واحدمرکزی خبر:

درآمد باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به همراه همسرش میشل اوباما ، در سال دو هزار و دوازده ، به حدود ششصد و هشت هزار و ششصد و یازده دلار در مقابل هفتصد و هشتاد و نه هزار و ششصد و هفتاد و چهار دلار در سال دو هزار و یازده رسید.
میزان مالیات بر درآمد باراک اوباما نیز در سال دو هزار و دوازده ، هجده ممیز چهار دهم درصد بود. درآمد اوباما سال دو هزار و دوازده به علت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و کاهش فروش کتاب هایش به طور قابل توجهی کاهش یافت.
به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، اظهارنامه مالیات بر درآمد روز جمعه همین هفته در واشنگتن منتشر شد.
بر اساس این اظهارنامه حقوق سالانه باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به عنوان رئیس جمهوری این کشور چهارصد هزار دلار است که پس از کسر حق بیمه تامین اجتماعی این رقم به سیصد و نود و چهار هزار دلار می رسد.
در آمد اوباما به همراه همسرش با در نظر گرفتن همه منابع درآمدشان از جمله فروش کتاب، در سال دو هزار و دوازده به دویست و پنجاه و هشت هزار و هفتصد و هفتاد و دو دلار رسید .
در آمد اوباما از طریق فروش دو کتاب یکی درباره زندگینامه اش که در سال دو هزار و هشت منتشر شد و دیگری تحت عنوان اندیشه ای بر سیاست که در سال دو هزار و چهار منتشر شد در سال دو هزار و نه، به پنج میلیون و ششصد هزار دلار رسید.
 

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    31 0
    شفافيت در حد تيم ملى
  • بدون نام IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    22 0
    یعنی حق بیمه تأمین اجتماعی 1.5 درصد است؟ واقعاَ؟ ایران 30 درصد؟!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    32 0
    خدایی کارشون درسته. همه چیز شفاف و مشخص
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    20 1
    چقدر کم!!!!!! یعنی اگه قیمت دلار 1100 باشه یعنی در سال 600 میلیون و در ماه 50 میلیون. از خیلی ها در ایران حقوقش کمتر است.