یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گوید رقابت در انتخابات میان اصولگرایان و نامزد مورد حمایت دولت است.

سیدمحمد بیاتیان که برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام آمادگی کرده است در گفت و گو با خبرآنلاین درباره دلایل حضور خود در انتخابات گفت: احساس می کنم که عرصه ای که مقام معظم رهبری عنوان سال را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گذاشتند نیروی جوان می طلبد و هم اکنون حرف هایی که نامزدها می زنند حرف های جدیدی نیست و بیشتر هم جنبه شعار داشته است.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر می خواهیم حماسه خلق شود نیازمند حضور جدی قشر جوان است و همانطور که حماسه دفاع مقدس را جوانان خلق کردند اگر هم در عرصه سیاسی و اقتصادی نیازمند به حماسه هستیم باید جوانان حضور داشته باشند.
وی با بیان این که در هیچ برنامه ای از نامزدها حرفی مبنی بر استفاده از نخبگان جوان و دانشگاهی وجود نداشته است گفت: در دولت احمدی نژاد دیدیم مشاوران جوان را آوردند و استفاده کردند و بعد هم یک جا اگر حرفی مخالف میل برخی آقایان زدند کنار گذاشته شدند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: جوان آرمان گرا است و دنبال مصلحت ها نیست و دنبال رسیدن به قله های ترقی ویشرفت است و باید از وجود جوانان استفاده شود و چرخش نخبگان به سمت نسل سوم و چهارم برود.
وی با بیان این که بنده تا روز آخر در انتخابات می مانم، گفت: فعلا تصمیمی بر ائتلاف گرفته نشده است.
این نامزد حضور در انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که فکر می کنم تعداد نامزدهای نهایی در انتخابات میان 10 تا 12 نفر باشد، گفت: رقابت اصلی در حالت فعلی که اصلاح طلبان به میدان نیامده اند بین اصولگرایان و نامزد مورد حمایت دولت است.
/27295
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =