۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ می گوید که از این پس کامیون های متخلف هم به پارکینگ می روند او از آغاز طرح تشدید برخورد با کامیون‌های متخلف در بزرگراه‌های تهران از شنبه شب خبر داد.

سردار حسین رحیمی می گوید : بیشترین تخلف کامیون‌ها در کنار عدم استفاده از کمربند ایمنی، ورود در ساعات غیرمجاز به تهران، سرعت و سبقت غیرمجاز، تردد در لاین تندروی بزرگراه‌ها، حمل کود، زباله، نخاله و مصالح ساختمانی بدون حفاظ و پوشش، عدم رعایت مقررات حمل بار، سد معبر، پارک ممنوع، همراه نداشتن گواهینامه و کارت سلامت و نداشتن پلاک سوم است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ می گوید گزارشات مردمی حاکی ناراضایتی شهروندان خصوصا در بزرگراه‌های بابایی، همت، باکری و شیخ فضل‌الله نوری به دلیل تخلفات کامیون‌ها در ساعات پایانی شب است.و به همین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اجرای طرح برخورد با کامیون‌ها و خودروهای سنگین متخلف را در ساعات پایانی شب در دستورکار قرار داده است.
اواز تشدید اجرای این طرح از شامگاه شنبه در پایتخت خبر داد و گفت: بر این اساس ماموران پلیس بزرگراه و پلیس کنترل نامحسوس به شدت با رانندگان کامیون متخلف برخورد و خودروهایی را که دارای تخلفات حادثه‌ساز باشند، برابر قانون به پارکینگ منتقل می‌کنند.
البته رحیمی یکی از مشکلات را نبود پارکینگ برای کامیون عنوان کرد و گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مربوطه صورت گرفته و در طرح تشدید برخورد با کامیون‌ها و خودروهای سنگین متخلف، از ظرفیت پارکینگ‌های ویژه نیز استفاده خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه قطعا گواهینامه رانندگان کامیون متخلف نیز برابر قانون ضبط می‌شود، به این دسته از رانندگان هشدار داد: در صورت انجام هر گونه تخلف از شامگاه شنبه، به طور جدی با آنها برخورد خواهد شد.
او حتی از انجام تست سلامت رانندگان کامیونی که رفتارهای پرخطر داشته باشند خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته تیم‌های ویژه تست سلامت رانندگان از شامگاه شنبه به طور ویژه با استقرار در بزرگراه‌های تهران نسبت به انجام تست سلامت از رانندگان مشکوک اقدام می‌کنند و قطعا در صورت مثبت بودن نتایج برابر قانون با این رانندگان برخورد می‌شود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    12 0
    امان از دست این غولهای بیابانی که عرصه را بر رانندگان سواری تنگ کرده اند مخصوصا در جاهایی که مطمئن هستن پلیس حضور نداره
  • وحید IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    13 1
    به نظر من بدترین نوع رانندگی در خودروهای سنگین مختص میشه به کمپرسی و خاور. اینها چون نسبت به بقیه خودروهای سنگین کوچکترند هستند قدرت مانور بیشتری دارند