واحد مرکزی خبر نوشت:

روریست های مسلح در سوریه با هدف از بین بردن انسجام جامعه سوریه و همزیستی مسالمت آمیز در این کشور به اجرای سیاست ویران کردن اماکن عبادی ادامه می دهند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، گروه های تروریستی در سوریه همچنان به حملات خود علیه اماکن عبادت ادامه می دهند و در این خصوص هیچ تفاوتی بین مسجد و کلیسا قائل نیستند. بر همین اساس در پی صدور فتوای جبهه تکفیری النصره و تکفیری ها در دیرالزور در خصوص ضرورت نابودی کلیساها در سوریه، روند حملات علیه کلیساها افزایش یافته است که هدف از این کار از بین بردن بافت متنوع جامعه سوریه است.
در ادامه گزارش همراه با پخش تصاویری از ویرانه های به جای مانده از حملات تروریست ها در مناطق مختلف آمده است: هدف تروریست ها چیزی جز ویرانگری و نابودی نیست. کلیسای لاتین در دیرالزور از جمله کلیساهایی است که به طرز وحشیانه ای ویران شده است. تروریست ها علاوه بر کلیسا خیابان مجاور آن را نیز به کلی و از طریق بمب گذاری در ساختمان های موجود در خیابان ویران کرده اند.
گزارشگر افزود: سیاست ویران کردن مساجد و کلیساها در سوریه با هدف از بین بردن همزیستی مسالمت آمیز بین سوری ها و نابودی کامل این کشور و از بین بردن انسجام آن بخصوص انسجام دینی آن اجرا می شود.
5252

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    9 6
    تروریستها با اینکارشون خودشون رو پیش همه مسلمونها حتی مخالفان دولت اسد نیز منفور کردند و ماهیت وهابی و ضد شیعی خودشون رو نشان دادند