علیرضا نادی بازیکن سرشناس تیم ملی والیبال از لیست اردونشینان جا افتاد.

به گزارش خبرآنلاین؛ خولیو ولاسکو برای شروع اردو دراسفندماه لیست 17 نفره ای را رو کرد، اما اسمی از کاپیتان تیم ملی نبود. هرچند گفته می شد که او همراه بازیکنان تیم های پلی آفی به اردو می آید اما باز هم خبری از او نشد تا شایعه حذف او از تیم ملی برای لیگ جهانی قوت بگیرد. با این حال همان موقع امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی معتقد بود غیبت نادی را نباید به حساب خداحافظی کاپیتان سابق گذاشت: «اصلا حذف نادی در کار نیست. ولاسکو معتقد است علی نادی نسبت به بقیه استراحت بیشتری لازم دارد. نبود اسم او را نباید به حساب خداحافظی کاپیتان تیم ملی گذاشت. به هر حال سرمربی تیم ملی می خواهد هم نادی استراحت کند و هم برای پشتوانه سازی در پست نادی به جوانان میدان دهد.»
علیرضا نادی که هشت سالی کاپیتانی تیم ملی والیبال را یدک می کشد، درباره حذفش از تیم می گوید:«برای بود و نبود بازیکنان نظر مربی تیم شرط است.مربی می خواهد نتیجه بگیرد.اگر باشم که در خدمت تیم هستم و اگر نباشم، همیشه دعا می کنم تیم موفق باشد. به هر حال ولاسکو هم روش خاص خودش را دارد.»
او که انگار توقع نداشته در لیست اولین اردو نباشد می گوید: «اگر موضوع واقعا استراحت من است فرق می کند. اما اگر کنار گذاشتن مطرح است، راه های دیگری هم هست که حداقل شان و جایگاه بازیکن حفظ شود. به هر حال من چندین سال است که برای تیم ملی بازی می کنم. پرافتخار ترین بازیکن والیبالم. بالاخره انتظاراتی از تیم ملی دارم. تیم ملی را دوست دارم اگر قرار است کنارم بگذارند دربازی خداحافظی این اتفاق رخ دهد. شاید این بهترین راه باشد تا اینکه مرا راحت کنار بگذارند.»
سرعتی زن تیم ملی البته افتش در لیگ را هم قبول ندارد: «فکر نمی کنم قضیه افت من در لیگ باشد. به هر حال اگر قانون معدل ست نبود تیم ما حالا پلی افی بود. چرا که معدل پوئن تیم ما بهتر از کاله بود. به هر حال هر سال یکسری قوانین را رو می کنند. شاید اتفاق دیگری باشد، نمی دانم. در هر صورت فکر می کنم امسال تیم شهرداری ارومیه در لیگ خیلی خوب بود. سعید معروف که عالی بود. تیم ما و پیکان بهترین تیم های نیم فصل دوم بودند. من با مدرک صحبت می کنم. فیلم بازیها هم هست. فکر نمی کنم افت ملاک خوبی باشد. به هر حال ولاسکو چند بازیکن را از لیگ انتخاب می کند و به طور حتم استخوان بندی تیم ملی را حفظ می کند.»
نادی خیلی راحت ناراحتی اش را از نبودن در لیگ جهانی به زبان می آورد: «اگر در لیگ جهانی نباشم واقعا ناراحت می شوم. چرا که پرافتخارترین بازیکن تیم ملی هستم و با سابقه ترین. همیشه برای بازی درتیم ملی انگیزه داشته ام. هیچ وقت کم نگذاشته ام. هیچ وقت برای تیم ملی کلاس نگذاشته ام. حتی با آسیب دیدگی بازی کرده ام. هیچ وقت یادم نمی آید برای تیم ملی کم فروشی کرده باشم، حتی تمرین نکرده باشم. در مسابقه انتخابی لیگ جهانی به میزبانی مصر هم من تاثیرگذار ترین بازیکن بودم. من نگران نیستم اما می خواهم تکلیفم معلوم شود.»
کاپیتان تیم ملی معتقد است که هر وقت دعوت می شود هنوز هم فکر می کند برای اولین بار به اردو آمده: «هنوز وقتی دعوت می شوم، هم فکر می کنم برای اولین بار است اردونشین می شوم. من با مربیان زیادی کار کرده ام، خدا را شکر همیشه هم انها نظر مثبت به من داشته اند. من از نسلی بودم که گاییچ وقتی آمد انها را کنار گذاشت اما من ماندم. او می توانست مرا هم کنار بگذارد. اما من ماندم و باز هم وظیفه ام را انجام دادم.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد قنبري IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    22 5
    وقتي اومديكم تو اين سايتتون خوشحال شديم گفتيم جايي جستيم كه ميتونيم نظرمون بديم يكي اولي و دومي چون كل كل پرسپوليس استقلالي بود پخشش كردين ولي بعدش دو كلام درباره مديريت فوتبال گفتيم ديديم نه سانسور سانسوره تو جمهوري اسلامي فرقي نميكنه سياسي باشه حرفت يا ورزشي متاسفم برا خودم بعد هم برا كسايي كه خبر ورزشي مينويسن
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    11 24
    نادی جان،میخواهی روی حرف سرمربی تیم ملی،حرف بزنی؟ اشتباهه.این اشتباه را در فوتبال کردیم،نتیجش رو داریم می بینیم...
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    9 21
    نادی جان،میخواهی روی حرف سرمربی تیم ملی،حرف بزنی؟ اشتباهه.این اشتباه را در فوتبال کردیم،نتیجش رو داریم می بینیم...
  • همایون IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    47 0
    بازیکن باشخصیت و موثری است امیدوارم با او با احترام برخورد گردد.
  • .... IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    37 4
    واقعا بد باهاش رفتار شد درست نبود این حرکت کاشکی میذاشتن لیگ جهانی هم بازی کنه کاپیتان دوست داریم تا ابد
  • pary GB ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    2 0
    سلام به همه بچه ها.من عاشق اقای نادیم میمیرم براش واقعا حقش نبود اینجوری باهاش رفتار بشه