام بدین. معلوم میشه نو درصد میگن رای به هاشمی می دیم. انتخابات بدون حضور هاشمی لطفی نداره. اگه هاشمی نباشه انداختن رای خالی به نظر من بهتره تا انتخاب آقایانی که کاری جز تخریب بلد نیستن
  • سید علی ... IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    1 43
    بفرموده ی اقا مشایی، که وضعش معلومه و همه میشناسنش رای بیاره بهتره تا هاشمی ...
  • هومن IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    15 0
    سلام.به همه.ميگم همه چي تکميله فقط همين مونده لنکراني بشه رئيس جمهور،من هرچي مطلب ازش خوندم همش در حال توهين يا انتقاد به هاشمي بوده.کلا فکر نکنم به 1 ميليونم رايش برسه در خوشبينانه ترين حالت البته.
  • بدون نام IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    8 0
    شما چرا از دیگران مایه میذارید خودتون چی دارید؟ چرا سرتان را زیر برف کرده اید ؟بابا جان شما و امثال شما در ایران رای ندارید
  • امین IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    8 0
    با سلام نقد منصفانه خیلی خوبه،اما کسانی دارن آیت اله رو می کوبند که زمان ریاست جمهوری ایشون از مادر متولد نشده بودند.کسی که در کوران جنگ تحمیلی کشور رو به بهترین نحو ممکن اداره کرد و حرف رهبر انقلاب که فرمودند هیچ کس برای من هاشمی رفسنجانی نمیشه رو به یاد بیارید.آقای لنکرانی:زمانی که آیت اله در زندان های ستمشاهی شدیدترین شکنجه ها رو تحمل میکردند،شما کجا بودید که امروز از ایشون انتقاد میکنید.هاشمی مرد روزهای سخت و کسی که با ورود به صحنه ی انتخابات خونی تازه در رگ های مردم فهیم به جریان انداخت.و در پایان بی انصافیست اگر زحمات ایشان برای انقلاب،ندانسته و مغرضانه زیر سوال برود. در پایان و للعاقبه للمتقین.
  • بدون نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    15 0
    دارن سعي مي كنندكه هاشمي رو تخريب كنند كه مردم برگردند ولي نميدونند كه هاشمي تو قلب مردم جاداره،هاشمي امتحانشوپس داده،اونم بعدجنگ،زنده بادهاشمي
  • امیر2 IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    12 0
    1-آقای لنکرانی سواد ریاست جمهوری را ندارند با احترام نسبت به تمامی پزشکان اما وضعیت کنونی کشور جایی برای کارآموزی سیاست، اقتصاد، دیپلماسی و... نیست 2-دوستان آقای لنکرانی شما هنوز روی کار نیامده قانون گریزی میکنید و در وظیفه شورای نگهبان بطور واضع دخالت می کنید3- آقای لنکرانی اصلح ترین گزینه برای رد صلاحیت هستند چرا که وزیر بودن (با آن همه اما و اگر) دلیلی بر رجال سیاسی بودن نیست
  • قاصدک IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    18 0
    لنکرانی اگر بماند بیشتر از دو میلیون رأی نخواهد داشت.
  • محسن IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 7
    مهم نیست کی رییس جمهور میشه مهم اینه که هرکی میشه از بین مشایی و هاسیم نباشه
  • مجید لار IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    4 0
    حضور هاشمی موجب شور و شعف و امید در بین اکثریت قاطبه مردم اعم از طبقه متوسط و روشنفکر و همه دوستداران ایران فردا شده است بدیهیست که قدرت طلبان و متملقان شدیدا ناخرسندند به امید فدایی بهتر برای مردم ایران عزیز
  • ممسنی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    5 1
    اقای سلیمانی به خشت و کنارتخته زادگاهت سری بزن بفهمد مردم چی مدگن
  • بدون نام IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    1 0
    شما که دم ازمردم می زنید بفرمایید جبهه پایداری درانتخابات مجلس که رقابت درون اصولگرایان بود چه وزنی داشت چقدربااطمینان حرف میزنه واز ترسشون معلومه که میدونن هاشمی برنده است