ایسنا نوشت:

رییس شورای رقابت با بیان این‌که این شورا هیچ گاه قیمت‌ها را به صورت درصدی اعلام نمی‌کند گفت: خبر کاهش 20 تا 40 درصدی قیمت خودرو کذب است.
جمشید پژویان در رابطه با جلسه عصر امروز شورای رقابت نیز توضیح داد: کارگروه چند سناریوی قیمتی مختلف را برای ارائه به شورا در نظر گرفته است. در جلسه امروز اعضا این طرح‌ها را بررسی خواهند کرد و در صورت تایید دستورالعمل قطعی تصویب خواهد شد.
پژویان خاطرنشان کرد: در صورتی که بنا به هر دلیلی جلسه عصر امروز شورا از نظر تعداد اعضا به حد نصاب نرسد و یا اعضای شورا برای تصویب دستورالعمل نهایی به زمان و بررسی بیشتر احتیاج داشته باشند دستورالعمل قطعی امروز صادر نخواهد شد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    142 2
    شورشو در آوردین یه ملتو معطل حرفاتون کردید
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    124 3
    بهتر است اول نظرشان را راجع به افزايش بيش از ١٠٠٪ بيان بفرمايند بعد راجع به كاهش خيالي نظربدهند
  • مه فام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    15 1
    اقايون بجاي اينكه دنبال اين همه رئيس بگردند و مردمو معطل كنند تا روز موعود برسه اول بفرمايند چه كسي وبا چه مجوزي قيمت رو 60%گرون كرد و اين همه سود بي حساب به جيب زد ؟ خب برا ي همون شخص پايين آوردن 10%قيمت اين همه جلسه نميخواد......
  • آذرجو IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    خواهشا به این مدیر عاملین کارخانه های خودرو سازی بفرمائید چطور شد پراید 8 میلیونی رو کردن 16 میلیون و حالاهم که شده 20 میلیون و متعاقب اون قیمت قطعات رو هم بعضا تا 150 درصد افزایش دادن اگه واقعا ضرر میکنن کاسه کوزشونو جمع کنن و یه کار دیگه شروع کنن چون با بیست میلیونی که بخاطر انحصاری بودن خودرو بجیب میزنن و مردم بدبختم از روی ناچاری مجبور به خریدشن ، میشه بهترین ماشین خارجی رو با بهترین استانداردها و ضمانتهای واقعی و خدمات درست حسابی خرید نه به این وضع مزخرف و اسفبار تولید و قیمت گذاری بعضی خودروها که بعضا بررسی کنترل کیفیت و نواقصشونم از مرگ و میر مردم بدبخت بدست میاد وجدانم بعضا چیز خوبیه که باید بعضی حرام خورای سیر نشدنی داشته باشن که ندارن به مردم رحم کنید و مردم رو ... حساب نکنید .