سمینار تجاری ایران و لهستان حکایت از چراغ سبز لهستان برای برقراری ارتباط اقتصادی با ایران دارد.

پیرو سفر هیأت اتاق ایران به کشور لهستان، سمینار تجاری ایران و لهستان با حضور رئیس اتاق ایران و هیأت همراه، سفیر جمهوری اسلامی ایران، دبیرکل اتاق بازرگانی لهستان و 40 نفر از تجار لهستانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این جلسه، علاوه بر اشاره به مثبت بودن سابقه همکاری های تجاری ایران و لهستان از گذشته تاکنون، از سوی دو طرف بر مقدم بودن اراده تجاری بر اراده سیاسی تأکید شد.

رئیس اتاق ایران با اشاره به اهمیت توجه به پتانسیل های همکاری در روابط دو کشور، ایران را کشوری با سرمایه ای عظیم در زمینه نیروی کار ارزان و تحصیل کرده دانست که علاوه بر دارا بودن بازاری 75 میلیون نفری، دروازه رسیدن به بازارهای رو به رشد آسیای میانه و غرب آسیاست.

در این جلسه به همکاری در پیدا کردن زمینه های مشترک، مبتنی بر منافع متقابل، از جمله در زمینه ماشین آلات صنعتی، صنعت خودرو، مواد غذایی، پلاستیک و پتروشیمی اشاره شد.

گفتنی است محمد نهاوندیان همراه با هیأتی از اتاق ایران برای بازدید از دو کشور لهستان و اسلوونی و مذاکره با مقام ها و فعالان بازرگانی این دو کشور، روز دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 تهران را به مقصد ورشو و لوبلیانا ترک کرد.
 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    12 2
    لهستان چی داره ؟؟؟؟؟؟ آلمان - آمریکا - ژاپن - کره - کانادا - فرانسه - انگلستان و ..اینها کشورهای اصلی دارای تکنولوژی و فناوری هستن .