فیلم تلویزیونی «سایه» به کارگردانی سیدروح‌ا... حجازی و از محصولات مرکز سیمافیلم متقاضی حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سایه» دومین اپیزود از سه‌گانه تولد، زندگی و مرگ است که نخستین اپیزود از این سه‌گانه با نام «سپیده» با موضوع تولد و با بازی پریوش نظریه و آرش مجیدی ساخته شد.


حجازی سال گذشته در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران با فیلم «ماه جبین» در بخش رقابتی جشنواره حاضر بود که در بخش «خاطره یاس‌ها» یاس زرین دریافت کرد.
 

«سایه» کار جدید حجازی، یک ملودرام خانوادگی است  که با تأکید بر ارزش‌های خانوادگی ساخته شده است و هومن سیدی ، لیندا کیانی و امید روحانی بازیگران اصلی این فیلم هستند. 
 

فیلمنامه این فیلم به قلم علی طالب‌آبادی زندگی یک زوج را روایت می‌کند که پس از سال‌ها زندگی مشترک صاحب فرزندی می‌شوند و این اتفاق سبب می‌شود تا به بازنگری جدیدی در زندگی خود برسند.
 

بیشتر سکانس‌های این فیلم در لوکیشن داخلی تصویربرداری شده است. فیلم دارای چهار لوکیشن اصلی شامل خانه زوج جوان ، مطب دکتر مرادی ، آتلیه عکاسی و یک سازه فلزی در ارتفاعات تهران است.
 

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: روزبه رایگا، مدیر تولید: هادی علیمحمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: وحید حاجیلویی ، طراح صحنه و لباس : سید روح الله حجازی، صدابردار: شهرام متولی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست.
دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» از 10 تیرماه لغایت 15 تیرماه 1392 در تهران و به طور همزمان در چهارگوشه کشور (ماکو، سرخس، خرمشهر و چابهار) برگزار می‌شود.


5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =