ایسنا نوشت:

در ادامه‌ی دور چهارم سفرهای استانی رییس جمهور به استان مازندران، جلسه استانی هیات دولت به ریاست رییس جمهور در استانداری این استان با حضور وزرا، معاونین رییس جمهور و تعدادی از مقامات محلی این استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، هیات دولت از 14 همسر شهید و سه جانباز قطع نخاعی استان مازندران تجلیل و به آنها نشان ملی ایثار اهدا کرد.
بنابراین گزارش، در این جلسه همچنین از 9 نخبه استان مازندران نیز تجلیل شد و به آنها نشان درجه یک یا 2 خدمت و همچنین درجه سه پژوهش و یا لوح زرین اعطا شد.
تنها کسی که در این جلسه نشان درجه یک خدمت دریافت کرد، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی معاون رییس جمهور در امور اجتماعی ، رییس دفتر اسبق رییس جمهور و وزیر سابق کار، رفاه و تامین اجتماعی بود.
در این جلسه همچنین احمد علیزاده دبیر هیات عالی گزینش کشور، نشان درجه دو خدمت، داوود دومیری گنجی، محسن جهانشاهی و میرخالق ضیاء و تبار احمدی نشان درجه سه پژوهش و یدالله زاهدپاشا، جهانبخش رئوف و کوروش نوذری نیز لوح زرین سپاس از سوی رییس جمهور دریافت کردند.
همچنان جلسه استانی هیات دولت در استان مازندران به ریاست رییس جمهور ادامه دارد.
/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    2 0
    واقعا تیتر زیرش درسته در مطالب مرتبط. این دولت زیر منت هیچ دسته و گروهی نیست!!!!!
  • بدون نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    5 0
    با ابقای سعید مرتضوی و دفاع از ایشون، واقعا خدمت بزرکی به دولت کرد!! البته این نشان ملی هست و نه دولتی.. یکی این موضوع رو به رئیس دولت بگه