در حالی که سامسونگ در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد اپ استور خود را در ایران تعطیل می‌کند، کاربران زیادی برای دریافت اپلیکیشن‌های اندروید سردرگم شده‌اند.

پیش از این نیز کاربران ایرانی برای دسترسی به برنامه‌های اندروید ارائه شده در گوگل پلی با محدودیت مواجه بودند. خوشبختانه نرم افزارهایی وجود دارند که می توانند این محدودیتها را از بین ببرند و امکان بهره مندی کاربران ایرانی از اپ های خارجی و ایرانی را فراهم کنند.
شاید بتوان نرم افزار مایکترا جایگزینی مناسب برای اپ استور سامسونگ دانست. این نرم افزار بر روی کلیه دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید نصب می‌شود و دارای تعداد بسیار زیادی بازی و برنامه های اندروید است. حجم کم، سرعت بالا، تعداد زیاد برنامه های ایرانی و خارجی رایگان، بروزرسانی سریع و روزانه برنامه ها، خدمات پشتیبانی مناسب و ظاهر زیبا از جمله مزایای مایکت است که باعث تمایز آن از سایرین می شود. کاربران می توانند برای دانلود رایگان این نرم افزار به آدرس myket.ir مراجعه کنند.
مزایای نرم افزار مایکت به کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید محدود نمی‌شود. توسعه دهندگان برنامه های اندروید نیز می‌توانند با استفاده از مایکت امکان دسترسی هزاران نفر کاربر مایکت را به برنامه خود مهیا کنند. توسعه دهندگان برنامه‌های اندروید می‌توانند developer.myket.ir مراجعه کنند.

 5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    2 1
    دوستان نسخه 2.4.3 مایکت هم اومده میتونید دان کنید و ازش لذت ببرید....
  • اahmaddsrabn A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    1 0
    خوب است