۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲

جمهوری اسلامی نوشت:

طرح تونل زيرگذر راه آهن تهران - تبريز كه در مناطق 17 و 18 تهران درحال احداث است، براساس شنيده‌ها قرار است بزودي در منطقه جنوب غرب افتتاح شود. به گفته برخي از دست اندركاران، افتتاح زودهنگام اين طرح با توجه به اينكه هنوز به اتمام نرسيده است با شائبه تبليغات انتخاباتي بودن همراه است؛ اين افراد مي‌گويند خط آهن بعد از خروج قطار از تونل متوقف است و عبور از اين خط عملاً ميسر نخواهد بود.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    6 10
    این دیگر بی انصافی است . در تیتر این خبر نوشته اید که یک پل بخاطر انتخابات نیمه کاره افتتاح شد درصورتیکه در متن خبر نوشته اید که براساس شنیده ها قرار است این تونل ( و نه پل ) افتتاح شود ! بنده خودم از ساکنین این محل در امامزاده حسن هستم و انصافاً این پروژه انتقال خط آهن تهران - تبریز به زیر زمین یکی از طرحهای مهم و پر هزینه ای است که در این منطقه محروم تهران در حال انجام است و تا قبل از این هیچ دولتی این کار را انجام نداد و بی انصافی است اگر همه کارهای این دولت را از زاویه سیاسی و انتخاباتی نگاه کنیم .
  • ناشناس IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    27 3
    من عضو مسکن خاتم نمای قم هستم پروژه 504 واحدی که ما عضو آن هستیم تا حالا دوبار توسط رئیس جمهور افتتاح شده ولی ما که هنوز صاحب خانه نشدیم . لطفاً سانسور نشود
  • نوید IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    8 2
    بنده خواهشم اینه که یکنفر از لا به لای اخبار ، تعداد دفعات افتتاح سد گتوند علیا را در بیاره بشمره. فکر کنم تا الان 5 بار افتتاحش کردند. (آخرین بار همین چند روز پیش در خلال سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان بود.)