برنامه هم اندیشی صندوق پیمانکاران، سازندگان و مهندسان مشاور صنایع احداث و انرژی فردا(چهارشنبه) در سالن اجتماعات سندیکای شرکت های ساختمانی و با حمایت کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

به گفته علی شمس اردکانی رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، با توجه به کاهش بودجه عمرانی در بودجه 92، این صندوق در نظر دارد تامین منابع مالی پروژه های اولویت دارکشور را برعهده بگیرد.
براساس اظهارات رئیس این همایش، در حال حاضر برای تامین منابع مالی پروژه های بزرگ کشور مشکلاتی بسیاری بوجود آمده تا جاییکه این نگرانی ایجاد شده که پروژه ها متوقف و بیکاری در کشور افزایش یابد بنابراین وجود چنین صندوق هایی می تواند به بخش خصوصی در جهت جلوگیری از ورشکستگی و عدم توقف پروژه ها کمک کند.
براساس این گزارش، قراراست در این مراسم راهکارهای تاسیس صندوق پیمانکاران،سازندگان و مهندسین مشاور صنایع احداث و انرژی بررسی و اساسنامه این صندوق به تصویب برسد.
این مراسم با حضور افرادی چون قائم مقام و عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی، روسای کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران و تهران، رئیس اتاق بازرگانی ایران، معاون وزیرنفت در امور مهندسی و خودکفایی، معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد برگزار خواهد شد.
همچنین برای تصویب اساسنامه این صندوق در این نشست از نظرات افرادی چون حسین عبده تبریزی ، عباس آخوندی و دیگر صاحبنظران اقتصادی کشور استفاده خواهد شد.
 

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =