تسنیم نوشت:

 سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان اظهار داشت: محمد شریعتمداری درخواست کرده تا به لیست کاندیداهای جبهه اصلاح‌طلبان اضافه شود.
مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با تسنیم از درخواست محمد شریعتمداری از داوطلبان حضور در انتخابات ریاست جمهوری برای پیوستن به لیست کاندیداهای این جبهه خبر داد.

وی تصریح کرد: آقای محمد شریعتمداری از جبهه اصلاح‌طلبان خواسته تا به لیست 4 نفره کاندیداهای این جبهه بپیوندد و بر همین اساس جلسه‌ای با اعضای ستاد انتخاباتی وی برای بررسی این مسئله داشتیم.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان درباره قبول و یا رد این درخواست گفت: قرار شده تا این موضوع در جلسه آینده جبهه اصلاح‌طلبان بررسی شود و بعد از برگزاری جلسه نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

محتشمی همچنین در مورد کنگره انتخاباتی جبهه اصلاح‌طلبان در 30 فروردین ماه اظهار داشت: تاریخ این همایش به احتمال زیاد به تعویق می‌افتد و حتی ممکن است بعد از اعلام کاندیداهای نهایی توسط شورای نگهبان برگزار شود.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    12 1
    در طی این این سی و چهار سال، چنان قدرت را به انحصار کشیدند که فرصت بروز و ظهور حتی یک آدم درجه دو هم دست نداده است. این آدمهایی که کاندید ریاست جمهوری اند و یا قدرت رادر دست دارند، آدمهای درجه سه اند. و به هیچ وجه در شان نام ایران نیستند.
  • حقیقت US ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خبر پیوستن محمد شریعتمداری به ائتلاف کاندیداهای اصلاح‌طلب تکذیب شد » سرویس: سياسي - سياست داخلي کد خبر: 92021409399 شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری پیوستن این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به ائتلاف کاندیداهای اصلاح‌طلب را تکذیب کرد. بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در واکنش به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر پیوستن شریعتمداری به ائتلاف کاندیداهای اصلا‌ح‌طلب با تکذیب این خبر اظهار کرد: نمی‌دانیم ریشه این خبر از کجا است و شورای مشورتی 46 نفره کیست و چگونه ساخته و پرداخته شده است. وی با بیان این‌که از وجود چنین شورای (شورای مشورتی 46 نفره اصلاح‌طلبان بی‌اطلاع هستیم) افزود: اینگونه اخبار ساخته و پرداخته ذهن‌های مر