فارس نوشت:

احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاح طلبان اطلاع دارند که اصول‌گرایان به طور معمول تمام اعمال گذشته کاندیداها را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و بنابراین برای اینکه پرونده کاندیداهای مورد نظرشان کمتر مورد توجه قرار بگیرد مدام درباره آمدن خاتمی و هاشمی صحبت می‌کنند تا ذهن‌ها را از سابقه کاندیدای مورد نظرشان منحرف کنند.
وی با اشاره به اینکه این گروه در نهایت حسن روحانی را به عنوان کاندیدای خود مطرح می‌کنند، تصریح کرد: خاتمی از ترس رد صلاحیت شدن در انتخابات شرکت نمی‌کند و هاشمی نیز آبروی خود را زیر سئوال نمی‌برد. بنابراین هاشمی و خاتمی در واقع برای روحانی بازار گرمی می‌کنند.
وی با اشاره به دو قطب خاص در میان اصول‌گرایان اضافه کرد: دو دسته خاص در کاندیداهای اصولگرایان وجود دارد که یک گروه متمایل به چپ هستند که اصلاح‌طلبان را در نهایت در گروه خود پذیرفته و پشت سر آقای روحانی قرار می‌گیرند. گروه دیگر اصولگرایان متمایل به راست هستند که در این صورت باهنر یکی از قطب‌های مقابل حسن روحانی است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    به نظر من کاندید اصلی اصلاح طلبان حسن روحانی و اگر او نبود اسحاق جهانگیری هست
  • یکی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    70 1
    چقدر ترس افتاده به دل بعضی ها از امدن هاشمی و خاتمی ! خب اگر به گفته شما اونها از رد صلاحیت می ترسند،شما چرا اینقدر نگرانید؟! خونسرد باشید لطفا !