مهر نوشت:

اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدرکه اقدام به فروش مواد به افراد دارای اختلال هویت جنسیتی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

چندی قبل ماموران کلانتری جامی تهران در جریان فروش موادمخدر در محدوده چهارراه ولیعصر و پارک دانشجو قرار گرفتند. با حضور عوامل تجسس کلانتری و اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند دو مغازه در محدوده چهارراه را شناسایی کنند و انجا را زیر نظر بگیرند.

با انجام عملیات مراقبت و شناسایی محل فروش مواد مخدر، ماموران کلانتری وارد عمل شدند و در بازرسی از آبدارخانه مغازه موفق شدند 2 توزیع کننده مواد مخدر به نام های کاظم و کریم را در حال بسته بندی مواد مخدر شناسایی و دستگیر کنند. در بازرسی از محل نیم کیلو ماده مخدر تریاک از متهمان کشف و ضبط شد.

در حالی که ماموران مشغول پاکسازی محل بودند، مرتضی یکی از همدستان متهمان وارد مغازه شد که پس از دستگیری او در بازرسی بدنی 174 گرم تریاک از او کشف شد.

با انتقال متهمان به کلانتری آنها اعتراف کردند مواد مخدر را از یک فروشنده اصلی خریداری کرده و پس از بسته بندی در میان افراد دارای اختلال هویت جنسیتی در پارک دانشجو توزیع می کردند.

سرهنگ بهادری رئیس کلانتری 129 جامی در این باره به خبرنگار مهر گفت: متهمان اعتراف کرده اند که این مواد را به این افراد واگذار کرده و انها مواد را در میان خودشان توزیع و مصرف می کردند. با اعترافات متهمان انها به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =