دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از معرفی کاندیدای نهایی اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اواخر اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،حبیب الله عسگر اولادی امروز در دیدار با آیت الله امینی که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر هشت نفر را انتخاب کرده‌ایم که با توجه به برنامه‌ها و شرایط نهایتا یک نفر را برای کاندیداتوری معرفی خواهیم کرد.

وی گفت: برای جلوگیری از تخریب کاندیدا تصمیم بر این است که کاندیدای مورد نظر بعد از نیمه اردیبهشت یا اواخر آن معرفی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه عنوان کرد: جامعیتن قصد ندارند که به شکل مصداقی وارد انتخابات شوند و جامعه روحانیت مبارز نیز در این باره دو نظر دارد که یک این است که با ورود به مصداق در انتخابات شرکت داشته باشد یا اینکه بدون مصداق باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این دیدار با اشاره به مواضع اخیر عسگراولادی گفت: من از این مواضع قلبا تشکر می‌کنم. آیت الله ابراهیم امینی در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به مواضع اخیر عسکراولادی عنوان کرد: من از مواضع ایشان تشکر می‌کنم و می‌توانم بگویم که جانا سخن از زبان ما می‌گویی.

وی ادامه داد: اینکه ایشان توانست حریم موجود را بشکند نشان از ایمان قوی وی دارد که مشکلات را احساس و وارد میدان شده است.

امام جمعه قم ادامه داد: کاش همه بتوانند به گونه‌ای رفتار کنند جامعه به وحدتی که باید داشته باشد بازگردد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: انتخابات حساس و مهمی را پیش رو داریم و هیچ دوره‌ای به حساسیت این دوره نبوده است.

آیت الله امینی با اشاره به اینکه دشمن به این انتخابات چشم دوخته است، ابراز داشت: با توجه به انبوه مشکلاتی که اکنون در کشور وجود دارد انتخاب فردی که بتواند این مشکلات را حل کند نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات عنوان کرد: باید رهنمودهای ایشان از سوی مسئولان شکل عملی به خود بگیرد.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان پاسالار IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    باز هم مرد تمام قد اصولگرای ایران در صحنه ماند تا جاودانه شود ... براستی که پیر و پدر اصولگرایی شایسته توست... بی نظیری مرد