۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱

دکتر مجید ابهری در مطلب جدید خود در وبلاگ نخبگان خبرآنلاین موضوع مجازات با پوشاندن لباس زنانه را مورد نقد قرار داده است.

دکتر ابهری در توضیح مجازات نوشته است : "مجازات، پاسخ منطقی به قانون‌شکنی‌ها و کج‌رفتاری‌ها در جامعه است که هدف منطقی آن علاوه بر تنبیه مجرمین، پیشگیری از وقوع جرم و تکرار آن است. بزرگترین افتخار ما اجرای قوانین اسلامی و مجازات‌های اسلامی است که ابعاد مختلف رفتاری، روانی و فرهنگی، اجتماعی و انسانی در آنها لحاظ شده و تنها قواعدی هستند که هدف آنها انتقامجویی از فرد نیست."
وی درباره مجازات های غیر معمولی که در برخی شهر ها صورت گرفته از جمله پوشاندن لباس زنانه معترض شده و عنوان کرده است: "متاسفانه پاره‌ای از اوقات در بعضی از مناطق کشور مجازات‌هایی اجرا می‌شود که نه با روح مجازات اسلامی تطابق دارد و نه مورد رضایت مدیران عالی قضا است؛ واقعا نمی‌دانم هدف از اجرای این مجازات چه می‌تواند باشد. چند روزی است در تمام ابعاد رفتاری این مجازات در حال فکر و بررسی هستم. تنها نتیجه‌ای که به دست آمد بی‌هدفی این مجازات می‌تواند باشد.
مگر پوشیدن لباس زنانه مجازات است؟ اگر اینطور است زنان در جامعه ما هر لحظه در حال مجازات هستند. این اهانت بزرگ به زنان مسلمان جامعه ما غیرقابل چشم‌پوشی است. یقین دارم ریاست محترم قوه قضاییه از این موضوع متاثر شده و با آن به شدت برخورد خواهند کرد."
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفا اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    0 0
    ما یک عمر لباس زنونه پوشیدیم وخجالت هم نکشیدیم که گویا باید میکشیدیم