تسنیم نوشت:

محمد ابراهیم رضایی دبیر‌ هیات مرکزی‌ نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه این هیئت روز گذشته نشستی با وزارت کشور برگزار کرد،‌ گفت: در این جلسه درباره شمارش آرای انتخابات شوراها، رابطه با ناظرین شورای نگهبان و هماهنگی‌هایی که نیاز بود انجام شود، بحث کردیم.

دبیر‌هیات مرکزی‌ نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: بر اساس موارد مطرح شده در این جلسه، مقرر شد در داخل همان حوزه ای که رای‌گیری می شود، در صورت نیاز نیروی کمکی در اختیار آنها گذاشته شود.

رضایی تاکید کرد: بر‌اساس پیش بینی‌های انجام شده، قرار است که شمارش آرای انتخابات شوراها ظرف سه روز به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری نیز باید ظرف یک روز به اتمام برسد.

برگزاری جلسه وزارت کشور با شورای نگهبان در بحث انتخابات رایانه‌ای
رییس مرکز نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور از برگزاری جلسه مشترک این وزارتخانه با شورای نگهبان درخصوص نحوه برگزاری انتخابات رایانه‌ای خبر داد.
امیر شجاعان اظهار کرد: با توجه به میزان تجهیزات ما برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای آمادگی‌های لازم را داریم و امیدواریم طی این هفته جلسه ای را با شورای نگهبان برگزار کنیم و در آن پیشنهادهای مورد نظرمان را برای چگونگی رایانه‌ای برگزار شدن انتخابات در شعبه‌های موردنظرمان را ارایه دهیم.
وی افزود: پس از برگزاری این جلسه این که در کدام شعبه‌های انتخابات به صورت شعبه‌ها، انتخابات به صورت ریانه‌ای برگزار می‌شود، را اعلام خواهیم کرد.

/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =