فارس نوشت:

نامزد ریاست جمهوری یازدهم گفت: مدعی هستیم با همه آرمان‌ها، ارزش‌ها و با توجه به تهدیدات خارجی کشور برای رسیدن به این هدف برنامه و تیم داریم.
 يحیی آل‌اسحاق عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در جمع مدیران حزب موتلفه در ادامه با اشاره به اینکه معتقدیم گفتمان رئیس‌جمهوری باید همراه و منطبق با رهبری باشد، گفت: تجربه ثابت کرده است که اگر اینطور نباشد رئیس جمهور شکست می‌خورد؛ رئیس‌جمهور آینده باید بداند که قانونا و شرعا اگر تنفیذ رهبری از او برداشته شود مشروع نیست و مقبولیت زمانی اعتبار دارد که رهبری تنفیذ کند.
نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم تاکید کرد: در این ساختار نه رئیس‌جمهور بی‌اختیار است و نه آقا اجازه است، بلکه مدیر اجرایی دارای اختیارات کافی برای تدبیر امور کشور است، منتهی باید خود را مدیرعامل بداند و نه رئیس هیات مدیره.
وی ادامه داد:‌ آمده‌ام که تا آخر خط بمانم و هر چه در این مسیر جلو می‌رویم محکم‌تر قدم برمی‌دارم.
رئیس اتاق بازرگانی تهران در ادامه سخنانش عنوان کرد: کسی باید نسخه برای اقتصاد مردم ایران بدهد که از کف بازار تا صدر مدیریت اقتصادی کشور آشنا باشد که زمانی که یک بخشنامه صادر می‌کند هفته بعد آن‌را لغو نکند، همانطور که در سال 91بانک مرکزی هر هفته یک بخشنامه صادر کرد و ارکان اقتصاد را لرزاند و نشان داد به کار مسلط نیست.
وی با بیان تهدیدهای اقتصادی کشور به حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: رهبری به صراحت فرمودند که دولت نهم و دهم در کلان اقتصادی بی توجهی کرده است و به رشد اقتصادی بی‌اعتنا بوده چراکه باید طبق چشم‌انداز به رشد 8درصدی می‌رسیدیم اما هنوز در حدود یک درصد رشد اقتصادی داریم.
وی در رابطه با تورم گفت: دولت آتی با این مشکل مواجه است که ایران جزو سه کشور اول دارای بالاترین نرخ تورم است.
آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات یادهم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر دولت آتی نتواند ظرف 6ماهه اول دولت این مشکلات را حل کند ممکن است مشکلات به آسیب‌های اجتماعی تبدیل شود؛ این به معنی این نیست که ما توان نداشته‌ایم بلکه به معنای داشتن پتانسیل کافی، نیروی انسانی متخصص و متعهد است که باید به میدان بیایند اما مشکل نوع نگرش به اقتصاد و تدبیرها بوده است که بدست کاردان نیست.
وی با بیان اینکه تنها اهل فتنه،انحراف ،ضد انقلاب و منافقین جایگاهی در میان مردم و دولت ندارند، گفت: هر آن کس که در چارچوب نظام و قانون باشد قابلیت کارآیی دارد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =